Jump to content

N42 - Da in nas, porneste aiurea, nu trage, consuma 14l/100km


Recommended Posts

Da. Sau poate chiar sa ii schimbi, pentru ca este o versiune noua care are o sita pe gura de admisie ulei.

 

Solenoizii au 3 seturi de gauri. Setul de gauri din mijloc e pt admisie ulei, celelalte sunt pt evacuarea uleiului in vanos, in fata si in spatele lui. In interior sunt niste valve care sunt controlate electronic de catre ECU. El dicteaza care din ele se deschid si cat timp raman deschise, astfel ca presiunea sa intre in vanos si sa avanseze sau devanseze axul cu came. Ele trebuie sa ramana deschise atata timp cat dicteaza ECU.

 

Acum, depunerile de ulei fac aceste valve sa aiba o miscare incetinita sau blocata, ceea ce duce la functionarea proasta a vanos-ului. Performante mai slabe, consum mai mare.

 

Daca solenoidul pe admisie nu functioneaza bine, poate sa puna valvetronic-ul in limp-home mode.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Raul bog... eu zic sa termini cu rautatile...intamplator am fost la mare o saptamana... si de acolo am tot postat si filmat.. daca toata lumea ar fi asa bogata ca tine ar schimba masina in loc sa schimbe ce e nevoie. Dar totusi iti multumesc pentru reply. Eu tot am intrebat ca sa stiu sa fac tot o data nu sa le fac treptat. Nu cred ca uleiul mi-a stricat din nou distributia sau uleiul mi-a dat peste cap consumul exagerat de benzina sau uleiul mi-a stricat articulatia. Dar ca sa nu ma mai certi le voi schimba pe toate. Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

In principiu, fara eroare inseamna fara probleme :)

Nu inteleg de ce unii schimba piese doar ca sa se afle in treaba.

 

Din intamplare chiar m-am interesat mult despre solenoizi si stiu ce vorbesc. Solenoizii pot sa nu lucreze cum trebuie si totusi sa nu apara nicio eroare. Daca e defect solenoidul sau daca e blocat, apare eroare pe tester. Dar daca functioneaza incet, nu apare.

 

Dar am invatat o chestie: nu prea avem oameni priceputi pe forum, oricat s-ar tine ei de cocosi. Degeaba incerci sa explici, intotdeauna va fi unul ca Mihai Andrei pt care totul e roz daca nu ai beculete aprinse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Raul bog... eu zic sa termini cu rautatile...intamplator am fost la mare o saptamana... si de acolo am tot postat si filmat.. daca toata lumea ar fi asa bogata ca tine ar schimba masina in loc sa schimbe ce e nevoie. Dar totusi iti multumesc pentru reply. Eu tot am intrebat ca sa stiu sa fac tot o data nu sa le fac treptat. Nu cred ca uleiul mi-a stricat din nou distributia sau uleiul mi-a dat peste cap consumul exagerat de benzina sau uleiul mi-a stricat articulatia. Dar ca sa nu ma mai certi le voi schimba pe toate. Va multumesc.

 

Tu intelegi ca ULEIUL este problema masinii tale numarul 1 in momentul de fata? Realizezi? Noi toti astia care iti spunem de ulei, noi am avut problema ta, realizezi si chestia asta? Ma rog...nu iti zice nimeni cu rautate.

Dar faci cum crezi tu ca e bine...

Edited by raul_bog
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din intamplare chiar m-am interesat mult despre solenoizi si stiu ce vorbesc. Solenoizii pot sa nu lucreze cum trebuie si totusi sa nu apara nicio eroare. Daca e defect solenoidul sau daca e blocat, apare eroare pe tester. Dar daca functioneaza incet, nu apare.

 

Dar am invatat o chestie: nu prea avem oameni priceputi pe forum, oricat s-ar tine ei de cocosi. Degeaba incerci sa explici, intotdeauna va fi unul ca Mihai Andrei pt care totul e roz daca nu ai beculete aprinse.

 

Din contra, eu chiar nu sunt priceput, de cate ori am o problema ma duc la service.

Link to comment
Share on other sites

Spre deosebire de tine, sunt unii carora le place sa inteleaga ce se intampla cu masina lor si nu accepta unele raspunsuri ale mecanicilor.

