Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

swirl flaps


sk1000mb

Recommended Posts

Va salut,

Am 2 intrebari:

- Am citit ca, in special, la 320d/e46 ar fi niste probleme cu niste clapete (swirl flaps) dispuse pe admisie. Am tot incercat sa aflu daca la modelul meu - BMW 318d (2004/e46), exista aceste clapete si inca nu am gasit raspuns.

- Apoi la plecarea de pe loc in treapta 1, masina trepideaza insa nu intotdeauna. Tind sa cred ca e vorba de ambreiaj, masina are doar 25.000km mai mult a stat..

Poate cineva sa ma lumineze?

Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

Stiu ca e greu de crezut dar masina are doar 25.000 (anul trecut avea 9000), am cauciucurile si bateria din fabrica (sint convins ca devine si mai greu de crezut!!), am si lista cu controlul tehnic facut in Belgia (pt. necunoscatori&curiosi - in Belgia la fiecare control tehnic (anual) se trece nr. de km. care va insoti masina; cei ce doriti masini sh, va recomand Belgia, uitati de Germania), doritorii de poze sa imi dea adresa de email sa nu incarc inutil forumul. (Adi&Unu: am depasit faza misto-urilor legate de km/nu sint pensionar etc).

 

Am schimbat bujiile incandescente si nu imi amintesc sa fi vazut acele flapsuri (clapete admisie) care am inteles ca exista pe 320 si care pot crea probleme mari; nici nu as vrea sa ma apuc sa demontez doar sa verific; stiu 318 e mai 'sarac' in probleme decit 320 (turbina, swirl flaps). revin la 2 probleme:

- acel tremurat (vibratie) la plecarea de pe loc, nu e permanent, dar devine enervant, iar mecanicii din zona unde stau.. mai bine va scriu voua.

- un exemplu de mecanic - la ultimul schimb de ulei - simbata trecuta, 'meseriasul' de mecanic nu a impins filtrul de ulei in capac sa se simta/auda acel 'clips', doar l-a asezat in capacul de plastic si l-a montat. Sa inteleg ca prin infiletarea capacului filtrul se fixeaza singur? sau ar trebui sa demontez sa verific daca filtrul 's-a asezat'/clipsat.

bmw mi se pare o masina ciudata la care tre sa fii atent la orice detalii marunte.. plus o multime de lucruri fara nici o logica, in fine va multumesc pentru raspunsuri!

 

Vlad&Adi - am gasit si info ca ar exista si pe 318. culmea e ca am si curatat de depuneri acea galerie din plastic..dar nu imi amintesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Avand 318d 2004 M47N sigur nu ai clapete admisie, in legatura cu tremuratul poate ai tampoanele motor uzate sau verifica egr-ul sa fie curat si furtunasele de vaccum ce intra-n electrovalva EGR sa nu fie coapte.

 

 

oricum ca sa fii 100% sigur daca ai acele clapete verifica si vezi daca ai piesa 11 din link : http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318d-M47N/L-N/feb2004/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

Edited by srb_alex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

Stiu ca e greu de crezut dar masina are doar 25.000

bmw mi se pare o masina ciudata la care tre sa fii atent la orice detalii marunte.. plus o multime de lucruri fara nici o logica, in fine va multumesc pentru raspunsuri!

 

 

 

Si mie mie se pare ca masina aia se strica stand !!! Bmw nu e o masina ciudata cum zici,orice masina e ciudata in felul ei cu multe lucruri fara logica ;) Eu iti recomand sa o rulezi mai mult ca altfel o sa umplii buzunarele mecanicilor :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

Stiu ca e greu de crezut dar masina are doar 25.000 (anul trecut avea 9000), am cauciucurile si bateria din fabrica (sint convins ca devine si mai greu de crezut!!), am si lista cu controlul tehnic facut in Belgia (pt. necunoscatori&curiosi - in Belgia la fiecare control tehnic (anual) se trece nr. de km. care va insoti masina; cei ce doriti masini sh, va recomand Belgia, uitati de Germania), doritorii de poze sa imi dea adresa de email sa nu incarc inutil forumul. (Adi&Unu: am depasit faza misto-urilor legate de km/nu sint pensionar etc).

