Jump to content

BMW e46 318i 2lt upgrade la 2.5lt,. SFATURI VA ROG!


andy_bmw

Recommended Posts

VA SALUT PE TOTI SI VA MULTUMESC ANTICIPAT PT TOATE COMENTARIILE VOASTRE .

 

Sunt mandrul posesor al unui bmw e46 318i FL motor 2lt benzina N42b20 din 2003 si as dori sa schimb acest motor cu un 2.5 lt de pe un seria 5 e39. Ce ma intereseaza in mod sepecial este diferenta de prindere a suportilor motorului. Totodata daca cardanul si diferentialul pe care il am in momentul de fata vor rezista la un motor mai mare sau daca si acestea trebuiesc schimbate.

 

Daca a mai facut cineva asta va rog din toata inima sa postati aici nu sunt mecanic de profesie ci doar un impatimit al acestei marci (BMW) si orice sfat e mai mult decat bine primit.

 

Tin sa mentionez ca nu ma aflu in Romania si tot acest proiect se desfasoara in strainatate si majoritatea mecanicilor de aici nu prea fac asa ceva si cei ce fac cer niste preturi mai mari decat pretul masinii.

 

Am incercat sa dau si de mecanici romani aici dar sunt si mai scumpi ca cei straini :))

 

Inca o data va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsurile voastre .

Link to comment
Share on other sites

De unde privim noi lucrurile, o sa te coste mult mandria.

nu te costa asa mult.... daca vi in cluj stiu niste oameni la un service care se ocupa doar cu bmw uri si care daca iei legatura cu ei din timp ar putea sa te sfatuiasca ce anume ai nevoie pentru conversie... sigur ai nevoie pe langa motor si de cutie... diferentialu poate ramane dar o sa ai sprint mai bun cu difu asta ca e mai scurt.... la cardan o sa fie probleme da si aia se rezolv.a. plus electronica de la motor... si aia trebe toata... frane mai bune ca o sa aiba nevoie masina si cam atat...

 

nu e greu... e doar vrajeala asta cu imposibilu.... daca ai piesele manopera nu te costa exagerat si ca timp de lucru depinde de oameni dar cateva zile.... cam acolo.... daca vrei sa iti dau date de contact pe privat sami spui...

Edited by poope