Jump to content

Kit articulatie


Marius778

Recommended Posts

Salut, as vrea. Si eu o parere si daca stiti de unde as putea achizitiona un kit articulatie fata. Pentru bmw s 3 1999-D., ce recomandari aveti ca si calitate pret, va multumesc cu respect

 

Bmw s 3 1999 D ???? WTF ....zi si tu modelul,motorizare mai exact...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiam ca , conteaza si cati cai putere am pt a schimba articulatia . Sa recapitulam , am un bmw din 99, seria 3 , motor diesel de 1951,136 cai, e bn asa?..)))

 

:)) stii bine ca atunci cand cauti si cea mai amarata piesa iti cere chiar si seria de caroserie...asa ca ,da,trebuie si caii si kw si cate butoane ai in bord...daca vrei sa schimbi TOT ce tine de articulatia fata a masinii o sa ajungi undeva la 1000 lei :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat ce marca de piese ar fi potrivite pt modelul meu , nu inteleg de ce se discuta cat costa si astea, doar ma interseaza sa va spuneti o parere in legatura cu piesele daca stiti. Atata tot , ms

 

 

Marca o alegi tu in functie de buget...eu recomand piese OEM. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat ce marca de piese ar fi potrivite pt modelul meu , nu inteleg de ce se discuta cat costa si astea, doar ma interseaza sa va spuneti o parere in legatura cu piesele daca stiti. Atata tot , ms

 

Trebuie sa te hotarasti vrei pret sau nu ca in primul post scrii ca vrei calitate pret si aici spui ca de ce se discuta de pret.

Link to comment
Share on other sites

Salut, as vrea. Si eu o parere si daca stiti de unde as putea achizitiona un kit articulatie fata. Pentru bmw s 3 1999-D., ce recomandari aveti ca si calitate pret, va multumesc cu respect

 

Pai, primul pas accesezi Mica Publicitate de pe forum.

Eu am cumparat de la un coleg, un kit ATEC ce continea bascule fațĂŁ cu tot cu pivoți, bucse, capete de barĂŁ, bielete de direcție și bielete antiruliu.

DacĂŁ nu gĂŁsești acolo poți ĂŽncerca aici sau aici (au pentru E36, E46, E39, Audi, Mercedes), .

 

Pentru E46 au la 899 RON/kit.

Pentru E36 au la 649 RON.kit.

Pentru E39 au la 799 RON/kit.

Link to comment
Share on other sites

nu te agita si cumpara un kit dinasta.. scapi mult mai ieftin ..

http://www.ebay.de/i...=item4d1872ffe2

IN romania poti sa montezi si oem , la idiottii din service care stiu numai ciocan, ranga si habar nu au de vreo cheie dinamometrica,presa. ca exista tis, etc etc.. poti sa pui si mama lemforderului...

Eu am avut kit dinasta care a tinut 90 k km si cu ele pe masina am dat-o.. dar montate de mine.

 

IN romania articulatiile nu tin din cauza retardatilor din service, nu ca sunt nu stiu ce firma.. ca dovada ca la orice masina noua rulata numai in romania nu umblii la articulatii minim 100k km..

Ai schimbat ceva in service.. 40k.. :)

Edited by DOMI
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Doar Lemforder merita.

 

Nu inteleg de ce se aduce vorba de rangi si ciocane din moment ce e vorba de montaj, nu de demontare.

Cand demontezi uneori sunt piesele atat de ruginite incat nu reusesti sa demontezi cu presa.

 

In situatii de genul asta se foloseste asa ceva:

 

http://www.bgs-scule.ro/images/stories/com_joomshop/products/572/572_set-5-separatori-pivoti-tip-furca-bg-1806.jpg

 

Doar daca piesa se refoloseste, adica se demonteaza pentru a schimba o alta piesa, abia atunci se foloseste presa.

 

Intr-o reprezentanta sau un service mare acele furci sunt pneumatice.

 

Cat despre cheia dinamometrica, doar pe masinile foarte noi exista la articulatie suruburi Torque-to-yield care se strang la cuplu.

 

nu te agita si cumpara un kit dinasta.. scapi mult mai ieftin ..

 

IN romania articulatiile nu tin din cauza retardatilor din service, nu ca sunt nu stiu ce firma.. ca dovada ca la orice masina noua rulata numai in romania nu umblii la articulatii minim 100k km..

