Jump to content

achizitie 318i 2008


stark

Recommended Posts

buna ziua,

 

imi doresc foarte tare sa imi cumpar un bmw 318i din 2008. Am gasit o masina, la o cunostinta mai indepartata, care are de vanzare un 318i din 2008, cumparata din RO, el fiind al 2-lea proprietar. Masina are aproape 110.000 km. stiu ca este modelul 318 pe benzina si ca este din 2008, nimic mai mult. O sa ii cer si VIN-ul sa aflu mai multe despre model, dar va intreb pe voi, colegi forumisti, cu mai multa experienta decat mine in ale motoarelor si in universul bmw, daca exista probleme la acest model 318, anul 2008, motor 1995 benzina. De asemenea as vrea sa stiu ce probleme ar putea sa apara dupa 100.000 km si ce piese necesita, din cauza uzurii, schimbare. M-ar interesa sa stiu la cat se schimba distributia( am uitat sa il intreb daca are distributia schimbata), eu la santa fea urmeaza sa o schimb la 100.000, dar la bmw stiu ca e pe lant, ceea ce ar trebui sa tina mai mult, dar am citit ca au fost si sunt anumite probleme cu distrubitia la anumite modele, sper din suflet sa nu fie si la acest model. In rest, sunt deschis la pareri/sfaturi legate despre acest model, intretinere etc, daca nu contravin regulilor de postare in acest spatiu.

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

 

imi doresc foarte tare sa imi cumpar un bmw 318i din 2008. Am gasit o masina, la o cunostinta mai indepartata, care are de vanzare un 318i din 2008, cumparata din RO, el fiind al 2-lea proprietar. Masina are aproape 110.000 km. stiu ca este modelul 318 pe benzina si ca este din 2008, nimic mai mult. O sa ii cer si VIN-ul sa aflu mai multe despre model, dar va intreb pe voi, colegi forumisti, cu mai multa experienta decat mine in ale motoarelor si in universul bmw, daca exista probleme la acest model 318, anul 2008, motor 1995 benzina. De asemenea as vrea sa stiu ce probleme ar putea sa apara dupa 100.000 km si ce piese necesita, din cauza uzurii, schimbare. M-ar interesa sa stiu la cat se schimba distributia( am uitat sa il intreb daca are distributia schimbata), eu la santa fea urmeaza sa o schimb la 100.000, dar la bmw stiu ca e pe lant, ceea ce ar trebui sa tina mai mult, dar am citit ca au fost si sunt anumite probleme cu distrubitia la anumite modele, sper din suflet sa nu fie si la acest model. In rest, sunt deschis la pareri/sfaturi legate despre acest model, intretinere etc, daca nu contravin regulilor de postare in acest spatiu.

 

multumesc

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/148209-bmw-318i-lci2010/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98266-bmw-318i-e90/

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129175-bmw-318i-e90-2007-conversie-lci-m-sport-le-mans-blau/

 

 

 

 

cauta pe forum cu search E90 318i;motorul respectiv nu are problemele celui diesel N47 legate de distributie.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult Eugen.

 

in general distributia la bmw pe benzina/diesel e adevarat ca se schimba pe la 200.000/300.000? o sa revin luni cu mai multe detalii, mi-a zis ca s-a schimbat recent pe la 100.000 amortizoare, filtru de aer, nu am retinut exact tot, stiu ca mi-a zis ca are factura si l-a costat 4000 ron. Dar m-ar interesa in afara de consumabile, ce ati mai schimbat la o masina dupa 100.000?

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

se schimba distributia si la n43b20 daca asta este motorul.

nu costa la fel de mult si nu la fel de des, dar se schimba.

nu se cunoaste problema, pentru ca nu sunt asa de multe modele. nu se rupe lantul, dar sare de la punct.