 

Am schimbat bujiile incandescente si nu imi amintesc sa fi vazut acele flapsuri (clapete admisie) care am inteles ca exista pe 320 si care pot crea probleme mari; nici nu as vrea sa ma apuc sa demontez doar sa verific; stiu 318 e mai 'sarac' in probleme decit 320 (turbina, swirl flaps). revin la 2 probleme:

- acel tremurat (vibratie) la plecarea de pe loc, nu e permanent, dar devine enervant, iar mecanicii din zona unde stau.. mai bine va scriu voua.

- un exemplu de mecanic - la ultimul schimb de ulei - simbata trecuta, 'meseriasul' de mecanic nu a impins filtrul de ulei in capac sa se simta/auda acel 'clips', doar l-a asezat in capacul de plastic si l-a montat. Sa inteleg ca prin infiletarea capacului filtrul se fixeaza singur? sau ar trebui sa demontez sa verific daca filtrul 's-a asezat'/clipsat.

bmw mi se pare o masina ciudata la care tre sa fii atent la orice detalii marunte.. plus o multime de lucruri fara nici o logica, in fine va multumesc pentru raspunsuri!

 

Vlad&Adi - am gasit si info ca ar exista si pe 318. culmea e ca am si curatat de depuneri acea galerie din plastic..dar nu imi amintesc.

 

Salut,

Intamplator am aceeasi masina si acelasi motor acelasi an si 250000 km, deci nu te luam la misto.

Cat despre tremurat face si la mine si este 100% volanta care cade la 250.000 km, dar nu e cazul tau ca ai doar 25.000km.

Bafta la cautat si cat mai mulĂâşi km!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Intamplator am aceeasi masina si acelasi motor acelasi an si 250000 km, deci nu te luam la misto.

Cat despre tremurat face si la mine si este 100% volanta care cade la 250.000 km, dar nu e cazul tau ca ai doar 25.000km.

Bafta la cautat si cat mai mulĂâşi km!

 

Tremuratul il facea si la mine inca de la 130.000km si a mers fara probleme pana la 180.000km cand am dat-o. Am schimbat tot in materie de tampoane si clar, volantul a mai ramas pe lista.

 

Cat despre clapete, 318d nu are acele clapete in galeria de admisie. Se poate verifica si dupa seria de pe galerie.

Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

... doritorii de poze sa imi dea adresa de email sa nu incarc inutil forumul. .

 

eu chiar sunt curios cum arata un e46 cu 25000 km.

 

Nu incarci forumul daca pui cateva poze. poti sa le incarci pe site-uri de specialitate, cum ar fi imageshack...

 

Daca ti-e mai simplu, trimite-mi cateva poze la blidaru2003@yahoo.com. Ma intereseaza in special interiorul.

 

Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

Am 2 intrebari:

- Am citit ca, in special, la 320d/e46 ar fi niste probleme cu niste clapete (swirl flaps) dispuse pe admisie. Am tot incercat sa aflu daca la modelul meu - BMW 318d (2004/e46), exista aceste clapete si inca nu am gasit raspuns.

- Apoi la plecarea de pe loc in treapta 1, masina trepideaza insa nu intotdeauna. Tind sa cred ca e vorba de ambreiaj, masina are doar 25.000km mai mult a stat..

Poate cineva sa ma lumineze?

|Salut!Acelasi trepidat l-am avut si eu,am scapat dupa ce am inlocuit tot kitul de ambreiaj.Daca la tine este volantul dus? Cam greu de crezut la acest numar de km.Oricum cam repede s-au dus bujile incandescente.La mine cele originale le-am schimbat abia cand am ajuns la 180 000 km

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

sb25gas - mi se pare ciudat (cind te numesti bmw) sa pui frina de mina pe saboti cind deja ai disc; sa insisti cu tractiunea pe spate care o fi ea buna cumva dar daca pui in balanta +/- cred ca iesi pe minus; swirl flaps care zboara... atentie mare la dieseluri dupa 2005 la care lantul de distributie e o problema pe care nu vor sa o recunoasca. stiu 2 tipi la care s-a rupt cu masina in garantie! (sub 100.000km)si au suportat cheltuielile.