Ai schimbat ceva in service.. 40k.. :)

 

Intr-adevar exista multi retardati in acest domeniu, insa nu e bine sa generalizam.

 

Alegerea unui kit foarte ieftin tine doar de un buget restrans.

 

Diferenta aia de km are legatura cu diferenta de fiabilitate dintre piesele originale si cele pe producator.

Aproape nimeni nu monteaza piese originale pe partea de articulatie. Toata lumea face compromisuri.

 

Ca te-a tinut pe tine 90 000 km chiar nu este relevant pentru ca fiabilitatea tine si de stilul de conducere. Daca mergi cu foarte mare grija chiar si niste piese proaste vor rezista.

 

Fix la fel in cazul pieselor de franare. Se cumpara piese ieftine pe producator montate la mecanici care habar nu au si dupa oamenii se plang.

Cand exista multi factori care pot influenta negativ o situatie, e aproape sigur ca unul dintre ei sau mai multi sa-si faca efectul.

 

De exemplu, pui discuri si placute noi, dar etrierii sunt blocati. Mecanicul aerian nu vede ca pistonul de frana nu se retrage usor si monteaza rapid piesele noi cu gandul ca a mai facut bani de-o shaorma.

Pe de alta parte, clientul vine cu piese proaste care dupa 2000 km incep sa dea vibratii in directie. Este deci un cerc vicios.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu te agita si cumpara un kit dinasta.. scapi mult mai ieftin ..

http://www.ebay.de/i...=item4d1872ffe2

IN romania poti sa montezi si oem , la idiottii din service care stiu numai ciocan, ranga si habar nu au de vreo cheie dinamometrica,presa. ca exista tis, etc etc.. poti sa pui si mama lemforderului...

Eu am avut kit dinasta care a tinut 90 k km si cu ele pe masina am dat-o.. dar montate de mine.

 

IN romania articulatiile nu tin din cauza retardatilor din service, nu ca sunt nu stiu ce firma.. ca dovada ca la orice masina noua rulata numai in romania nu umblii la articulatii minim 100k km..

Ai schimbat ceva in service.. 40k.. :)

 

130 euro pentru tot ce e acolo in poza...e un pret mai mult decat convenabil...si iti dau dreptate la ce ai zis ,sunt multi ''mecanici'' care habar nu au cu ce se mananca demontarea/montarea elementelor de directie/suspensie/angrenare roata...dar avem si drumurile pe care le avem si atunci vina este impartita 50-50. :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Piesele astea ieftine sunt gunoiere rau.

 

De exemplu, a venit o masina in service cu un kit de articulatie de genul asta si bucsa oscilanta de pe spate care se si schimba destul de greu doar cu presa nu avea acel cant in care intra siguranta in cazul piesei originale sau fabricate de un producator serios.

Apoi, ce sa crezi, bucsa a iesit din locas. Piese facute pe genunchi.

 

Sunt de acord cu Kenbobo, stie ce spune.

 

L.E: Mai exista si detaliul garantiei. Nu poate fi vorba de vreo garantie la kit-urile astea ieftine.

In timp ce daca iei o piesa calitativa, macar ai garantie.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum spune DOMI, în România poți să pui orice că tot la același interval cer schimbare!

 

Exemplu: pe autokarma o bascula LEMFORDER costa 350 RON, deci amandoua ma duc din start la 700 RON.

O pereche de bucse tot LEMFORDER costa 66 RON.

O bieletă antiruliu costă 95 RON, deci încă 190 RON.

O bieletă de direcție LEMFORDER costă 143 RON, amândouă 286 RON.

Cap de bară LEMFORDER 122 RON, amandouă 244 RON.

 

Total kit LEMFORDER: 1486 RON. Față de 650 RON kit-ul ATEC. La care se adaugă manopera! Asta pentru E36-ele meu.

 

Dacă am probleme cu un pivot, sunt convins că nici ceilalți nu mai au mult.

Așa că decât să cumpăr două bascule LEMFORDER, prefer să cumpăr un kit ATEC (nu sunt cei mai buni dar nici cei mai proști) și scap și de grija bieletelor de directie, antiruliu și a capetelor de bară.

