Jump to content

Sfat Achizite E46 Coupe (2.0 - 150hp / 2.2 - 170hp / 2.5 -192hp)


Claudiu Visan

Recommended Posts

Detin M54B22 si pot sa iti spun ca sunt foarte multumit de motor pana acum. Nu-l am de mult timp, dar este exact ce mi-am dorit. Doar pe un M54B30 XI manual l-as schimba....si chiar intentionez sa o fac in viitorul apropiat.... :thumbsup:

Silentios, trage foarte bine, consuma putin daca mergi frumos cu el..... :thumbsup: Mult rafinament! :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Detin M54B22 si pot sa iti spun ca sunt foarte multumit de motor pana acum. Nu-l am de mult timp, dar este exact ce mi-am dorit. Doar pe un M54B30 XI manual l-as schimba....si chiar intentionez sa o fac in viitorul apropiat.... :thumbsup:

Silentios, trage foarte bine, consuma putin daca mergi frumos cu el..... :thumbsup: Mult rafinament! :thumbsup:

 

Ceva probleme cu el?

Ce consum ai pe oras...?

 

Ce-i drept nu merita sa treci de la 2.2 la 2.5, insa la un 3.0 da.

Da, dar eu sar din 116cp in 170minim :)) deci merita :))

 

 

A mea este EURO 4. :thumbsup:

 

Ce an?

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut probleme cu el pana acum. :thumbsup:

 

Consum pe oras (Pitesti) 10 L/% mers linistit. Daca o calc serios din semafor in semafor, nu stiu exact cred ca 17-18%. La fel dupa 120 de KM/H te sparge la consum. Pe mine nu ma deranjeaza, compenseaza prin performante decente. :thumbsup:

 

Am scos si 5.7 l/% la 60 de km/h pe pilot automat. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt sigur dar cred ca motoarele m54 pot fi si euro 4 si euro 3 in functie de cand au fost fabricate.

Am observat ca la unele, in lista de dotari dupa vin, apare optiunea EU4 EMISSIONS NORM.

Link to comment
Share on other sites

Salutare Tuturor!

De ceva vreme VREAU sa imi achizitionez un E46 Coupe. Actualmente detin E46 316i - cu motorul N42 116hp.

Vreau cateva sfaturi de la posesorii de E46 ci cu motoarele de 2.0(6cil), 2.2 si 2.5 :)

Va rog sa ma ajutati sa aleg motorul potrivit din punct de vedere fiabilitate/putere/consum.

 

Nu vreau o masina venita de fabrica cu piele, navigatie si alte dastea. Vreau ceva stock, ca sa pot modifica eu ulterior sa o aduc la o stare pe care mi-o doresc :)

 

Eu n-am vazut inca M54 sa nu fie in stare buna. E un motor foarte rezistent. Doar un om total iresponsabil care nu schimba uleiul niciodata poate sa-l faca praf.

 

2.5-ul ar fi cea mai buna alegere. 2.2 oricum consuma apropiat, iar diferenta de impozit e mica.

 

La faza cu dotarile e bine sa te mai gandesti. Nici eu nu consider navigatia o dotare must-have, insa e bine sa iei din start o masina cu dotarile pe care le consideri importante. Clima, un interior dragut, faruri cu xenon de fabrica si spalator. Cine crede ca poate sa faca dintr-o masina cheala o masina foarte dotata se cam insala. Costa de 2 ori mai mult decat daca iei direct masina care-ti place. Plus ca intotdeauna se vede ca e o masina facuta pe bucati. Poti adauga un volan M, poti schimba niste trim-uri, poti pune pachet M. Dar din cheliciune ieftina nu scoti niciodata o masina ca lumea. Din cacat nu se face bici. Din dezmembrari nu ies masini in stare impecabila.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Referitor la norma de poluare, o sa incerc sa sap cat de adanc pot inainte sa cumpar masina...pentru ca nu sunt de acord cu suma platita pentru un E3 :))