VIN:wbaeu71070kv92659, a avut schimb de ulei pe la 4000,8000, schimb lichid racire toate la bmw (Belgia) cit a fost in garantie, nu imi mai amintesc exact datele, cartea e in masina. urmeaza sa schimb lichidul de frina, cauciucurile, astept bateria sa cada sint tare curios cit o mai rezista..

botosani - mi s-au mai blocat placutele la rotile din fata.. aveti dreptate si o stiu foarte bine ca nu e bine 'sa stea'.

srb alex- acea piesa 11 apare la cele cu transmisie automata, nu e cazul meu. voi incerca cind am timp sa ma uit.

1.Legat de trepidatie, nu face totdeauna, daca accelerez mai tare nu face.

2.Vreun sfat legat de filtrul de ulei? sa il desfac sa ma murdaresc?

3.uleiul din diferential la citi km se schimba?

 

Am incercat sa pun o foto dar nu ma lasa mai mult de 1000k, donjon ti-am trimis pe email. am pus si pe imageshack (sk1000mb).

Link to comment
Share on other sites

E ciudat cand un posesor de BMW isi doreste tractiune fata, dar ma rog, nu comentez asta.

Tu ai motorul M47DU1, problemele la distributie au fost la motoarele N47***, asa ca din acest punct de vedere poti sa stai linistit.

Schimbul bujiilor precum si problema vibratiei ma duce cu gandul la un kilometraj real de minim 150.000 km, poate chiar 200.000km.

Cum ai ajuns la concluzia ca cei 25.000 km sunt reali? Numai bazat pe faptul ca are cauciucurile originale? Stii ca DOT-ul anvelopelor poate fi masluit prin lipire la cald? Iar o baterie te poate tine 10 ani daca ai grija de ea.

Pe de alta parte, masina ta este "Exclusive Edition", piele Cameleon (negru cu gri), a costat ceva bani cand a fost comandata. Oare cine e nebun sa tina in garaj o mica bijuterie cum este masina ta?

Spui ca la reviziile anuale se trece si kilometrajul. Si cine l-a oprit pe fostul proprietar sa masluiasca kilometrii inainte de fiecare revizie anuala?

Scuze, nu vreau sa te dezamagesc, dar am mari dubii ca masina ta are doar 25.000 km. Sau poate sunt eu prea paranoic ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

trepidatul posibil sa fie de la ambreiaj. am asistat o data la o discutie cu un mecanic pe tema asta si spunea ca e din cauza ca e putin deformat discul de ambreiaj(sper sa nu gresesc), dar asta nu inseamna ca o sa te lase curand !!!

 

Sincer si eu as vrea sa vad un e46 cu 25.000km tinand cont ca eu la e90 lci am 172.000 :D

Link to comment
Share on other sites

DAN: imi plac masinile/motoarele ca hobby, imi plac mai ales cele simple 'user friendly', pentru mine cel mai bun raport motor/masina/pret achizitie/fiabilitate este ALH de la VW, in ideea de masina si atit (nu vreau cancan gen liniute, sute CP inutili, la fel nu discut de gusturile fiecaruia), dar mi se pare ciudat ca la o marca BMW care la dotari decente cu pret plecind undeva de la 30.000 in sus sa intilnesti lucruri care te pun pe ginduri, le-am enumerat pe cele corespunzatoare anului 2004-2005. iar la modelele noi sa pui lantul inapoia motorului (nu neg ingineria solutiei) care sa duca la probleme mari de tot pe care sa le ignori...

