Jump to content

Recommended Posts

Eu de fiecare data cand am mers la Service Premium am plecat multumit.

Am avut si eu pierderi de antigel, dar baietii de la Service Premium au identificat repede problema si anume pompa de apa.

 

Bimmer Service (adica Robert Tau) are si o reclamatie aici pe forum:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116876-userul-robert-tau/

Edited by adi_fox07
Link to comment
Share on other sites

@jeezy

 

Eu la Ilie ma duceam si lasam masina la el si veneam sa o iau cand era gata, tot timpul il intrebam, mai curge pe undeva, s-a rezolvat ? De fiecare data imi zicea ca s-a rezolvat. Atat timp cat zice ca e rezolvata si eu vad iar ca scade nivelul inseamna ca nu i-a dat de cap.

Am fost de 3 ori, nu o data.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@jeezy

 

Eu la Ilie ma duceam si lasam masina la el si veneam sa o iau cand era gata, tot timpul il intrebam, mai curge pe undeva, s-a rezolvat ? De fiecare data imi zicea ca s-a rezolvat. Atat timp cat zice ca e rezolvata si eu vad iar ca scade nivelul inseamna ca nu i-a dat de cap.

Am fost de 3 ori, nu o data.

Crezi ca mie nu mi s-a zis la fel?

 

Gata, am schimbat garniturile de la termostat si nu mai curge - supriza, pierdeam mai repede antigel.

A 2-a oara am schimbat termostatul si sper sa nu mai fie si o a treia oara. De fapt a fost, cu aerisitorul, dar l-am pus eu si am completat cu antigel (credeam ca a puscat vasul de expansiune dupa urmele lasate sub capota).

 

Pierderile masive de antigel sunt usor de reperat. In schimb alea micute, picaturile, sunt pacatoase rau. Mai ales daca sunt intr-o zona cu vizibilitate redusa si nu lasa urme dupa uscare.

 

Si totusi, continui sa merg la acelasi service ca nu gresesc numai la chestii minore si nu mi-au schimbat piese degeaba. Dar e frustrant sa auzi ca nu mai pierzi antigel si dupa vreo 7000km se aprinde becul in bord.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti,sa fim seriosi nu exista service care sa nu dea rateuri.ideea e ca asta sa se intample cat mai rar si cand se intampla, clientul sa iasa cat mai multumit din service :)

depinde mult si cum se comporta si in momentul in care greseste ceva.

Edited by alex230ro
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

E vorba ca sunt mecanici care fac treaba asta din pasiune, normal ca si banul are importanta lui, dar primeaza pasiunea,

Mai sunt si greseli ca nimeni nu s-a nascut invatat, asta e, mai intelegem si noi ca nu dam banii pe preturi de reprezentanta,

mai ne fac si ei o reducere la alta manopera, se compenseaza

 

Si mecanici care fac asta numai cu gandul sa-ti ia banii, eventual cat mai multi, si te pun cu bunastiinta si nesimtire

sa inlocuiesti degeaba piese care nu sunt stricate si profita de naivitatea si nestiinta unora

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am luat masina,prima problema a fost pierderi de antigel.

Am fost la Bimmer service ptr o constatare si mi-au zis ca trebuie sa schimb termostatul si pompa de apa. Zis si facut,intradevar n-au mai existat pierderi,dar cand m-am dus la ei,masina baga caldura (era iarna) cand am plecat ,numai baga caldura..nu era facuta aerisirea corect. In fine,in scurt timp l-am gasit pe Florin din Bucuresti Noi si numai la el am mers pana am rezolvat toate problemele.

Edited by Daniels13
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai a zis ca a luat unul nou pana la urma.

 

Oricum, din tot ce am citit pe net despre el, nici sa-mi lucreze gratis nu m-as duce la el.

Stai linistit, acum are un mecanic beton ,imi este prieten :thumbsup:

Edited by valy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca si la BMW Efficient Services. Eu acolo am fost pana acum si sunt foarte multumit. Nota 10 pentru baieti si pentru cum se poarta cu clientii.

