Jump to content

problema bmw e46 nu trage


Recommended Posts

buna ziua colegi...am si eu o problema...imi trage masina decat dupa 3500 ture ...este vorba de de un 320d 150cp...pe tester nicio eroare...am schimbat electrovalva turbo....nu mai stiu ce sa ii fac...Furtunul de la turbo nu se umfla cat ar trebui...multumesc
Link to comment
Share on other sites

Ei nici o eroare, cu ce tester? D-alea universale de la rusi ? Try cu DIS sau INPA in shadow memory si cu siguranta afli ceva.

 

 

chiar cu inpa am incercat...ce shadow memory?

 

Si eu patit candva la fel. Ai schimbat furtunele de vacuum?

 

nu le-am schimbat

Link to comment
Share on other sites

Fa un log in mers cu TESTO. E un programel care arata cam ca in poza atasata si il afli pe net. Poti vedea in timp real presiunea si masa de aer ceruta si cea actuala, daca ai deviatii mari inseamna ca e o problema cu turbo/senzor presiune/debitmetru sau alte chestii legate de traseul aerului pana in motor.

post-50883-0-60017900-1406796313_thumb.jpg

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

deci chiar masina nu are putere deloc...nu mai stiu ce sa ma mai fac cu ea...cu mufa de la debitmetru scoasa se misca mai bine...cu mufa bagata e moarta...am shimbat 3 debitmetre date de pe masini cu care am mers...deci erau bune...alte sugestii?

apropo...o data cu schimbarea motorului se schimba si pedala de acceleratie si ceasurile de bord sau nu trebuie neeaparat?

Link to comment
Share on other sites

deci ai schimbat motorul sa inteleg

 

furtunele de la vacuum noi, electrovalva de la turbo curatata sau schimabata cu aia de le egr de proba, supapa de la egr sa tina presiune , senzorul de presiune de pe admisie curatat, debitmetrul curatat, garnitura de etansare de la tubulatura turbina-debitmetru, filtrul epurator, injectorul cu fir sa nu aiba erori, 100 ohmi la rece, avansul static si dynamic la pompa, furtunele de la turbo, turbine si actuatorul sa lucreze in parametrii, toate trebuie sa fie in stare de functiune

 

pe urma intri in dis si verifici avansul, presiunea turbo 2.1 max, avans 15 max, debitmetru 1000, injectie in mg 50-55 nu mai stiu, juice stie daca-l trezesti noaptea iti explica cum modifica el plansele la avans si injectie :laugh:

 

test ptr avans pompa din dis ca sa fii sigur ca este pusa correct pe semne

 

cauta erorile din dde, posibil sa ai ceva la debitmetru, verifica si cablajele sa nu fie roase firele, debitmetrul tb sa fie pe bosch 0928 400 468 siinca unul cu 7787076.0

 

poti sa faci si test la debitmetru din dis

 

daca intri cu disul pe livetest si selectezi toti parametrii la motor de obicei dde-ul isi regleaza valorile cu cele prescrise in dis, tb doar sa faci o tura cu laptopul pe masina....valorile se pastreaza atata timp cat nu deconectezi bateria la masina, pe urma merge iar ca un tractor pana le adaptezi din nou

 

spor

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

deci ai schimbat motorul sa inteleg

 

furtunele de la vacuum noi, electrovalva de la turbo curatata sau schimabata cu aia de le egr de proba, supapa de la egr sa tina presiune , senzorul de presiune de pe admisie curatat, debitmetrul curatat, garnitura de etansare de la tubulatura turbina-debitmetru, filtrul epurator, injectorul cu fir sa nu aiba erori, 100 ohmi la rece, avansul static si dynamic la pompa, furtunele de la turbo, turbine si actuatorul sa lucreze in parametrii, toate trebuie sa fie in stare de functiune

 

pe urma intri in dis si verifici avansul, presiunea turbo 2.1 max, avans 15 max, debitmetru 1000, injectie in mg 50-55 nu mai stiu, juice stie daca-l trezesti noaptea iti explica cum modifica el plansele la avans si injectie :laugh:

 

test ptr avans pompa din dis ca sa fii sigur ca este pusa correct pe semne

 

cauta erorile din dde, posibil sa ai ceva la debitmetru, verifica si cablajele sa nu fie roase firele, debitmetrul tb sa fie pe bosch 0928 400 468 siinca unul cu 7787076.0

 

poti sa faci si test la debitmetru din dis

 

daca intri cu disul pe livetest si selectezi toti parametrii la motor de obicei dde-ul isi regleaza valorile cu cele prescrise in dis, tb doar sa faci o tura cu laptopul pe masina....valorile se pastreaza atata timp cat nu deconectezi bateria la masina, pe urma merge iar ca un tractor pana le adaptezi din nou

 

spor

Are 320d FL => 150 CR deci ce injector,ce avans ? :)

Edited by meltean
Link to comment
Share on other sites

ok...o fac verificarile de care mi-ai spus..dar pedala si ceasurile trebuie schimbate si ele?

 

frate asta e intrebare de electronist, sunt cativa care se pricep la codari pe forum

 

pedala nu cred, adica st sigur sa zic asa, bordul nu cred, ptr ca este imperecheat cu calculatorul tau, ai pus doar motorul deci nu este nevoie

 

fa o diagnoza si vezi ce erori gasesti, cu inpa sau dis

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

deci eu am avut 318d si am pus motor de 320d...calculatorul este de 320d..bordul si pedala sunt de 318d

 

 

atunci ai o problema, la bord se demonteaza si se citeste flash-ul original pe urma se rescrie in celalalt nou montat, stiu ca se face dar nu are rost sa te complici mai ales ca trebuie sa ai si bordul original, oricum acum sunt multe semne de intrebare pe care numai un specialist le poate descifra

 

abs-ul si dsc-ul mai functioneaza?

 

cred ca-ti trebuie un update de soft cu progman si sa codezi pe rand totul, dar iti zic nu st specialist,mi-am dat cu parerea doar :thumbsup:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

deci...eu am reusit sa rup arborele cotit la a mea masina...bmw 318d...si am luat alta din anglia ...un 320d...de pe care am mutat:motor+cutie+cardan+grup+instalatie electrica+radiatoare+calculator si ews...Masina de anglia tragea sanatos ca un 320d 150cp...pe masina mea montat motorul e super lesinat...
Link to comment
Share on other sites

deci...eu am reusit sa rup arborele cotit la a mea masina...bmw 318d...si am luat alta din anglia ...un 320d...de pe care am mutat:motor+cutie+cardan+grup+instalatie electrica+radiatoare+calculator si ews...Masina de anglia tragea sanatos ca un 320d 150cp...pe masina mea montat motorul e super lesinat...

 

ai procedat corect inseamna, trebuie sa faci o diagnoza, dupa ce spui tu este din debitmetru sau turbina, daca ai zis ca ai probat mai multe debitmetre inseamna ca e din alta parte, ai montat toate pompele electrice pentru motorina? senzorul de presiune de pe admisie? se afla in spate pe admisie, am mai vazut pe forum cazuri cand mufa era scoasa la montare, verifica si asta

 

nu o rezolvi de pe forum ,trebuie sa o duci la service, sau la ghicitoare :pardon:

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fa un log in mers cu TESTO. E un programel care arata cam ca in poza atasata si il afli pe net. Poti vedea in timp real presiunea si masa de aer ceruta si cea actuala, daca ai deviatii mari inseamna ca e o problema cu turbo/senzor presiune/debitmetru sau alte chestii legate de traseul aerului pana in motor.

 

 

imi poti da un link la program?nu il gasesc deloc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.