 

pune si vin-ul sa vedem despre ce masina este vorba

Link to comment
Share on other sites

Personal nu am o parere buna despre motoarele pe benzina in 4 cilindrii,am avut anul trecut un e93 din 2007 motor de 2000 benzina n43 tipul,masina real avea 70.000km si pina la mare la un mers normal in jur de 140-150 km\h am bagat jumatate de litru de ulei inafara de asta motorul mi se parea mortaciune cind accelerai de la 140 in sus urca greu in viteza,cu toate ca avea 6 viteze la 160 avea daca tin eu bine minte 3500 ture un motor foarte turat si consum maricel,de ex 318d din 2009 cutie automata merge foarte bine raspunde bine la acceleratie si are cuplu,toate motoarele de la e46 in sus de 4 cilindrii benzina sint un esec parerea mea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

intre ce turatii vrei tu :) totusi in general la benzina e bine sa stai mai turat un pic sa fii cat mai aproape de cuplul maxim sau in zona.la n43 chiar nu am idee.

@Roscatu toate motoarele pe benzina merg sus in ture 3500 ture la 160 pt benzina e foarte ok,eu la M54 5 viteze la 160 am ceva de genu 4000 4500 parca .Posibil la E93 sa fie rapoartele mai scurte ca sa compenseze puterea mai mica si greutatea mai mare.la disesel clar sunt alte rapoarte si alta plaja de lucru,si alt consum.

Link to comment
Share on other sites

intre ce turatii vrei tu :) totusi in general la benzina e bine sa stai mai turat un pic sa fii cat mai aproape de cuplul maxim sau in zona.la n43 chiar nu am idee.

@Roscatu toate motoarele pe benzina merg sus in ture 3500 ture la 160 pt benzina e foarte ok,eu la M54 5 viteze la 160 am ceva de genu 4000 4500 parca .Posibil la E93 sa fie rapoartele mai scurte ca sa compenseze puterea mai mica si greutatea mai mare.la disesel clar sunt alte rapoarte si alta plaja de lucru,si alt consum.

m54 este un motor de 6 cilindrii si suporta altfel turele

Edited by roscatu m3
Link to comment
Share on other sites

Personal nu am o parere buna despre motoarele pe benzina in 4 cilindrii,am avut anul trecut un e93 din 2007 motor de 2000 benzina n43 tipul,masina real avea 70.000km si pina la mare la un mers normal in jur de 140-150 km\h am bagat jumatate de litru de ulei inafara de asta motorul mi se parea mortaciune cind accelerai de la 140 in sus urca greu in viteza,cu toate ca avea 6 viteze la 160 avea daca tin eu bine minte 3500 ture un motor foarte turat si consum maricel,de ex 318d din 2009 cutie automata merge foarte bine raspunde bine la acceleratie si are cuplu,toate motoarele de la e46 in sus de 4 cilindrii benzina sint un esec parerea mea.

 

fiind frate cu N42, N43 nu scape nici el de simeringuri, deci nu era o investitie enorma pt a scapa de consumul de ulei (~1000 ron). Desi foarte ciudat la 70.000 km, noi la e46 cu n42 abia dupa 150.000 km incepe consumul...Oricum e greu in ziua de azi motor mic (gen 2.0d/i maxim ca asta ne permite Romanica) si fiabil...

Link to comment
Share on other sites

Si cei de la Audi stau prost cu motoarele de 4 cilindrii benzina,la a4 din 2002,2.0i stiu pe cineva care umbla cu bidoanele de ulei in portbagaj,bobine picate,senzori,etc....din fabrica au consum de ulei.

Eu am peste 30.000 km si nu am avut consum de ulei,nu am completat niciodata si motorul merge extraordinar de bine,asa ca remarca ta vizavi de motoarele in 4 cilindri de la E46 in sus e putin depasita tehnologic :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am peste 30.000 km si nu am avut consum de ulei,nu am completat niciodata si motorul merge extraordinar de bine,asa ca remarca ta vizavi de motoarele in 4 cilindri de la E46 in sus e putin depasita tehnologic :thumbsup:

FRE tu ai motor de bolid 245cp :D si xdrive, nu se compara cu "scuterele" :D, practic asta e motorul maxim pt orice tara cred... si 2.0 si 245 cp si xdrive, cu alte cuvinte SUPERB !!!

