Jump to content

Recommended Posts

de obicei se intepeneste cand a fost montata aiurea, sau era deja stricat filetul si a bagat bujia fortat

cand esti mecanic si faci la un motor schimbul de bujii trebuie sa te asiguri ca nu strangi mai tare decat trebuie si ca filetul nu este sters

daca masina avea o problema de genul trebuia sa-i arate proprietarului si sa nu infileteze bujia la loc si sa se stearga pe maini

acum nimeni nu poate sti exact cum sta treaba deci ne dam cu parerea aiurea zic eu

 

ca totdeauna adevarul este undeva la jumatate, dar totusi putina bunavointa nu strica mai ales ca se cunosc cica

 

eu cred ca este topita bujia daca nu mai iese afara

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

sunt multe motive pt care uneori nu poti ajunge cu masina la acelasi service , nu inseamna ca nu poti face o constatare in alta parte .

Constatare da. Dar sa nu incerci sa rezolvi problema in alta parte.

 

eu cred ca este topita bujia daca nu mai iese afara

 

Asta chiar ca e imposibil avand in vedere ca e din ceramica.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Constatare da. Dar sa nu incerci sa rezolvi problema in alta parte.

cum constati ca bujia nu iese si e nevoie de cel care a montat? E la mijloc treaba nu , vorbim de un banal schimb de bujii o chestie imposibila :))

 

 

PS . eu am avut o situatie similara cu o roata , prezoane stranse cu pistol , am constatat la o oarecare vulcanizare ca nu ies prezoanele , ca urmare m-au trimis la cel care mi-a schimbat rotile. Deci asa am constatat , m-am lovit de problema !

Edited by Myx
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bujia este IMPOSIBIL sa fie montata stramb.

 

Toate bujiile se infileteaza cu mana, strangerea finala se face cu cheia.

 

Acea bujie este IMPOSIBIL sa fie montata stramb.

 

Am facut pana acum peste 250 de distributii, peste 100 de inlocuiri simeringuri supape, peste 50 de motoare reparate de la zero, pus alte sute de operatii, nu am avut nici o problema, crezi ca ne-am blocat la o bujie?

 

 

 

Mihai a primit de fiecare data la fiecare operatie deviz cu factura su garantie, garantie conform legii.

 

Ce vina avem noi ca o bujie nu se mai desface usor dupa 10 luni?

 

Totusi sa nu uitam ca Mihai este un client foarte greu de multumit, indiferent de service, de filaret a fost nemultumit,de ilie din Ciolpani la fel, de Ciupanezu la fel, de mine la fel, oare cat o sa fie multumit si de Alex?

pai vezi tocmai aici gresesti daca esti sigur ca nu e nici o problema cu bujia,puteai sa ai spui da Mihai vino si o sa vezi ca e totul in regula e doar bujia colmatata,si uite te ajutam chiar daca nu ai venit mai intai la noi.

Chiar sunt curios cum o sa rezolve Mihai bujia si ce va mai scrie aici.

PS:mai toti posesorii de BMW sunt greu de multumit :)

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum constati ca bujia nu iese si e nevoie de cel care a montat? E la mijloc treaba nu , vorbim de un banal schimb de bujii o chestie imposibila :))

 

Constati ca e o problema cu aprinderea pe un anumit piston pe tester. La faza asta te duci direct la cel care ti-a facut lucrarea. Asta daca nu esti in alta tara. Atunci este o urgenta si chiar e altceva.

Plus ca aici e o alta problema. In cazul masinilor cu GPL poti monta si bujii normale, insa trebuie schimbate destul de rapid, adica la 20 000 km.

Exista si bujii speciale de GPL, insa costa in jur de 70 lei / buc. Alea sunt garantate 60 000 km.

Plus ca mai e o problema de abordare a problemei.

Inainte sa faci un review negativ pe forum trebuie sa te duci la service. Inainte ii contactezi si daca par inabordabili sau putin cooperanti, te duci personal acolo. Vorbesti omeneste sau mai putin omeneste. Iar dupa ce ti-ai dat tot interesul, ii faci review negativ.

Daca exista o greseala facuta, e frumos sa-i dai sansa sa o indrepte.

Iar daca nu vrea sa-ti rezolve problema, incearca sa rezolvi problema intr-un fel sau in altul.

Problema e ca majoritatea clientilor care au probleme nu fac nimic. Mai scriu un post, mai fac un apropo pe un topic, dar nimic concret.