Sunt convins că ATEC nu se compară cu LEMFORDER sau MEYLE HD, dar la fel de convins sunt că în România sunt și mecanici buni (doar când vor ei) dar care nu au scule dedicate pentru orice.

Așa că pentru un pivot pe care îl schimb, un mecanic oricât de bun dar fără scula necesară doar cu ciocan și baros îl strică și pe celălalt care poate e bun.

Ca să evit situațiile astea, prefer să cumpăr un kit de articulație mai ieftin și să stau liniștit că am totul nou pe mașină.

 

Ne putem contrazice la infinit cu tot felul de scenarii că BMW recomandă LEMFORDER, că la primele două gropi pică ATEC-urile dar LEMFORDER rezistă o viață numai pe autostrăzi bune, etc.

Nu mă dau banii afară din casă, cu toate că mi-aș permite să pun LEMFORDER pe mașină, dar nu văd rostul să dau o groază de bani pe ceva bun știind că oricum se va strica începând cu prima ploaie sau zăpadă când apar și gropile.

Garanția numelui LEMFORDER sau a prețului dublu nu îmi garantează ÎN ROMÂNIA că durata de viață este tot dublă.

 

Mă bucur că am LEMFORDER pe mașină când iau o groapă! Nu apuc să mă bucur de gândul meu în care mă felicit pentru alegerea făcută că dau cu roata în altă groapă!

Edited by SlowDeath
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mai citeste cate un manual de montaj, la absolut tot ce tine de montat, chiar si pe o vechitura de e34 cum ama vut eu ai torque scris in manual la fiecare surub. si e super important la durabilitatea pieselor noi montate.

Daca dai cu ciocanul si ranga inniste brate sa le scoti, cam cat mai tin restul pieselor de pe langa, caseta de exemplu, etc etc...

Iti dau zeci de exemple cu fulii stranase , la mana ca "simte" el si crapate in 10 k km, brate OEM care tin 50 k, iar alea de fabrica 200 k.. etc..

 

In multe cazuri idiotii nici macar nu au groapa, ca sa faca strangerea cu masina pe roti, cum trebuie la brate, sau daca o au si o au ocupata de alta masina nu o folosesc oricum...

Si atunci cand faci strangerea la brate cu masina pe elevator la cheie pneumatica, cam cat crezi ca tin fie ele si lemforder.. tin 40k sau mai putin ?

In al doilea rand tehnologia la niste articulatii e un rahat cu perje, sunt niste bucati de fier sau aluminiu cu niste kkt-uri de cauciuc pe ele, nu trebuie sa ai o traditie de 100 de ani de manufacturare ca sa faci asa ceva...

Nu sunt piese de precizie si inalta tehnologie, materialele fie ca folsoesti ceva mai decalitate sau mai prost nu castigi nimic, costa mai mult transportul la ele decat ele in sine..

 

Sunt intradevar piese unde conteaza mult calitatea si marca, dar nu cred ca mai e cazul la brate si articulatii , nu de vreo 10 ani incoace..

 

Cu siguranta ca niste Lemforder montate corect ai sanse sa le tii ceva mai mult, dar nu cu mult mai mult. Montajul lor face o diferenta mult mai mare decat brandul, cel putin la articulatii.

LA amortizoare de exemplu sunt diferente mari intre marci, dar nu la articulatii..

 

Asta e parerea mea, si experienta mea personala..si de altfel impartasita si de ceva ingineri auto.

Edited by DOMI
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

articulatiile ale ieftine sunt niste jeguri, mie mi-a sarit pivotul din incastrare dupa un drum Germania-Romania , cealalta bascula nici nu am mai avut curaj sa o montez, acum am pus TRW si merg de peste 1 an fara nici o problema

 

si inca ceva, in Germania e lege data sa nu mai monteze nici un service piese de pe ebay ptr ca s-au intamplat foarte multe accidente

 

piesele se monteaza numai daca le cumperi de la distribuitorii lor, la pompe de apa sau alte dracii mai inchid ochii insa la directie si frane nu se mai pun turcisme ieftine

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

doamne ce prostii poti sa aberezi...

 

toate kiturile sunt vandute de firme nemtesti, si unele chiar mari.

Sunt si kituri meyle de exemplu, care oricum sunt cu 30 % mai ieftine dacat ce gasesti prin Ro.

