Jump to content

Ralanti 1000 rpm dupa curatare corp acceleratie


Hellsbells

Recommended Posts

Buna, legat de masina din semnatura, m-am hotarat intr-o zi sa dau jos corpul de acceleratie si sa-l curat cu spray pentru carburator, am curatat inclusiv ICV-ul cu WD40.

Dupa remontare, am ajustat cablul de acceleratie (M43), si totul era ok. Dupa ce masina se incalzeste, ralantiul sta la 970 RPM, cand pornesc clima acesta scade la 840 (cat ar fi trebuit sa fie cu clima oprita). Este exact invers de cum ar fi trebuit, normal ralantiul trebuia sa fie la 830 RPM, si cand pornesc clima la 970 RPM.

Momentan nu am laptop la indemana, dar credeti ca ar trebui sa incerc sa resetez adaptarile din INPA?

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

N-a functionat resetarea. Am observat ca ralantiul creste de la 830, pana la 970 pe masura ce motorul se incalzeste... ciudat nu? Vreo idee cineva? Am curatat corpul cu Carb Cleaner.

Ori trage aer fals pe undeva ori clapeta de aer se misca cum vrea ea, problema este pur mecanica,sigur ai strans suruburile bine?

Valva de control al regulatorului de ralanti,cat si furtunul care duce la ea in ce stare sunt,furtunasul nu cumva este crapat?

Incearca sa verifici vizual tot ce tine de corpul de acceleratie.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ori trage aer fals pe undeva ori clapeta de aer se misca cum vrea ea, problema este pur mecanica,sigur ai strans suruburile bine?

Valva de control al regulatorului de ralanti,cat si furtunul care duce la ea in ce stare sunt,furtunasul nu cumva este crapat?

Incearca sa verifici vizual tot ce tine de corpul de acceleratie.

Am verificat vizual, apoi am folosit spray (cel de carburator deoarece are presiune foarte mare) sa dau pe la imbinari, furtune sa vad daca trage, dar ralantiul nu a fluctuat, decat cand ajunge acul la 90-104*, atunci ralantiul creste la 970 RPM, ca si cum ar intra socul electronic cand pornesti motorul rece, ciudata chestie. Am gasit un corp de acceleratie pe internet in Anglia la 16 lire, contine senzorul de clapeta si ICV-ul.

Link to comment
Share on other sites

Ai pulverizat doar spray in ICV, s-au ai si bibilit mizeria cu betisoare de urechi?Clapeta aia mica ar trebui sa se miste cat mai liber.Apoi ai schimbat garnitura?E foarte subtire si se poate deteriora foarte usor.

 

Sa nu fi dereglat din greseala surubul de relantiu dar slabe sanse sa-l fi desfacut dintr-o simpla atingere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.