 

 

+1 pentru baietii de la Efficient Sevice,am fost la ei pentru o verificare la turbina,cu toate ca m-au asteptat dupa program,nu am platit nimic pe verificare,foarte ok baietii,recomand cu incredere,e mult peste bimmer service

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dpmdv pe forumul asta e un singur service ,maxim 2 , in rest incercari de service si practica pe masini de pe forum . Am mai spus care e ala dar e cineva care sufera de reclama pe aici ..total aiurea . Pt 20-30 ron in minus la o lucrare va riscati prin curtile oamenilor unde raspunderea e f limitata .
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost la Ilie,mi se pare foarte priceput ca mecanic!Am facut mai multe lucruri la masina la el si i-am spus ca orice nu i se pare lui in regula la masina sa rezolvam pentru ca eu stau mai mult plecat din tara si nu vreau sa merg pe afara pe la ateliere sa dau o gramada de bani! Am pus tot ce mi-a recomandat el nu m-am uitat la pretul pieselor!Aveam o problema electrica mai veche si chiar si-a dat interesul sa o rezolv chiar daca el nu e electrician!A dat niste telefoane si mi-a facut rost de numarul de telefon a unui electrician! Mie mi se pare un mecanic bun cu toate ca aveam o problema cu lichidul de frana(la ceva timp trebuia sa completez ca il pierdea pe undeva)!S-a uitat omul pe sub masina si nimic,nu se vedea nici o pierdere,a zis ca e posibil pe undeva pe la pompa sa piarda! In fine am lasat-o asa pentru ca era o problema foarte veche... La cateva luni dupa ce am plecat de la el problema s-a agravat si mi-a ramas aprins in bord martorul de la dsc,problema fiind ca imi pierdea lichid pe la un senzor de la pompa de frana si in final s-a stricat senzorul(in fine...am rezolvat aici in germania) dar daca el investiga problema putin mai mult ar fi gasit pe unde am pierderea si nu mai trebuia sa stau eu pe aici sa pierd timpul cautand ateliere si cheltuind mai multi bani! Edited by bmi_blue90
Link to comment
Share on other sites

 

@Myx lucreaza si el din cand in cand, nu doar angajatii.

eu cand am fost mi-a spus clar ca el nu mai lucreaza , doar angajatii lui , ca urmare am scos masina afara si am plecat . Daca aveam o minima incredere in el a disparut cand mi-a bagat alt mecanic la inaintare .Nu am avut chef sa fac teste ...

Link to comment
Share on other sites

Am fost apoi la Service Premium mi-au zis ca e vasul de expansiune, l-am schimbat impreuna cu buson si tot pierdea.

Pana la urma a fost o garnitura la un corp de apa si un corp pe langa motor dupa o constatare la Bimmer service.

 

Salut,

In primul rand, multumesc pentru review.

As vrea totusi sa adaug ca vasul de expansiune pe care l-am schimbat era intr-adevar fisurat. Lucru pe care l-ai vazut si tu cand l-am dat jos.

Inteleg ca exista si o alta pierdere de lichid de racire. Insa vasul nu a fost schimbat degeaba, iar o reconstatare pentru pierdere n-ar fi costat absolut nimic.

Sunt foarte interesat de a nu lasa clienti nemultumiti si nici cu probleme nerezolvate.

Din pacate, la E46 vasul de expansiune este aproape consumabil.

Daca-mi amintesc bine, este vorba de masina la care am constatat si debitmetrul uzat.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

orice service mai da si gres. daca a fost cineva undeva unde a fost ABSOLUT intotdeauna multumit sa faca o recomandare.

bimmer service in nici un caz nu este de ocolit. si nu cred ca am fost de mai mult de 2-3 ori (anumite preturi mi se par maricele pt modestul meu e46) dar mereu mi-au lasat impresie buna,

Link to comment
Share on other sites

bimmer service a avut recent un anunt:angajam mecanici buni cunascatori marca bmw si mini ,disponibili la program prelungit etc. salariu oferit 200-300 euro PE LUNA!!!!!concluzile le trage fiecare dupa cum poate!!!
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ai luat informatiile astea @alexwrc dar nu sunt adevarate!

Salariul mecanicilor este strict confidential, dar ca sa iti raspund la curiozitate, salariul la mecanic este de minim 800e!

Incercati totusi sa pastrati un minim de bun simt!

Va multumesc!

Edited by Robert
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

bimmer service a avut recent un anunt:angajam mecanici buni cunascatori marca bmw si mini ,disponibili la program prelungit etc. salariu oferit 200-300 euro PE LUNA!!!!!concluzile le trage fiecare dupa cum poate!!!

 

si mie mi-a aparut un mesaj d-asta pe farcebook dar nu scria absolut nimic de salariu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Service Premium, am raspuns detaliat pe PM, dar in concluzie

Am schimbat degeaba vazul de expansiune cand nu de acolo era problema, piesele pe unde imi pierdea antigel au fost observate de cei de la bimmer service cand am fost sa schimb vasul de epansiune, la scurt timp dupa ce am luat masina de la voi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost client bimmer-service (pentru ca era cel mai aproape de mine) pana in momentul cand mi-am vazut fosta masina prezentata intr-un comentariu in "jurnalul" lor cum ca (ceva de genul) vai ce bine ca a venit la noi ca fostul proprietar (aka eu) si-a batut joc de ea in ultimul hal si i-a facut reviziile la 1000 de ani.

