Jump to content

Daca "beemveu" mi-a trebuit, "beemveu" am...


Error

Recommended Posts

GPL pe BMW...am mai auzit duma asta, la rang mult mai mare. Seria 6 cu volan pe dreapta, pe gaz si inmatriculata pe Bulgaria. Visele fomistilor romani de a avea masini scumpe... :goodjob:

 

rămânea sa mai spui ca daca pui gpl pe bmw e ca si cum ai transforma un pitbull in vegetarian.

 

lasa vrajelile astea. Motoarele bnw se pretează f bine pe gpl. Eu am peste 100k km pe gpl cu bmw si stiu ce vorbesc. Pt e36, e46, chiar si e39 nu vad "rusinea" gplului.

 

intr-adevăr, exista si specimene care visează la 630i cu volan dreapta si gpl, cunosc povestea.

 

daca am gpl pe masina, nu înseamnă ca n-am bani s-o întrețin. Din punctul meu de vedere înseamnă ca nudau in cap pt bani si stiu caylt muncesc sa-i fac. Ca sa nu mai zic de alte avantaje oferite de gpl (motor mai silențios, emisii de noxe injumatatite...)

Edited by DonJon
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu DonJon, intr-adevar se preteaza la masini de genu' E39,E46, E36 si asa mai departe. Insa cum zice PIMP, daca nu faci multi km, nu merita. Eu tot raman la parerea ca daca nu ai bani de intretinere de un BMW benzina, mai in mintile lui, nu are rost sa iti mai cumperi. Fiecare face cum crede
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu DonJon, intr-adevar se preteaza la masini de genu' E39,E46, E36 si asa mai departe. Insa cum zice PIMP, daca nu faci multi km, nu merita. Eu tot raman la parerea ca daca nu ai bani de intretinere de un BMW benzina, mai in mintile lui, nu are rost sa iti mai cumperi. Fiecare face cum crede

 

vai, o sa iasa jihad, cum ai putut :LMAO:

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Si eu am acelasi tip de motorizare si consumul nu il poate micsora in service ,asa cum ar vrea fiecare.

Sunt mai multi factori care pot determina un consum mai mare, factori ce nu sunt verificati in totalitate in service.

Stim foarte bine ca uzura motorului sta pe primul loc, pierderea compresiei nu poate fi compensata cu remapare, resoftare, re-altele.

Se poate apela la asa ceva atunci cand motorul se afla in parametri cat mai aproapiati de cei de fabrica (mecanic vorbind).

Si DA se poate un consum extraurban de 6l la viteza de aproape de 130km/h,dar..daca nu te poate ajuta la viteze mai mari de 170km/h

atunci uzura motorului este prea mare.

Chiar si la peste 300.000 km rulati motorul m43b16 este un motor bun atata timp cat i se ofera o intretinere corespunatoare si un ulei bun.

Nu toate masinile ieftine au avut parte de asa ceva, multe dintre ele au probleme cu pompa de ulei,sau cele care au fost alergate la maxim si

cand vine vorba de inlocuit piese, multi prefera sa o vanda .

Parerea mea umila si personala este ca un motor cat de uzat ar fi, piese se gasesc pentru a repune in functiune o masina chiar si din 95.

Link to comment
Share on other sites

Când termini cu editarea sa dai de stire... Ca sa stiu la ce rãspund...

 

nu trebuie sa raspunzi, esti o clona, posibil, banuiesc, stilul este cunoscut

 

te rog raspunde ce vrei

 

am editat ptr ca daca o sa vada domnii moderatori iar imi iau suspend

 

 

 

 

 

 

Si eu am acelasi tip de motorizare si consumul nu il poate micsora in service ,asa cum ar vrea fiecare.

Sunt mai multi factori care pot determina un consum mai mare, factori ce nu sunt verificati in totalitate in service.

Stim foarte bine ca uzura motorului sta pe primul loc, pierderea compresiei nu poate fi compensata cu remapare, resoftare, re-altele.

Se poate apela la asa ceva atunci cand motorul se afla in parametri cat mai aproapiati de cei de fabrica (mecanic vorbind).

Si DA se poate un consum extraurban de 6l la viteza de aproape de 130km/h,dar..daca nu te poate ajuta la viteze mai mari de 170km/h

atunci uzura motorului este prea mare.

Chiar si la peste 300.000 km rulati motorul m43b16 este un motor bun atata timp cat i se ofera o intretinere corespunatoare si un ulei bun.

Nu toate masinile ieftine au avut parte de asa ceva, multe dintre ele au probleme cu pompa de ulei,sau cele care au fost alergate la maxim si

cand vine vorba de inlocuit piese, multi prefera sa o vanda .

Parerea mea umila si personala este ca un motor cat de uzat ar fi, piese se gasesc pentru a repune in functiune o masina chiar si din 95.

 

ai mers tu cu 6% cu un 316 e36?

 

ai avut remap la vreo masina sa vezi cum se comporta consumul?

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce ii tot tragi cu remapul.

 

Fa-ne sa intelegem ce legatura are cu consumul, mai ales la un e36.

 

ca la orice masina si la e36 se poate modifica softul, foarte simplu chiar, scade consumul cu pana la 1ltr si creste puterea desi eu zic ca mai corect este o etajeaza mai liniar, jos suplineste lipsa de putere, adica pana in 4000-4500rpm

 

astfel obtii un consum si o tinuta de drum acceptabila, pe softul classic nici nu vreau sa ma gandesc cum trage un 316i cu seriile polizate

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Da la mine in afara consumul la drum intins , si mers constant (acolo unde se poate), consumul este de 6% la aproape 130km/h,

Cu partea de remapare nu cred in minuni de genul consum mai mic, deoarece indiferent de ce ai face ca soft ,se reflecta numai

si numai in consumul de benzina la anumite turatii, pur si simplu te joci cu latimea impulsurilor date catre injectoare, functie de turatia motorului.

