Jump to content

problema e46 !


cristie46_2014

Recommended Posts

Buna seara . Am si eu o problema la bmw-u meu e46 motor 1.9 benzina si anume : i-am pus gaz acum o saptamana pe ea si de atunci la pornire dimineata sau dupa ce sta mai mult timp nepornita "porneste prima oara iar dupa cateva secunde se opreste si abia de la a 3-a cheie o ia calumea". Am observat ca atunci cand porneste pe benzina nu face treaba asta. De la ce poate sa fie ? o seara buna !
Link to comment
Share on other sites

Adica instalatia aia de gaz nu e reglata bine, daca zici ca pe benzina fuctioneaza corespunzator. La fel de bine poate fi o instalatie rudimentara, de proasta calitate, care nu va functiona foarte bine niciodata...

 

PS: cati km faci pe an incat sa merite pus gaz pe motor de 1.9? O sa incepi distractia cu tot felul de reglaje, cand ba nu porneste la rece, ba nu porneste la cald, ba la iarna nu va functiona bine, ba trece pe benzina din senin, ba mai pica cate-o piesa ... etc...

Link to comment
Share on other sites

pai in 4 luni de cand am instalatia de gaz am facut aproximativ 10000 km. Am inteles de la cineva ca ar fi vorba de valva pcv , are vreo legatura si asta ? sau poate sa fie ecu ? si am observat ca se opreste atunci cand o pornesti si trece din benzina pe gaz :getlost: Edited by cristie46_2014
Link to comment
Share on other sites

In mod normal pornirea se face pe Benzina iar cand apa trece de 40 de grade se face trecerea automat pe Gaz, daca nu se intampla asta inseamna ca instalatia nu este reglata bine sau este rudimentara. Oricum ar trebui sa te duci la cei care au montat-o sau la un service pentru instalatii GPL.
Link to comment
Share on other sites

Buna seara . Am si eu o problema la bmw-u meu e46 motor 1.9 benzina si anume : i-am pus gaz acum o saptamana pe ea si de atunci la pornire dimineata sau dupa ce sta mai mult timp nepornita "porneste prima oara iar dupa cateva secunde se opreste si abia de la a 3-a cheie o ia calumea". Am observat ca atunci cand porneste pe benzina nu face treaba asta. De la ce poate sa fie ? o seara buna !

 

cei care ti-au instalat gpl-ul nu ti-au facut si un minim instructaj ???

toate instalatiile pe gaz secventiale (stag, prince, brc) pornesc automat pe

benzina si functioneaza pe benzina pana cand motorul ajunge la 37 - 40 grade celsius.

cand motorul ajunge la aceasta temperatura, instalatia trece automat pe gaz.

 

este special facuta acesta setare (pentru o functionare perfecta pe gaz)

convertorul de gaz (plamanul instalat langa motor) trebuie sa transforme gazul sub presiune in gaz lichid

ca sa poata fi injectat in camera de ardere.

 

este logic sa nu-ti functioneze bine motorul pe gaz daca temperatura nu este cea potrivita.

 

din minima ta descriere inteleg ca nu prea esti prieten cu cititul si nici cu scrisul.

exista "google" pentru intelegerea functionarii instalatiei pe gaz.

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

Pacat totusi sa dai o groaza de bani pe o instalatie de gpl si sa ai probleme cu ea de la inceput...eu zic ca nu merita de nici un fel gpl-ul....;)

 

da, ai perfecta dreptate ! ;)

nu merita ! nu mai puneti instalatii gpl pe bmw-uri.

blasfemie !!! se strica masina ! :bashwall:

 

in plus, daca are toata lumea instalatie pe gaz... se scumpeste gazul !

 

si noi astia cu gaz ce ne facem ???

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca nu ai instalatie secventiala.

Tu esti nemultumit ca masina nu porneste bine pe gaz.

Daca erai putin atent la domn' profesor, ai fi vazut ca toate instalatiile intra in functiune dupa ce se incalzeste motorul.

Deci porneste-o pe benzina si cand vezi ca incepe sa se incalzeasca motorul trece-o pe gaz.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dragul meu,

"cristie46_2014"

ca sa-ti treaca supararea si sa nu mai spui ca sunt off-topic iti dau mura-n gura

principiul de functionare al instalatiei de gaz.

 

"1. Trecerea de pe GPL pe benzina si invers este comandata de la buton. Butonul este cu impuls. O apasare trece motorul pe GPL, o apasare in plus trece motorul inapoi pe benzina.

 

2. Butonul este de asemenea si indicator. El indica nivelul de GPL din butelia de gaz prin intermediul sirului de leduri din partea sa superioara(cel rosu urmat de cele 2 verzi. Ledul rosu se aprinde doar cand mai este putin GPL in butelie si se impune reumplerea acesteia(este echivalentul indicatorului de benzina).