 

PS . eu am avut o situatie similara cu o roata , prezoane stranse cu pistol , am constatat la o oarecare vulcanizare ca nu ies prezoanele , ca urmare m-au trimis la cel care mi-a schimbat rotile. Deci asa am constatat , m-am lovit de problema !

 

Aici e o situatie mai complicata.

Se poate ajunge la niste costuri destul de mari.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Constati ca e o problema cu aprinderea pe un anumit piston pe tester. La faza asta te duci direct la cel care ti-a facut lucrarea. Asta daca nu esti in alta tara. Atunci este o urgenta si chiar e altceva.

Plus ca aici e o alta problema. In cazul masinilor cu GPL poti monta si bujii normale, insa trebuie schimbate destul de rapid, adica la 20 000 km.

Exista si bujii speciale de GPL, insa costa in jur de 70 lei / buc. Alea sunt garantate 60 000 km.

Plus ca mai e o problema de abordare a problemei.

Inainte sa faci un review negativ pe forum trebuie sa te duci la service. Inainte ii contactezi si daca par inabordabili sau putin cooperanti, te duci personal acolo. Vorbesti omeneste sau mai putin omeneste. Iar dupa ce ti-ai dat tot interesul, ii faci review negativ.

Daca exista o greseala facuta, e frumos sa-i dai sansa sa o indrepte.

 

si cum sunt bujiile alea speciale pentru gpl, din teracota tiganeasca in loc de ceramica sau cum? :popcorn:

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

si daa bujia a fost infiletata gresit cum se poate repara?

eu nu as accepta sa imi dea alt filet sau alta improvizatie, folosind bucse..in plus,daca a stricat filetul inseamna ca e cismar.

E foarte nasol daca s-a intamplat asta.

Conform standardelor BMW, e nevoie de alta chiulasa.

 

Reparatia inseamna frezarea unei gauri mai mari, montarea unei bucse in care sa se dea filet.

In aluminiu n-ai cum sa dai filet.

Iar helicoil e greu de montat acolo.

 

Insa e mult pana departe. Ramane de vazut ce s-a intamplat si in ce mod se va solutiona.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asta zic si eu...alta _chiulasa_ noua, dar sunt mari sanse ca bujia sa fie doar bloacata acolo....cu toate ca si asta e cam greu de crezut tinand cont sa sunt doar 10 luni la jumate.

 

eu am schimbat bujiile dupa 4 ani...si erau cele originale.si nu au fost probleme....bine, conteaza mult ca ele sa fie functionale.daca astepti sa cedeze si nu mai lucreaza o perioada de timp se colmateaza.

dar cum spuneam.aici sigur nu este cazul

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca tu vii de pe alta planeta cu bujiile tale din ceramica, tu folosesti alta tehnologie mai avansata banuiesc

Temperatura de topire a ceramicii e de 900-1200 grade Celsius.

 

Temperatura de auto-curatare a bujiilor este de 850 de grade celsius. Deci s-ar putea spune ca bujiile rezista la temperaturi destul de ridicate.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De cand am schimbat bujiile nu am facut nici 15000 Km. Propun sa asteptam sa vedem care este problema, oricum eu sunt mult mai curios decat voi sa aflu cauza.

 

@service premium

Nu am timpul necesar sa ma duc degeaba prin Bucuresti, daca nu am putut ajunge amiabil la o solutie prin mail si prin telefon, nu vad rostul sa ma duc pana acolo. Toti la care am fost la service, inclusiv tu, stiti ca prefer sa vin sa va las masina si sa o iau cand e gata.

 

Iar in legatura cu factura si deviziul pot sa confirm ca toate interventiile pe care le-am facut la Bimmer Service au fost cu factura si deviz, de asta am si preferat sa ma duc la un service autorizat RAR.

Link to comment
Share on other sites

poate a explodat

s-a facut ca o crizantema

 

:LMAO:

e facuta din plastelina o bujie dupa caputu' tau?

 

nicidecum din tehnologie ciupaneza avansata, in cazul de fata ceramica 100%

 

bujiile sunt reci si calde, fiecare motor functioneza cu un anume tip de bujii, la fel si pentru cazul gpl-ului ... tb montate mai reci ca sa nu se topeasca sau sa se autoprinda si sa farami motorul

 

i-am dat pe de o parte dreptate mecanicului care a spus ca stie ce a montat acolo si am presupus ca este topita arsa colmatata :rolleyes:

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Habar n-ai daca tu crezi ca bujiile sunt doar reci si calde.