Referitor la ce spune Service Premium, hmm.. esti prea dramatic cu ce ai scris tu acolo ;)

Eu m-am referit la faptul ca nu vreau sa o iau de exemplu cu interior de piele, la care am si un argument: nu vreau piele in masina, partial piele ma incanta mai mult....iar aici incerc sa restrang aria de cautare doar la Motor, Vopsea, si sa para curat interiorul, indiferent de care este (textil/vinilin, s.a.m.d) asta doar pt ca interiorul spune multe despre cum a fost masina intretinuta :)

Iar dupaia daca vreau eu sa imi adaug navigatie, scaune electrice, alarma cu senzori la interior si alte chestii deastea.

Iar legat de faza "Dar din cheliciune ieftina nu scoti niciodata o masina ca lumea. Din cacat nu se face bici. Din dezmembrari nu ies masini in stare impecabila", asa cum am spus si mai sus, mergi un pic cam departe...ca doar nu ma apuc sa ii tai botul si sa pun altul de M ;) daca ii pun senzori de parcare de ex, oem, care crezi ca e diferenta intre una care a venit din fabrica, si cea la care am lucrat eu :) poate cu mai mult drag si daruire decat operatorul din postul de lucru din germania?

La costuri poate ca ajungi UN PIC mai scump intr-adevar daca le faci pe rand...dar pt mine vreau sa fie o provocare, vreau o masina A MEA :)

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Iar dupaia daca vreau eu sa imi adaug navigatie, scaune electrice, alarma cu senzori la interior si alte chestii deastea.

Iar legat de faza "Dar din cheliciune ieftina nu scoti niciodata o masina ca lumea. Din cacat nu se face bici. Din dezmembrari nu ies masini in stare impecabila", asa cum am spus si mai sus, mergi un pic cam departe...ca doar nu ma apuc sa ii tai botul si sa pun altul de M ;) daca ii pun senzori de parcare de ex, oem, care crezi ca e diferenta intre una care a venit din fabrica, si cea la care am lucrat eu :) poate cu mai mult drag si daruire decat operatorul din postul de lucru din germania?

 

Pai, ca un exemplu, de ce te-ai apuca sa pui alarma de fabrica? Ca sa schimbi plafonul si oglinda interioara? Mult prea multa bataie de cap inutila.

 

E mai elegant si mai inteligent sa iei din start una cu PDC si cu alte dotari pe care le consideri necesare.

Poti pune Dynavin ulterior sau navigatie, poti schimba trim-uri, dar daca iei o masina cheala doar ca sa nu dai mult, nu faci cea mai buna alegere.

 

La costuri poate ca ajungi UN PIC mai scump intr-adevar daca le faci pe rand...dar pt mine vreau sa fie o provocare, vreau o masina A MEA :)

Putem trece peste lozincile de genul asta.

 

Fiecare face dupa cum il taie capul. Eu vorbesc din experienta. E mult mai ok sa iei din start o masina care-ti place. Mai bagi niste bani in ea in partea tehnica si cateva retusuri si poti incepe sa te bucuri de ea. 90% dintre masinile astea "provocare" nu ies prea bine.

In general, masina proiect = masina cazan.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic...suntem de pareri diferite :)

Oricum, momentan sunt la faza de plutire, moment in care imi planific concediu' si alte deastea, dupa care o sa vina perioada de Vanzare a sedan-ului...iar abia dupaia (octombrie-noiembrie sper) o sa fie perioada Romantica, in care o sa imi caut 'aleasa'. pana atucni....mai e de vazut :) ma pot razgandi de 5x :))

Oricum trebuie sa apreciez ca ma ajutati ff mult cu sfaturile voastre :) nu vreau sa ma duc cu capul inainte ca atunci cand am luat sedan-ul doar de dragul de a avea si eu 'BENVEU'

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.