Ledurile din partea de jos(cel verde din stanga si cel portocaliu din dreapta) indica functionarea motorului pe GPL sau pe benzina dupa cum urmeaza:

 

- ledul portocaliu aprins incontinuu = masina functioneaza pe benzina

 

- ledul verde aprins incontinuu = masina functioneaza pe GPL

 

- ledul verde clipeste intermitent si cel portocaliu este aprins permanent = masina este comandata sa treaca pe GPL dar inca functioneaza pe benzina pentru ca motorul nu are temperatura necesara functionarii pe GPL.

 

- ultima comanda de la buton ramane memorata. Daca inainte de oprirea motorului comanda era pentru functionare pe benzina, la pornire masina va functiona pe benzina. Daca inainte de oprirea motorului comanda era pentru functionare pe GPL, la pornire masina va functiona pe benzina, dar imediat ce temperatura motorului este de aproximativ 40 de grade va trece automat pe GPL asa cum era comanda memorata.

 

3. Butonul contine si un mic difuzor pentru a semnala acustic terminarea GPL ului din butelie si trecerea automata pe benzina sau aparitia unei defectiuni la instalatia GPL.

 

4. Trecerea de pe GPL pe benzina si invers se poate face in timpul mersului fara nici o sincopa in functionarea motorului.

 

5. Daca GPL ul din butelie se termina in timpul mersului masina trece automat pe benzina si difuzorul din buton semnaleaza acustic soferului ca GPL ul s-a terminat si ca acum masina functioneaza pe benzina. Pentru a opri piuitul butonului, acesta trebuie apasat o data.

 

6. De fiecare data masina porneste pe benzina din considerente de buna functionare a instalatiei de GPL si de protectie a motorului si trece automat pe GPL cand motorul a atins un prag minim de temperatura(aproximativ 40 de grade. In timpul in care temperatura motorului este prea scazuta ledul verde din stanga jos va lumina intermitent iar cel portocaliu din dreapta jos va fi aprins continuu. Dupa ce temperatura de trecere pe GPL este atinsa si are loc o accelerare mai puternica(>2000 rpm) ledul portocaliu se stinge si cel verde ramane aprins in continuu(masina merge pe GPL).

 

 

7. In timpul functinarii pe GPL se aude un "tzacanit" distinct care este sunetul injectoarelor de GPL. Acest sunet este destul de redus.

 

sper ca esti multumit...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bine domn' profesor, chiar mura-n gura.

Spune-mi si mie ce instalatie ai si care este consumul de gaz, daca nu te deranjez.

 

instalatia pentru masina mea (e46 F.L. 325ci - m54b25, cva=5hp19) este:

- calculator "tomasetto stag 300 plus"

- reductor "tomasetto arctic 09"

- rampa injectie "valtek"

- rezervor toroidal 55 litri (umplere 80%) = 43-44 litri.

- maruntisuri neimportante, sunt incluse in setul de montaj:

(cabluri, conducte, supape, relee, filtre, senzor presiune, multivalva)

 

consum gaz oras bucuresti: 17-18 litri/100 km

atentie !!! foarte important... calitatea gazului, doar nume cunoscute: lukoil, agip, omv.

 

este pusa de 9 luni de zile si am mers cu ea aprox. 10.000 km.

nu am avut probleme si sunt foarte multumit de ea.

nu am sesizat nicio pierdere de putere sau reprize de acceleratie.

 

foarte important este reglajul hartii de injectie care dureaza cateva zile.

mai concret... dupa instalare si punere in functiune se fac mai multe reglaje

in functie de fiecare in parte (unii vor mai economic, eu personal mai sportiv, etc)

practic faci mai multe vizite cu masina si spui cum vrei sa fie modificata harta.

 

daca esti "minitehnicus-multipoc" iti poti cumpara interfata si instala

softul SetupAcGasSynchro - version 9.1.0.0.

 

dupa care te joci cum vrei !

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

toate instalatiile pe gaz consuma mai mult cu aprox. 10% in romania.

cauza principala este puterea calorica scazuta a gazului.

 

la noi in romania se fura la greu (calitatea gazului este slaba) :bashwall:

amestecul de butan-propan este prost facut, foarte putin propan.

in occident, unde se respecta concentratia amestecului de propan-butan

gazul ca si benzina de altfel este de calitate buna si diferentele de

consum sunt aproape inexistente.

 

in orasul bucuresti... mers sportiv (am cutie automata)

masina mea consuma pe benzina aprox. 14-15 l/100 km.

 

chiar si asa in conditiile astea eu sunt multumit de consum.

cu bani mai putini merg mai multi km. :twoup:

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.