Jump to content

bmw


dantm

Recommended Posts

dupa parerea mea sunt bune cele cu calciu(uscate cum se spune) de exemplu thunder super diesel iar preturi depinde.. de la 240 ron in sus in functie de amperaj, si daca vrei sa ai ceva de calitate achizitioneaza un bosh silver  :)

209407[/snapback]

perfect deacord am avut pe dacie, si va dati seama ca acolo stresul acumulatorului e si mai mare, datorita variatilor mari de tempereatura si m-a tinut 4 ani si am dat dacia cu el singura chestie care am facuto periodic am verificat incarcarea dar la BMW :blink: nu se pune problema ca o poti face si din cluster si ai si avertizare cat de cat

Link to comment
Share on other sites

daca tot e vorba de baterie. ce parere aveti ce amperaj ar trebui sa aiba bateria de masina pentru 520i. a mea e de 76. pot sa pun si mai mare? apar probleme? pentru ca mi se pare ca asta de 76 ar fi prea mica. am ramas o data fara baterie :blink: Edited by clas520i
Link to comment
Share on other sites

daca tot e vorba de baterie. ce parere aveti ce amperaj ar trebui sa aiba bateria de masina pentru 520i. a mea e de 76. pot sa pun si mai mare? apar probleme? pentru ca mi se pare ca asta de 76 ar fi prea mica. am ramas o data fara baterie :blink:

210166[/snapback]

 

teoretic nu e nici o problema insa, incarcarea ei va lua mai mult timp avand capacitate mai mare

 

Ex daca pana acu cu un drum de 100 km ai incarcat vechea baterie acum se va incarca la 120 km (valorile sunt aberatii)

Link to comment
Share on other sites

teoretic nu e nici o problema insa, incarcarea ei va lua mai mult timp avand capacitate mai mare

 

Ex daca pana acu cu un drum de 100 km ai incarcat vechea baterie acum se va incarca la 120 km (valorile sunt aberatii)

210378[/snapback]

 

merci. deci pot sa-mi pun o baterie de 100.o sa incerc cel putin

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca nu trebuie sa pui o baterie cu amperaj mai mare , nu vad scopul :blink: , gandestete ca din afara de pornire si momentul in care ai motorul oprit si folosesti numai bateria pentru asculta "lautarii" sau altceva nu exista nici un avantaj real...dar dezavantaje sunt..unul important este urmatorul... :) oare sistemul de incarcare al bateriei va fi supra soliciatat daca folosesti o baterie mai mare decat standard?????? :) repet doar parerea mea :)
Link to comment
Share on other sites

oare sistemul de incarcare al bateriei va fi supra soliciatat daca folosesti o baterie mai mare decat standard?????? :blink: repet doar parerea mea :)

210482[/snapback]

 

doar timpul de incarcare va fi ma mare in rest

hai sa laum acumulatorii R6 e aceiasi poveste

 

scrie pe charger la un acumulator de 1400 mA iti ia 5 ore la 1 de 2000 mA faci cu regula de trei simpla :)

 

Daca mergem mai departe, problemele apar dupa 3-4 ani

- avand in vedere amperajul mai mare al acumulatorului

- va fi nevoie din ce in ce mai mult curent (avand in vedere imbatranirea lui) dar se mai adauga si diferentza de amperaj (capacitatea) adaugata de tine

 

ECU care e responsabil cu incarcarea bateriei pana ce nu simte ca valoarea tensiunii a ajuns la pragul setat ca "baterie incarcata" incarcarea nu se opreste.

 

Deci instalatia ta va fi supusa uni stres mai mare (dataorita imbatranirii acumulatorului ) si pt timp mai indelungat (datorita diferentei de amperaj)

 

de asta am precizat

 

"Un sfat ar mai fi sa ai sugurantele standard ma refer fara "lite" sau ceva de genu in caz de scurt sa sara !!!!"

 

Scurt mai poate fi interpretat si ca un consum mai mare de cat duce siguranta

 

Nu am vrut sa ma bag in explicatii mai detailate de la inceput dar daca se cere..... cu placere :)

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are amperajul bateriei cu sigurantele? :)

210606[/snapback]

 

de ce se punde la diesel baterie de putere mai mare ? :)

 

Pt ca puterea necesara de a porni motorul d este mai mare corect ? :) => si siguranta principala e de amperaj mai mare :)

 

Avnd in vedere si luind in considerare ca pornirea si incarcarea se face prin aceeiasi fir "+" si sigurantza, dar mai este o siguranta care protejeaza circuitul de incarcare, la astea m-am referit sa fie de amperaj corespunzator listei de la tabloul de sigurante.