 

Stai linistit ca si tu ai schimbat piese doar ca sa te afli in treaba, insa nu ai stiut chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am o problema cu injectorul cu fir pe un bmw e46 320D de 136 cp din `99 .Am facut 2 diagnoze si imi aparea eroarea , needle motion sensor.eroarea nu apare imediat dupa ce a fost stearsa ci in mers . masina nu face probleme la pornire , precizez totusi ca mi s-a oprit si motorul la semafor in timp ce statea in relanti, nu mai trage cum o facea odata si urca destul de greu in turatii.nu scoate fum iar EGR-ul este anulat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
da... am "reglat distributia" de 2 ori pana acum la 2 mecanici diferiti... prima oara nu s-a intamplat nimic diferit...desi am schimbat din nou intinzatorul din motivul ca de la intinzator face asa, al doilea m-am ales cu un mers neregulat al motorului plus ca se tureaza singura de la relanti pana la 1500 de ture... plus cand plec de pe loc se aprinde uleiul pe fond rosu in bord... nu mai am ce zice... nu mai am unde cauta... 300 de ron aruncati in vant si eroare acum pe camshaft sensor inlet din ce in ce mai deasa. 285a variable valve gear -monitoring servomotor ; 2865 variable valve gear - power limitation in limp mode operating mode ; 2731 function camshaft control inlet . cam astea sunt in dis acum dupa ultima reglare a distributiei .
Link to comment
Share on other sites

da... am "reglat distributia" de 2 ori pana acum la 2 mecanici diferiti... prima oara nu s-a intamplat nimic diferit...desi am schimbat din nou intinzatorul din motivul ca de la intinzator face asa, al doilea m-am ales cu un mers neregulat al motorului plus ca se tureaza singura de la relanti pana la 1500 de ture... plus cand plec de pe loc se aprinde uleiul pe fond rosu in bord... nu mai am ce zice... nu mai am unde cauta... 300 de ron aruncati in vant si eroare acum pe camshaft sensor inlet din ce in ce mai deasa. 285a variable valve gear -monitoring servomotor ; 2865 variable valve gear - power limitation in limp mode operating mode ; 2731 function camshaft control inlet . cam astea sunt in dis acum dupa ultima reglare a distributiei .

Ai schimbat uleiul cu 0w40/0w30? Ai facut un test de

Presiune ulei? Mecanicii au avut trusa cu cale cand ti-au reglat distributia?

Camshaft sensor inlet este senzorul axei cu came de pe admisie,ai incercat sa il schimbi cu altu'? Vanosul de pe admisie,ai verificat valorile pe tester?

Link to comment
Share on other sites

ulei schimbat cu 0w40 bmw. presiune ulei nu am facut, au avut trusa mica de cale...cea de pe ebay la 40 de lire, care este admisia din stanga sau din dreapta ? si senzorul care este mai exact. din ce stiu eu senzorul de peadmisie este cum te uiti in fata la motor in dreapta solenoizilor ? am dreptate ? apropo al doilea mecanic a fost florin din chitila....care dupa ce mi-a reglat distributia(nu a umblat pe sub masina absolut deloc) a zis ca este motorasul valvetronic sau "calaretii" cred ca se referea la axa cu came sau in cele din urma pompa de ulei...ca cica se stinge becul de ulei dupa becul de baterie... Chiar m-am saturat de dat bani pe este sigur de acolo...si dupa ce face si vede ca nu e asa... invoca alt motiv.
Link to comment
Share on other sites

ulei schimbat cu 0w40 bmw. presiune ulei nu am facut, au avut trusa mica de cale...cea de pe ebay la 40 de lire, care este admisia din stanga sau din dreapta ? si senzorul care este mai exact. din ce stiu eu senzorul de peadmisie este cum te uiti in fata la motor in dreapta solenoizilor ? am dreptate ? apropo al doilea mecanic a fost florin din chitila....care dupa ce mi-a reglat distributia(nu a umblat pe sub masina absolut deloc) a zis ca este motorasul valvetronic sau "calaretii" cred ca se referea la axa cu came sau in cele din urma pompa de ulei...ca cica se stinge becul de ulei dupa becul de baterie... Chiar m-am saturat de dat bani pe este sigur de acolo...si dupa ce face si vede ca nu e asa... invoca alt motiv.

De unde ai luat uleiul? Presiunea merita sa o faci sa stii o treaba ca nu e din vina pompei,senzorului ax cu came este cel din dreapta,cum te uiti la motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problem solved! Schimbat gunoiul de ulei bmw 0w40 cu castrol 0w40. De cand am schimbat din nou uleiul a mai facut sunetul urat la pornire o singura data. Merge ceas deocamdata motorul. Rezulta..300 ron aruncati pe geam aiurea...cand de fapt era uleiul

Ti-am zis ca uleiul poate sa fie una dintre cauze.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.