Bujiile alea de GPL au in ele o intreaga tehnologie. Cauta si tu pe net, exista brosuri de prezentare pentru asa ceva.

Amestecul de gaz cu aer e mai greu de aprins. Combustia da temperaturi mai mari decat in cazul motoarelor pe benzina. Uzura e mai rapida, iar coroziunea apare. Pentru toate aceste lucruri au facut modificari fata de bujiile normale. D-aia costa 70 lei o bujie d-aia.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nicidecum din tehnologie ciupaneza avansata, in cazul de fata ceramica 100%

 

bujiile sunt reci si calde, fiecare motor functioneza cu un anume tip de bujii, la fel si pentru cazul gpl-ului ... tb montate mai reci ca sa nu se topeasca sau sa se autoprinda si sa farami motorul

 

si alea reci rezista la o temperatura mult mai mare decat ar ajunge in camera de ardere vreodata

asa ca ... continua sa crezi ca se topesc bujiile,fie ele calde sau reci

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Habar n-ai daca tu crezi ca bujiile sunt doar reci si calde.

Bujiile alea de GPL au in ele o intreaga tehnologie. Cauta si tu pe net, exista brosuri de prezentare pentru asa ceva.

Amestecul de gaz cu aer e mai greu de aprins. Combustia da temperaturi mai mari decat in cazul motoarelor pe benzina. Uzura e mai rapida, iar coroziunea apare. Pentru toate aceste lucruri au facut modificari fata de bujiile normale. D-aia costa 70 lei o bujie d-aia.

 

o bujie DAIA este o simpla bujie Iridium sau Platinum :popcorn:

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Da, habar n-ai in mod evident. Ma rog, eu te inteleg. Tu esti genul de mecanic care curata bujiile cu peria de sarma dupa ce le tine la aragaz sau la lampa cu gaz. Lumea a avansat, tu nu.

Nu poti intelege ca bujiile au mai avansat de la 1900 pana acum. Pai doar aia de la Bosch au facut zeci de feluri de bujii, tot felul de inovatii.

In acest moment, tehnologia care intra in fabricatia unei bujii e extrem de avansata. De exemplu, anumite modele de bujii au electrodul sudat cu laser.

Ma rog, suntem deja foarte offtopic.

Edited by Service Premium
  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

esti expert la cautat pe google, sincer ma uimeste viteza ta de reactie

 

eu nu sunt mecanic, daca vrei sa ma lovesti cu diploma ta in stiinte politice de sub capota nu m-ai nimerit

 

imi cer scuze pentru interventii, las specialistii sa discute in continuare :thumbsup:

 

poate ca bujia s-a topit din cauza injectorului blocat, io stiu, ia cauta un pic pe google

 

ai net la garaj nu :popcorn:

 

Chiar si eu ti-am dat +1 pentru ca sigur ti-ai dat seama ca discutia te depaseste. Chiar daca nu esti in stare sa recunosti.

Ironiile din partea ta nu ma deranjeaza.

Cand gasesti o bujie care nu se desface, cel mai logic lucru e sa te gandesti ca cineva a strans-o prea tare. Nu ca e topita. Dar ramane de vazut care-i adevarul.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Inafara de reprezentanta, am fost si eu la doua service-uri dedicate BMW. BIMMER SERVICE si BMW Integral service.

 

La Bimmer Service am schimbat simeringurile la supape si nu am ce reprosa. S-a rezolvat problema cu consumul de ulei si cu fumul. A costat cat mi-a zis, a durat cat mi-a zis. Mi-a dat factura.

A doua oara cand am fost la ei nu am mai fost asa multumit, dar pentru ca nu i-am contactat pe ei sa le spun, nu am sa o fac nici aici.

 

Cu aceeasi problema cu care nu m-a rezolvat Bimmer am fost si la BMW Integral Service, acolo jale....el stia omul ca a lucrat la BMW Filaret si atat. Am fost tratat foarte prost si evident nu a stiut sa rezolve nici problema. A ridicat din umeri si m-a trimis la alt service. Deci nu recomand nici daca ultima varianta sa va schimbati un releu este sa mergeti la stomatolog.

 

Tot cu aceeasi problema am contactat un service aici pe forum, care imi indica o piesa defecta, piesa pe care masina mea nici macar nu o are. Nu o sa ii dau numele pentru ca a avut amabilitatea sa-mi raspunda la mesaj si nu a vazut masina fizic, sa zicem ca are o scuza.

 

Mentionez ca problema am rezolvat-o eu pana la urma in parcare, eu nefiind de specialitate, doar pasionat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.