 

Sa nu fie facute cu litza sau mai stiu io ce sau sa fie puse de amperaj mai mare ca tot sarea (din ce stiu io ce motive) !!

 

Avand in vedere ca vrea sa puna o baterie de Amperaj mai mare riscul de a supraincalzi instalatiia este mai mare asa ca paza buna (sigurantele in cazul nostru) te fereste de nenorocire :)

 

Am vrut sa acopar toate implicatiile care apar la o asemena schimbare :D

 

Alte neclaritati :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pt ca puterea necesara de a porni motorul d este mai mare corect ? :) => si siguranta principala e de amperaj mai mare :)

 

Avnd in vedere si luind in considerare ca pornirea si incarcarea se face prin aceeiasi fir "+" si sigurantza, dar mai este o siguranta care protejeaza circuitul de incarcare, la astea m-am referit sa fie de amperaj corespunzator listei de la tabloul de sigurante. 

 

Sa nu fie facute cu litza sau mai stiu io ce sau sa fie puse de amperaj mai mare ca tot sarea (din ce stiu io ce motive) !!

 

Avand in vedere ca vrea sa puna o baterie de Amperaj mai mare riscul de a supraincalzi instalatiia este mai mare asa ca paza buna (sigurantele in cazul nostru) te fereste de nenorocire  :)

right]

 

Pai neclaritati garla :blink:

Ce siguranta principala,la ce te referi?

In general demarorul nu are nici o siguranta de protectie,firul vine direct de la baterie,singura protectie este capsa care protejeaza circuitul in caz de accident,sa nu apara un scurtcircuit .

Un electromotor consuma la pornire aprox 250A,nu are nici o importanta ca bateria este mai mare,el tot atat va consuma.

 

Asta este schema de la un E39,nu vad nici o siguranta :)

post-66-1174601799_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

"de ce se punde la diesel baterie de putere mai mare ?

 

Pt ca puterea necesara de a porni motorul d este mai mare corect ? => si siguranta principala e de amperaj mai mare "

 

 

Colega parerea mea este ca tu esti :) , fara suparare dar la diesel bateria la pornire are un singur rol important...de a incalzii bujiile incandescente, in rest aceleasi lucruri le face si la un benzinar de principiu.

Pacat ca uni oameni nu isi folosesc inteligenta in scopuri constructive si consuma energie si timp aiurea :) ...parerea mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink: :) Cristi, ce simpatic si discret esti cu Bavaria :)

 

Acum la subiect, faza cu sigurantele e o prostie si iese din discutie, la diesel se pune baterie mai mare pentru simplul fapt (si am sa ma exprim popular) iti trebuie mai multa putere sa pornesti un motor diesel, odata bateria este utilizata la bujii care sunt mari consumatoare de energie si apoi e vorba ca dieselul datorita raportului de compresie e mai greu de invartit de catre electromotor ca sa porneasca. Cam asta e toata smecheria :)

 

In cazul de fata, nu e nevoie sa se schimbe nicio siguranta pentru ca indiferent de bateria folosita motorul e acelasi, deci tot atat curent va "suge" electromotorul doar ca bateria fiind mai mare se va "forta" mai putin.

 

Eu consider ca trebuie pusa exact aceeasi baterie, ca si caracteristici si performante. NU recomand Bosch Silver, am avut 2 si au picat in 2 ani, acum merg cu o baterie de Dacie, romaneasca, aruncata de un prieten de-al meu, bateria are deja 4 ani si cu toate astea merge perfect iar Bosch-ul Silver sta aruncata pe jos prin garaj. Mai am doi prieteni care au patit acelasi lucru.

Recomand Varta, stiu ca e tot Bosch dar Varta nu a picat la niciun cunoscut de-al meu, poate ca e fabricata in alta unitate de productie si e mai buna calitativ.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg o chestie voi citit printre randuri sau in diagonala ????

