Jump to content

Amestec de motorina cu ulei de floarea soarelui


sadic100

Recommended Posts

Naftalina - check

Ulei de transformator - check

 

Alte recomandari mai aveti, baieti? :popcorn:

 

hmm niste zeama de baterie consumata merge bine la amestecu asta am observat ca oxideaza destul de bine metalele :goodjob:

 

acum lasand gluma la o parte , cunosc si eu 2 mecanici nu stiu de ce doar mecanicii fac treaba asta , probabil bucuria de a se plimba gratis cu uleiul ars .... cum era vorba aia cizmaru cu papucii rupti ... asa si mecanicul cu masina , cred ca vand motorul la bmw si imi aduc un lupo 1.7 sdi cu pompa clasica sa fiu si eu in pas cu moda vine si black friday reduceri mari :D , fac si puncte de fidelitate la cora ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca trebuie sa luam la misto pe cei care posteaza aici experientele lor, nu te obliga nimeni sa incerci sa faci asta.

 

Doar de dragul informarii si tot merita sa ni se impartaseasca aceste informatii. Plus ca sunt multi care utilizeaza in masinile vechi astfel de combinatii de combustibili, macar asa putem stii ce dauneaza cand cineva cumpara o masina care a mers cu asa ceva.

 

Foarte bine zici! DupĂŁ care ne plângem pe topicul cu mașinile de vânzare ĂŽn România cĂŁ gĂŁsim numai cazane pe piațĂŁ. :) Lucrurile astea se coreleazĂŁ, sĂŁ știi!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Benzina este deja la ordinea zilei. Cine mai are dizal in ziua de astazi si nu pune nitzica benzina in el, s-o unga la suflet? :rolleyes:

Vreau solutii mai radicale :laugh:

 

Daca vrei mai radical, baga-i niste ulei de ricin, poate iese tot "raul" prin evacuare :)). Sau niste prune sa curga tuica pe tobe :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, despre ce discutam?=))))

 

Despre "bio-diesel" artizanal :))). Eventual varianta racing, aia cu cifra cetanica mai mare (+naftalina, benzina) by Romanian Laboratoires Gmbh.

 

Avea unchimiu la tara ! baga in tractor ! rupe in brazda :))thumbsup.png

 

Pai tractorul are duza injectorului cat returul de la M5, iar pompa aia in linie o reglezi cu inelara de 13 :))). Cum sa moara ala, ar fi culmea, cred ca merge si cu pacura. Da' TDS-ul e alta discutie, in primul rand nu merge in brazda si eu cred ca e pacat de el ca eu le consider cam cele mai fiabile dieseluri (un cap hidraulic la 3-400 k km nu e o problema), exista exemplare sarite bine de un milion km. Sunt constient ca motorina asta E5 nu mai asigura injectia ca aia din anii '90 care era groasa si miroseai o saptamana de la o picatura sarita aiurea, dar de la 500-1000ml ulei 2T in rezervor pana la 50% ulei de transformator...

Link to comment
Share on other sites

Daca era safe pentru motor aceste combinatii,sa gasea un neamt mai destept sa recomande aceasta posibilitate....bullshit

 

Pai la neamt un plin de motorina e o corvoada ca trebuie sa stea 10 minute in peco sa alimenteze si sa plateasca, pierde timp. In romania, un salariu mediu acopera 7-8 plinuri, asa ca oamenii mai cauza si solutii de repliere ca sa nu piarda bani. Chestia asta e o solutie de genul GPL-ului, e aberant doar faptul ca scazi fiabilitatea motorului si cu reparatiile suplimetare ajungi tot la banii aia pana la urma. O fi neamtul destept, da' ala nu supravietuieste la nivel de subzistenta ca 60% din romani. Ce interes ar avea? Si daca tot te-ai gandit la chestia asta, uita-te ca suedezii (care au nivelul de trai mult mai ridicat decat al nemtilor) folosesc biodiesel si bioetanol la ordinea zilei. Bine, aia sunt evoluati din multe puncte de vedere si nu vad o economie ca fiind sub demnitatea lor. Iar safe pentru motor, nici carburantul Petrom nu mai e :))

Edited by VeGe
Link to comment
Share on other sites

Cati din cei 60% au Bmw?

Raspuns: prea multi.

 

A echivala biodiesel-ul cu ce gaseste Dorel, ulei de transformator, de gatit etc., nu e cam extrem?

 

Asta e varianta cea mai ieftina posibila si nu cred ca o folosesc doar cei "prea multi" care au BMW. Majoritatea romanilor conduc diesel si cauta solutii, la benzina exista GPL-ul. Iar biodieselul nu e altceva decat un ulei de rapita sau fl. soarelui aditivat cat sa fie mai fluid si sa nu lase depuneri. Extrema e comparatia cu uleiul de transformator :))

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa vinzi masina si sa iti iei o bicicleta. Poti sa ii bagi ulei, cartofi, apa, tot ce vrei tu si merge perfect. Porneste perfect atat vara cat si iarna.

 

Era o discutie pur ipotetica, nu stiu de ce trebuie sa vii cu sfaturi d-astea de 65 de puncte. Citeste tot topicul si te vei convinge! Iar biciclete cu cartofi n-am gasit in RO, am vazut doar trotinete care merg cu pepeni galbeni bine copti ;)

Link to comment
Share on other sites

Camioanele la noi la firma au preincalzitor si rezervoare separate ptr motorina si biodiesel, pornirea se face pe motorina apoi trece automat pe bio dar acum din cauza preturilor bagam motorina in ambele rezervoare, deci nu mai renteaza cu uleiul de rapita

 

Din ce am inteles, biodiselul cu tot aditivul lui la temperaturi de toamna-iarna devine vascos ca o melasa. Oricum, la pret nu e diferenta mare intre diesel si biodiesel asa ca nu prea renteaza. Poate pe viitor...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.