Am stat 3 ani in DE si chiar si acum ma duc macar odata la 2 saptamani in Germania, 90% din piese le cumpar de acolo, si service mai important acolo il fac. (m-am mutat in Belgia dar stau relativ aproape de granita cu DE)

Numai prostii vorbesti.

Ori stai in tara aia ca gasca prin apa si nu se prinde nimic de tine ori pur si simplu minti cu spume. mai dormi si tu prin cabina de tir cand traversezi Germania si ai impresia ca locuiesti acolo..

Edited by DOMI
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

lucrez la o reprezentanta si ma ocup de livrari si tractari de auto, de aia am carnet de profesionisti, si poti lucra si pe camion si sa fii acasa la 6 seara, nu tb sa stai in izmene pe tir

 

daca erai asa jmecher ramaneai in Germania

 

noroc ca tie ti se permit aici pe forum niste arogante

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mai citeste cate un manual de montaj, la absolut tot ce tine de montat, chiar si pe o vechitura de e34 cum ama vut eu ai torque scris in manual la fiecare surub. si e super important la durabilitatea pieselor noi montate.

Daca dai cu ciocanul si ranga inniste brate sa le scoti, cam cat mai tin restul pieselor de pe langa, caseta de exemplu, etc etc...

Iti dau zeci de exemple cu fulii stranase , la mana ca "simte" el si crapate in 10 k km, brate OEM care tin 50 k, iar alea de fabrica 200 k.. etc..

 

Daca ar fi asa cum spui tu, ar insemna ca atunci cand dai jos piesa stricata ar trebui sa gasesti suburul strans insuficient, iar pivotul sa joace in fuzeta sau in cadrul motor.

Aici nu vorbim de prezoanele de la chiulasa sau alte suruburi de la motor. Montarea corecta a unor piese de articulatie nu e deloc dificila.

Si in reprezentante se dau jos piesele astea cu ciocanul pneumatic, dar piesele respective rezista foarte mult pentru ca sunt de calitate.

Exemplul cu caseta n-are nici o legatura cu realitatea.

Fuliile alea erau d-alea ieftine. Insa asta cu fulia iar n-are legatura pentru ca acolo intr-adevar trebuie sa folosesti cheia dinamometrica. Asta daca vorbim de fulia de la vibrochen, nu de vreo rola de ghidaj.

 

 

In multe cazuri idiotii nici macar nu au groapa, ca sa faca strangerea cu masina pe roti, cum trebuie la brate, sau daca o au si o au ocupata de alta masina nu o folosesc oricum...

Si atunci cand faci strangerea la brate cu masina pe elevator la cheie pneumatica, cam cat crezi ca tin fie ele si lemforder.. tin 40k sau mai putin ?

In al doilea rand tehnologia la niste articulatii e un rahat cu perje, sunt niste bucati de fier sau aluminiu cu niste kkt-uri de cauciuc pe ele, nu trebuie sa ai o traditie de 100 de ani de manufacturare ca sa faci asa ceva...

Nu sunt piese de precizie si inalta tehnologie, materialele fie ca folsoesti ceva mai decalitate sau mai prost nu castigi nimic, costa mai mult transportul la ele decat ele in sine..

Chiar si pe elevator poti strange corect daca ai cric de transmisie cu care sa aduci roata in pozitia de lucru.

Nu strange nimeni bratele cu scule pneumatice. Cel putin, eu nu fac asa ceva. Evit sa folosesc sculele pneumatice in general.

Asta e o privire foarte simplista. Teoretic si un ciocan ieftin ar trebui sa fie la fel de bun ca un ciocan profesional. Ca doar ce tehnologie intra in fabricarea unui ciocan? :popcorn:

Realitatea este ca unele firme fabrica piese atat de proaste incat dau gresi chiar daca e vorba de tehnologii deloc complexe.

Cum iti explici de exemplu ca niste amortizoare Magnetti Marelli pentru E39 erau mai inguste cu 3 mm incat abia am reusit sa le strang pe fuzeta? Cat de greu o fi sa faci corpul amortizorului de o marime exacta, mai ales cand le fabrici in serie?

 

Teoria pe care ai construit-o e menita sa-ti demonstreze doar ca ai facut bine alegand piese ieftine.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.