Jump to content

Recommended Posts

Salut, am o problema cu un BMW 525D,2002,163 cc,dupa ce se incalzeste motorul si o opresc daca incerc sa mai repornesc imediat porneste dar daca o las 30 de min nu mai porneste pana nu se raceste motorul,adica dau la cheie si invarte dar degeaba,cum se raceste motorul porneste la sfert, am pus un tester pe ea si ii da un cod de eroare cu nr."P1613","control rulare fina" ceva de genu, cineva mia zis ca este un senzor...va rog sa-mi raspundeti daca stiti ceva sau daca ati avut probleme de genul asta.Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Senzor axa cu came. Cand se mai intampla toarna apa rece in partea stanga (sau dreapta cum te uiti la motor) si daca o ia, e clar senzorul. Daca n-ai noroc, s-ar putea sa fie pompa de injectie. Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

nu am observat ca are capacul de la motor si sincer nici nu m-am uitat,dar referitor la pompa de injectie cum spune .Bogdan ,masina nu porneste doar daca o las mai mult de 10-15 min oprita dupa ce e cald motorul , dupa ce o opresc si vreau sa pornesc imediat porneste dar daca o las mai mult cum am mai spus 10-15 min nu mai porneste pana nu se raceste...

am sa maerg la un mecanic sa vada senzorul de la axa cu came.

Link to comment
Share on other sites

am patit ca,am oprit masina si mi-am facut cateva cumparaturi si dupa aia am vrut sa plec de pe loc si cand am pus contactul imi cerea codu...codul era "0000" 4 de zero dar faza cea mai urata este ca tastez codul acolo si nu are nici o reactie ca ar vrea sa se mai deblocheze... adica dupa ce tastez codul si cand dau activare nimic... ma intoarce inapoi la tastarea codului ...nu stiu daca sunt inteles...si sta de 3-4 zile pe dreapta si nu pot sa tastez codul ala care mi-l cere ca sa o pornesc...
Link to comment
Share on other sites

da... mia dat exact acest timp dar din pacate nu porneste cronometrul... sta la 9:59 fara sa faca ceva, am observat in filmuletul de mai sus ca omul are inca ceva atasat acolo si dupa ce fixeaza o mufa ceva incepe sa mearga cronometrul ,aveti idee ce trebuie sa fac?
Link to comment
Share on other sites

ba da, ma refer la faza cu codul care nu mil accepta, a venit un bait din Botosani cu un laptop si un cablu , a zisca e tester... si in 5 sec a porniit masina,l-am intrebat ce a facut si a zis ca sunt doua optiuni la modelul meu sau la BMW,nu stiu exact la care dar mia zis ca sunt optiunea cu cod si obtiunea fara cod,arata acolo pe monitor(laptop)... a bifat obtiounea fara cod(obtiunea de pornihre a masinii) si merge.:) si acuma nu-mi mai cere codul ala niciodata.la faza cu "nu porneste cand e cald,i-am dat cu shprai in furtumul de la filtru de aer, defapt ia dat un mecanic cand nu vreea sa porneasca la cald si a pornit pe loc si a zis ca e injectorul unul sau mai multe,trebuie sa le fac imediat, in rest masina merge perfect BMW Nr1.:)foarte multumit de ea.nr. la baiatul din Botosani nu stiu daca-l pot pune aici poate este cineva interesat ,daca DA lasati mai jos ca am voie si il pun,O zi buna.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.