 

unde am spus eu ca trebuie sa schimbe sigurantele !!!!!

 

eu am spus sa nu aibe improvizatii !!!!!!

 

iar chestia de ce diesel are baterie mai mare a explic-o "d-rive"

aceiasi explicatie an vrut sa o dau si eu diferenta de compresie, nu mai conteaza considerma ca am dat cu bata in balta si am nimerit-o :)

 

aratatimi va rog unde am spus sa "schimbe sigurantele" sau sa le puna mai mari !!

 

 

multumesc mult pt lauda

 

"Colega parerea mea este ca tu esti , fara suparare dar la diesel bateria la pornire are un singur rol important...de a incalzii bujiile incandescente, in rest aceleasi lucruri le face si la un benzinar de principiu.

Pacat ca uni oameni nu isi folosesc inteligenta in scopuri constructive si consuma energie si timp aiurea ...parerea mea "

 

Hai sa o lum asa cat duce o lita 2 A voi ati avut vreodata curiozitatea de verifica daca firul care duce de la baterie la electromotor difera de la benzinar la diesel ?? :blink:

 

 

referitor la "Un electromotor consuma la pornire aprox 250A,nu are nici o importanta ca bateria este mai mare,el tot atat va consuma.

"

 

mergem mai departe pui un electromotor de pe benzinar pe diesel ??? uite eu stiu cine a pus !!!! si nu l-a tinut 4 luni (dupa ce a pus de pe diesel si in ziua de azi merge) :) de ce oare ????

 

nu stiu cum e capsa (nu am avut ocazia sa o desfac) stiu ce rol are dar nu cred ca la benzinar e identica cu cea de la diesel, nu stiu ce experienta aveti voi si cat masini vau trecut pe sub mana dar din pacate/fericire am avut ocazia sa vat sarma/electrod in loc de capsa :)

 

"""Un sfat ar mai fi sa ai sugurantele standard ma refer fara "lite" sau ceva de genu in caz de scurt sa sara !!!!"

 

Scurt mai poate fi interpretat si ca un consum mai mare de cat duce siguranta"""

 

 

Nu vreu sa sugerez ca masina lu' "clas520i" e catastrofa din punct de vedere electric !!!

 

Tot ce am vrut eu sa ii aduc aminte sa nu aibe improvizatii din puct de vedere a sigurantelor!!!!

 

Un sistem cand e dat pt uz in cazul nostru systemul de incarcare/pornire sunt calcule riguroase facute pt a se asigura ca va functiona in orice imprejurime !!!

 

Stiati ca incarcatul e mai greoi cand afara ploua ??? sa ma explic sa nu se inteleaga gresit:

 

Durata incarcarii e mai mare pe timp ploios / umiditate mare (la aceiasi temperatura ambientala) decat pe timp uscat ???

 

Banuesc ca nu trebuie sa mai spun ca alternatorul pe diesel e de amperaj mai mare decat pe benzina

 

Modificarea unei constante: amperaj mai mare in cazul nostru poate avea repercusiuni asupra sistemului.

 

Eu am incheiat problema! Tin sa va multumesc pt laude, nu m-am ofticat :) si nici nu mi-a sarit capsa :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Hai sa o lum asa cat duce o lita 2 A voi ati avut vreodata curiozitatea de verifica daca firul care duce de la baterie la electromotor difera de la benzinar la diesel ??  :blink:

referitor la "Un electromotor consuma la pornire aprox 250A,nu are nici o importanta ca bateria este mai mare,el tot atat va consuma.

"

 

mergem mai departe pui un electromotor de pe benzinar pe diesel ???  uite eu stiu cine a pus !!!!  si nu l-a tinut 4 luni (dupa ce a pus de pe diesel si in ziua de azi merge)  :) de ce oare ????

 

nu stiu cum e capsa (nu am avut ocazia sa o desfac) stiu ce rol are dar nu cred ca la benzinar e identica cu cea de la diesel, nu stiu ce experienta aveti voi si cat masini vau trecut pe sub mana dar din pacate/fericire  am avut ocazia sa vat sarma/electrod  in loc de capsa  :) 

 

 

 

 

Stiati ca incarcatul e mai greoi cand afara ploua ??? sa ma explic sa nu se inteleaga gresit:

 

Durata incarcarii e mai mare pe timp ploios / umiditate mare (la aceiasi temperatura ambientala) decat pe timp uscat ???

