Jump to content

cauciucuri & jante


CAR525tds

Recommended Posts

Vreau sa-mi iau jante pe 18 dar problema e ce marime la jante 8: 8,5 : 9 si ce marime trebuie sa aiba cauciucurile ca sa mearga????Am incercat sa pun cauciucuri pe 17 245/50/17 si se tura motorul singur????? iar cand am pus 235/45/17 mergea Stie cineva combinatia ideala la cele pe 18???? Edited by CAR525tds
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa-mi iau jante pe 18 dar problema e ce marime la jante 8: 8,5 : 9 si ce marime trebuie sa aiba cauciucurile ca sa mearga????Am incercat sa pun cauciucuri pe 17 245/50/17 si se tura motorul singur????? iar cand am pus 235/45/17 mergea Stie cineva combinatia ideala la cele pe 18????

208861[/snapback]

 

is this a joke?

Link to comment
Share on other sites

Adica?

208870[/snapback]

 

pai ce are turatia motorului cu inaltimea sau latimea cauciucului ?

dc faceai trecerea de la roti pe 15 la roti pe 20 .....poate simteai o diferenta la consum la putere si la viraje pe loc

 

dar asa la cativa centimetri eu zic ca nu e sesizabil pt motor si cu atat mai mult sa se tureze singur .....

 

iar combinatie ideala ...depinde ce vrei .....poate vrei cu lip jante sau poate nu?

Link to comment
Share on other sites

si explicatia care ar fi .....eu am pus si 265 35 18 si nu am avut probleme ....intradevar asa balonaj inalt nu am avut , dar per ansamblu cred ca circumferinta cred ca 245 40 18 e aprox o idee mai mare decat 245 50 17

 

sau poate nu am inteles exact la ce te refereai cand spuneai ca se tura motorul in gol ...detaliaza-ne :blink:

Edited by AR99RMS
Link to comment
Share on other sites

Masina la care am pus era un 525tds din 97.Aveam jante de 17" cu cauciucuri de 235/45/17.Ma duc sa-mi iau altele si zic sa-mi pun 235/50/17.Aratau mai bine.Plec de acolo si cand scot din viteza la semafor turatia statea la 2500-3000.M-am intors si le-am schimbat cu altele 235/45/17 si nu a mai facut.Am mai intrebat pe colo-colo si mi s-a mai spus ca are legatura cu asc-ul,cum ca nu ar primi date corecte.
Link to comment
Share on other sites

difetrenta de viteza inregistrata de ECU la diferential (daca bine stiu de acolo se ia viteza) si diferena de viteza inregistrata de ECU ABS la roti era prea mare si intra antiderapant-ul scuzati expresia romanizata :blink: ASC/DSC depinde ce dotari are masinutza

 

Daia atunci cand il decuplai nu se mai tura motorisca :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.