 

Asta in conditiile in care "imi bateam joc" regulat de masina cu cate o revizie la bimmer-service la max 15.000km si tot ce mai avea nevoie masina ca oricum platea angajatorul meu.

 

Nu era singurul comentariu de rahat dar intre timp Robert a mai facut curatenie printre comentarii dar a fost suficient ca s-a nimerit sa vad.

 

Am ramas dezgustat si am renuntat la serviciile lui.

 

 

 

Parerea mea este ca a invatat multe intr-un timp relativ scurt dar ca si-a facut mana pe masinile clientilor. Sunt povesti neplacute si pe aici dar au mai disparut in perioada de cotizatie.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Am fost client bimmer-service (pentru ca era cel mai aproape de mine) pana in momentul cand mi-am vazut fosta masina prezentata intr-un comentariu in "jurnalul" lor cum ca (ceva de genul) vai ce bine ca a venit la noi ca fostul proprietar (aka eu) si-a batut joc de ea in ultimul hal si i-a facut reviziile la 1000 de ani.

 

 

 

Parerea mea este ca a invatat multe intr-un timp relativ scurt dar ca si-a facut mana pe masinile clientilor. Sunt povesti neplacute si pe aici dar au mai disparut in perioada de cotizatie.

de 2.5 zici ? Poate la mine se referea :))) Nici eu nu am grija de masini

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De 2.5 zic. De mine era vorba. Comentariul era intr-un context cum ca mi-am batut joc de ea si a fost binecuvantata cu norocul de a ajunge la "salvatorii" de la bimmer-service.

 

Asta in conditiile in care Robert stia exact a cui a fost masina cand a postat in jurnal.

Si in conditiile in care il stiu pe Robert din perioada "cluburilor auto" cand tuningul era la inceput.

Edited by mmneg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De 2.5 zic. De mine era vorba. Comentariul era intr-un context cum ca mi-am batut joc de ea si a fost binecuvantata cu norocul de a ajunge la "salvatorii" de la bimmer-service.

 

Asta in conditiile in care Robert stia exact a cui a fost masina cand a postat in jurnal.

 

:)) asa sunt oamenii , nu ai ce sa le faci . Sunt curios la ce s-a referit ca si tu erai obsesiv cu masina aia , mai ceva ca mine :) Eu l-as fi confruntat direct la faza asta .

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost cu E60-ul sotiei de doua sau trei ori la bimmer si asta tot din cauza pretului scazut si a recomandarilor de pe forum. Recunosc ca m-am lasat inselat si de aerul de profesionalism pe care mi l-a afisat la prima discutie. Pot sa spun ca dupa fiecare interventie am avut probleme. Ba a uitat sa schimbe un ulei care deja fusese facturat, ba nu a schimbat o piesa (si aceasta facturata) si gasita ulterior in alt service aproape rupta sau desprinsa si cu un mare joc (capatul de bara parca) plus dupa ce am lasat-o 3 zile pentru schimbat spoiler si alte alea in urma unui accident usor, am luat-o fara un capacel de roata si zgariata si indoita pe alte parti. Bine ca nu m-a primit si cu E36, ca probabil i-o lasam de tot.

Singurul service de pe forum pe care il mai recomand de aici de pe forum e Efficient Services. Am fost de multe ori si cu E60 si cu E36 si am plecat mai mult decat multumit de fiecare data. Cum zicea si un coleg mai inainte, baietii chiar sunt de treaba, nu fug de munca si te rezolva intotdeauna. Poate e un pic mai scump decat ce e pe forum, dar e service, nu garaj cu groapa si e chiar civilizat, curat si primitor. Si mai bine dau 50 de lei in plus, dar macar stiu ca nu ma intorc cu aceeasi problema de 10 ori. Si sincer nici nu am avut sezatia ca vor sa ma traga in piept, sa ma pacaleasca sau mai stiu eu ce, cum se intampla prin alte parti. SI pana la urma e vorba si de investitia pe termen lung. E36 va ceda curand probabil, dar la E60 mai bine dau cativa lei in plus, decat sa ma duc in ultima bomba si mai tarziu sa nu mai am cu ce s-o fac cand vor pica toate in lant din cauza carpelilor.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/130741-probabil-cel-mai-cochet-service-mini-showroom-specializat-bmw/

 

sau mail: ella.burlacu@efficientservices.ro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.