 

La fel fac si cei de la Renault cu motorul de 0,9l ca sa scoata 90CP.

Dar nu 90CP o ora intreaga.

O optimizare a consumului de combustibil ,functie de cum conducem fiecare ar fi mult mai potrivit decat o remapare ,nu se tin cont de multi factori cum ar fi:greutatea masinii,viteza ,daca urca in panta, sau daca trebuie sa accelerez in curba,daca depasesc

o coloana de n masini ma ajuta remaparea? Categoric nu, pentru ca remaparea nu stie ca eu vreau sa depasesc 8 masini cu toate ca sunt constient ca motorul este uzat la maxim si orice as face nu pot depasi decit 1 masina.

Asa ca remapareaa este o metoda de a da falsa impresie de putere mai mare si consum mai mic la un motor uzat.

Un mod mai primitiv si mai bun este remaparea + o turbina electrica cu turatie variabila la motoare ce au putini Km, care iti da senzatia momentana de putere marita in motor, dar cu o uzura mult mai accentuata a motorului.

Edited by cristianro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

WTF eu si mai destept am dat pe un e36 infima suma de 5000euro.

Oricum 316 poate consuma 6.5 extern si chiar 12 in oras, iar media este intre 8.5-9.2

Mai sus am dat valorile de consum ce le-am avut in decurs de 5ani+ cat am avut fostul 316i coupe.

Link to comment
Share on other sites

GPL pe BMW...am mai auzit duma asta, la rang mult mai mare. Seria 6 cu volan pe dreapta, pe gaz si inmatriculata pe Bulgaria. Visele fomistilor romani de a avea masini scumpe... :goodjob:

Dar ce pateste BMW-ul daca-i montezi GPL ?Caii de rasa se transforma in ponei? :rolleyes:

 

Este destul de firesc sa montezi pe asa motor GPL ,oricum nu este o masina sportiva .Eu am GPL pe masina de un an de zile si deja am scos investitia.Ma bucur in continuare de consum de Diesel raportat la costul carburantului + rafinament de benzinar . :)

 

Dpmdv oricand as alege un 2.0I cu GPL fata de un 1.6D sau chiar 2.0D.

OK daca vorbim de motoare mari cu 6 cilindri,atunci generatiile noi de motoare Diesel merita toata atentia.

 

P.S.La fel si eu in urma cu 2 ani cand vedeam o masina pe GPL imi spuneam in gand, ''saracul'' nu are bani de benzina .E acuma eu sunt ''saracul'' caruia ii convine sa dea 75 de centi pe litrul de gaz,chiar 65 de centi in unele tari.

Plus ca poluez mai putin. :clover:

 

Bafta.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Da la mine in afara consumul la drum intins , si mers constant (acolo unde se poate), consumul este de 6% la aproape 130km/h,

Cu partea de remapare nu cred in minuni de genul consum mai mic, deoarece indiferent de ce ai face ca soft ,se reflecta numai

si numai in consumul de benzina la anumite turatii, pur si simplu te joci cu latimea impulsurilor date catre injectoare, functie de turatia motorului.

 

La fel fac si cei de la Renault cu motorul de 0,9l ca sa scoata 90CP.

Dar nu 90CP o ora intreaga.

O optimizare a consumului de combustibil ,functie de cum conducem fiecare ar fi mult mai potrivit decat o remapare ,nu se tin cont de multi factori cum ar fi:greutatea masinii,viteza ,daca urca in panta, sau daca trebuie sa accelerez in curba,daca depasesc

o coloana de n masini ma ajuta remaparea? Categoric nu, pentru ca remaparea nu stie ca eu vreau sa depasesc 8 masini cu toate ca sunt constient ca motorul este uzat la maxim si orice as face nu pot depasi decit 1 masina.

Asa ca remapareaa este o metoda de a da falsa impresie de putere mai mare si consum mai mic la un motor uzat.

Un mod mai primitiv si mai bun este remaparea + o turbina electrica cu turatie variabila la motoare ce au putini Km, care iti da senzatia momentana de putere marita in motor, dar cu o uzura mult mai accentuata a motorului.

 

prietene, eu nu vorbeam despre power box sau ceva de genul, mai intereseaza-te ce face si ce modifica un remap, cum optimizeaza si fa un test cu o masina remapata, pe urma fa-ti tu optimizare in functie de culoarea bocancilor, motul de la basca si greutatea bagajelor

 

modul tau de exprimare este exact ca al unui reporter de la un ziar cu tenta sportiva care activeaza la rubrica pescarul amator :thumbdown:

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Tu aduci in discutie remaparea cand omul iti explica faptul ca are un stil de mers "batranesc". Nicidecum turatii de 4-5000.

 

Remaparea la un benzinar nu aduce nici pe departe atatea beneficii pe cat expui tu.

 

Pertinent ar fi fost sa ii spui sa verifice bujii, debitmetru, sonde lambda, compresie, etc...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

prietene, eu nu vorbeam despre power box sau ceva de genul, mai intereseaza-te ce face si ce modifica un remap, cum optimizeaza si fa un test cu o masina remapata, pe urma fa-ti tu optimizare in functie de culoarea bocancilor, motul de la basca si greutatea bagajelor

 

modul tau de exprimare este exact ca al unui reporter de la un ziar cu tenta sportiva care activeaza la rubrica pescarul amator :thumbdown:

 

Sunt de acord cu tine ,pentru remapare doar daca dupa resoftare pot scoate un 5% in afara,si daca ai vrea ca sa ma ajuti chiar tu cu remaparea (contra cost),

as fi si mai fericit. Ce zici ? esti de acord?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.