Link to comment
Share on other sites

Eu am peste 30.000 km si nu am avut consum de ulei,nu am completat niciodata si motorul merge extraordinar de bine,asa ca remarca ta vizavi de motoarele in 4 cilindri de la E46 in sus e putin depasita tehnologic :thumbsup:

stai sa ajungi pe la 100.000 km si 4-5 ani vechime si apoi vedem :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am peste 30.000 km si nu am avut consum de ulei,nu am completat niciodata si motorul merge extraordinar de bine,asa ca remarca ta vizavi de motoarele in 4 cilindri de la E46 in sus e putin depasita tehnologic :thumbsup:

Eu ma refer la motoarele de 4 cilindrii aspirate e46,e90,probabil la f30 au mai rezolvat din probleme,pentru mine bmw inseamna 6 cilindrii indiferent de motorizare si cind aveam ursulet fugeam de 318i parca nu era bmw daca nu avea 6 cilindrii,in 95-96 cind turai un 325i nu se compara cu nimic sunetul si cum fugea.

N42 de la e46 fi sigur ca pina in 30.000km nu aveam probleme si asta nu inseamna ca sint motoare fiabile,in timp s-a dovedit a fi un esec.

Edited by roscatu m3
Link to comment
Share on other sites

Mai bĂŁieți ma puneti ma gânduri..nu ma pricep la motoare, de aceea, cat mai scurt, sunt fiabile? M-a cam speriat userul cabron. Maine sper sa primesc factura cu ultima revizie( stiu sigur ca a schimbat amortizoarele, dar nu stiu daca toate).

 

Cabron sunt scumpe piesele indicate de tine?

 

Doresc dupa ce iau masina sa o duc la o reprezentanta bmw, undeva in Ploiești/Craiova( daca exista vreuna). Daca nu e, poate bat un drum pana la bucuresti, parca e la BĂŁneasa, nu? Cred ca ar putea sa constate cei de la bmw toate aceste probleme, nu? Apropo aveți idee cat ma poate duce o constatare si cu un "urcat" pe tester la reprezentanta bmw?

Link to comment
Share on other sites

Mai bĂŁieți ma puneti ma gânduri..nu ma pricep la motoare, de aceea, cat mai scurt, sunt fiabile? M-a cam speriat userul cabron. Maine sper sa primesc factura cu ultima revizie( stiu sigur ca a schimbat amortizoarele, dar nu stiu daca toate).

 

Cabron sunt scumpe piesele indicate de tine?

 

Doresc dupa ce iau masina sa o duc la o reprezentanta bmw, undeva in Ploiești/Craiova( daca exista vreuna). Daca nu e, poate bat un drum pana la bucuresti, parca e la BĂŁneasa, nu? Cred ca ar putea sa constate cei de la bmw toate aceste probleme, nu? Apropo aveți idee cat ma poate duce o constatare si cu un "urcat" pe tester la reprezentanta bmw?

Nu te speria ca nu e dracul atat de negru........nu e o regula ca toate problemele sa apara la toate modelele, in plus, nu sunt piese foarte scumpe (gandeste-te ce te omenesti la un diesel daca te lasa turbina sau injectoarele).

 

O verificare la reprezentanta costa in jur de 350 ron(poti verifica telefonic), si ar trebui sa determine majoritatea problemelor. In mod normal rezultatul verificarii se imaneaza posesorului autovehiculului, dar daca vanzatorul este de buna credinta nu va ascunde nimic, mai ales probabil tu vei plati verificarea.

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/general/ecom_uib/dlo/bmw_dealers.html

Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi, sa duci masina la verificare inainte de achizitie nu dupa. Pai ce faci, dai banii pe ea, o verifici si daca e cu probleme?

 

Stiu, asa ar fi ideal, dar problema e ca respectivul e dintr-un oraș unde nu sunt reprezentante bmw autorizate, insa imi da garanție 6 luni negru pe alb, iar cel mai apropiat service e la vreo 200km.

 

Eu m-am gândit in felul urmĂŁtor: achit masina, ma asigur ca am garantie 6 luni o aduc acasa si merg a 2-a zi ori in Ploiești, ori la bucuresti, si cer o verificare foarte amanuntita. Daca gĂŁsesc ceva in neregula contact seller and procuratura( inselaciune) daca mi-a ascuns ceva intenționat.

 

Sa ĂŽnțeleg ca 350 RON e cu tot cu tester sau doar verificĂŁrile standard? Eu știam ceva de 100 euro verificare tester.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.