 

Banuesc ca nu trebuie sa mai spun ca alternatorul pe diesel e de amperaj mai mare decat pe benzina

 

Modificarea unei constante: amperaj mai mare in cazul nostru poate avea repercusiuni asupra sistemului.

 

210908[/snapback]

 

 

O lita de 2 A duce...2 A.

 

Electromotorul pentru motorul diesel este de constructie diferita fata de cel pentru benzina,are in componenta un multiplicator,nu este rocket science. :)

 

Capsa de la baterie este identica si pentru diesel si pentru benzina.

 

Poate sa ninga,poate sa ploua,sistemul de incarcare nu stie...

 

O constanta nu se modifica,deoarece este ...constanta. :)

Link to comment
Share on other sites

:)  :)  Cristi, ce simpatic si discret esti cu Bavaria  :)

 

Acum la subiect, faza cu sigurantele e o prostie si iese din discutie, la diesel se pune baterie mai mare pentru simplul fapt (si am sa ma exprim popular) iti trebuie mai multa putere sa pornesti un motor diesel, odata bateria este utilizata la bujii care sunt mari consumatoare de energie si apoi e vorba ca dieselul datorita raportului de compresie e mai greu de invartit de catre electromotor ca sa porneasca. Cam asta e toata smecheria :)

 

In cazul de fata, nu e nevoie sa se schimbe nicio siguranta pentru ca indiferent de bateria folosita motorul e acelasi, deci tot atat curent va "suge" electromotorul doar ca bateria fiind mai mare se va "forta" mai putin.

 

Eu consider ca trebuie pusa exact aceeasi baterie, ca si caracteristici si performante. NU recomand Bosch Silver, am avut 2 si au picat in 2 ani, acum merg cu o baterie de Dacie, romaneasca, aruncata de un prieten de-al meu, bateria are deja 4 ani si cu toate astea merge perfect iar Bosch-ul Silver sta aruncata pe jos prin garaj. Mai am doi prieteni care au patit acelasi lucru.

Recomand Varta, stiu ca e tot Bosch dar Varta nu a picat la niciun cunoscut de-al meu, poate ca e fabricata in alta unitate de productie si e mai buna calitativ.

210883[/snapback]

in primul rand ideea mea era simpla si o repet... :) nu se justifica o baterie mai puternica si punct.

iar cu faza "simpatic cu bavaria"..crede-ma nu ma cunosti eu am mai multe lucruri de criticat la moderatorii decat de laudat dar...asta este un alt subiect :blink:

Link to comment
Share on other sites

sunt de acor cu ideea ta vis-a-vis de baterie.

 

Chestia cu acel "dialog" am considerat-o o gluma si nimic mai mult :blink: Imi permit sa iti spun ca suntem aici din pasiune pentru BMW, nu sa vedem ca moderatorul X nu stiu ce face, ca Y are nu stiu ce apucaturi, sunt si ei oameni si chiar daca sunt moderatori nu sunt cu nimic superiori unui user ca activitate pe forum, ei sunt niste useri cu atributii extinse, crede-ma e foarte confortabil sa fii simplu membru, nu te doare capul de nimic, pe cand ei, vor nu vor, au chef nu au chef trebuie sa citeasca cam tot :) Scuze pentru divagatie :)

Link to comment
Share on other sites

in primul rand ideea mea era simpla si o repet... :) nu se justifica o baterie mai puternica si punct.

iar cu faza "simpatic cu bavaria"..crede-ma nu ma cunosti eu am mai multe lucruri de criticat la moderatorii decat de laudat dar...asta este un alt subiect :blink:

210975[/snapback]

 

 

Este foarte posibil ca masina sa aiba nevoie de o baterie mai mare,asta datorita stilului de condus,drumuri scurte,porniri dese,mai ales ca a avut probleme cu bateria veche.

In alta ordine de idei,nu suntem aici sa analizam persoane,deci pastrati-va parerile pentru voi,nu ma intereseaza ca sunt cuiva simpatic sau nu,de fapt nu dau doi bani pe ce gandeste cineva despre mine.

Suntem aici sa discutam despre BMW,despre probleme,sa ascultam toate opiniile,bune sau rele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.