tractiunea spate e discutabila, cum am zis o fi avind plusuri, dar punind in balanta ce pierd/ce cistig, eu unul sint convins ca ies pe minus. am avut sansa sa discut cu mecanici adevarati/pasionati, toti au zis cam acelasi lucru - masinile adevarate s-au facut pina prin 2000-2003, 'restul e cancan'.

si daca ti-as spune ca sint primul proprietar ma crezi? daca mai intilnesc multi ca tine o sa ajung sa cred ca ma mint singur. astea cu DOT la cald, km masluiti o fi in RO, intereseaza-te de sistemul belgian acel controle technique si car pass. da-mi o adreasa de email si ti-l trimit, are holograma dar daca masluiesc DOT-ul la cauciucuri banuiesc ca holograma e zero.

 

am pus niste intrebari si am ajuns sa conving si sa ma conving ca am km reali, as dori doar raspunsuri la acele 3 intrebari sau la ultimele 2 macar.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sb25gas - mi se pare ciudat (cind te numesti bmw) sa pui frina de mina pe saboti cind deja ai disc; sa insisti cu tractiunea pe spate care o fi ea buna cumva dar daca pui in balanta +/- cred ca iesi pe minus; swirl flaps care zboara...

 

 

Tu macar iti dai seama ce vb cu cine vb? Sper sa fie o chestie de forum nu si din viata ta de zi cu zi ;)

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

.

- un exemplu de mecanic - la ultimul schimb de ulei - simbata trecuta, 'meseriasul' de mecanic nu a impins filtrul de ulei in capac sa se simta/auda acel 'clips', doar l-a asezat in capacul de plastic si l-a montat. Sa inteleg ca prin infiletarea capacului filtrul se fixeaza singur? sau ar trebui sa demontez sa verific daca filtrul 's-a asezat'/clipsat.

bmw mi se pare o masina ciudata la care tre sa fii atent la orice detalii marunte.. plus o multime de lucruri fara nici o logica, in fine va multumesc pentru raspunsuri!

 

Vlad&Adi - am gasit si info ca ar exista si pe 318. culmea e ca am si curatat de depuneri acea galerie din plastic..dar nu imi amintesc.

Salut!Daca nu curge ulei pe langa capacul de la filtrul de ulei nu este problema,prin infiletarea capacului,filtrul se clipseaza singur pe acel suport.

 

srb alex- acea piesa 11 apare la cele cu transmisie automata, nu e cazul meu. voi incerca cind am timp sa ma uit.

Referitor la piesa cu numarul 11,aceasta apare la toate masinile care au flapsuri in galerie,indiferent ca este automata sau manuala.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,

Am 2 intrebari:

- Am citit ca, in special, la 320d/e46 ar fi niste probleme cu niste clapete (swirl flaps) dispuse pe admisie. Am tot incercat sa aflu daca la modelul meu - BMW 318d (2004/e46), exista aceste clapete si inca nu am gasit raspuns.

- Apoi la plecarea de pe loc in treapta 1, masina trepideaza insa nu intotdeauna. Tind sa cred ca e vorba de ambreiaj, masina are doar 25.000km mai mult a stat..

Poate cineva sa ma lumineze?

Salut!Din 2004 axul la acele clapete a fost majorat de la 3,4mm la 4.5mm,asa ca riscul de a se supe a fost mult diminuat,unde mai pui ca masina are asa de putini km,eu nu as renunta la clapete daca masina are asa ceva.Am renuntat la clapete pe masina mea pentru un an,dar am revenit asupra decizie,le-am remontat si masina merge mai bine,in definitiv asa a fost proiectata.Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mi-a trimis colegul poze. Cu acceptul lui as putea sa le postez ca sa va dati cu parerea.

 

Eu zic ca arata fenomenal masina, cred ca cei 25000 sunt reali.

 

Hai lasa-ma laugh1.gif ..zici ca e cine stie ce nava spatiala secreta de la N.A.S.A. alien.png . Cere-i si o stampila si o semnatura pt. postarea pozelor poate asa e de acord...

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.