Jump to content

Intrebari (banale) despre Z4 - Cabrio


badguy

Recommended Posts

Doresc sa achizitionez o masina sport/roadster. Am de ales intre Porsche Boxster / BMW Z4 sau SLK 200 Kompressor , toate din anii 2003-2005 maxim. Cred ca am sa ma opresc la Z4 din motive ce tin de aspectul masinii (Porsche-urile par FOARTE vechi in interior si de obicei mai sunt si foarte prost intretinute) dar si de faptul ca nu gasesc review-uri pentru SLK 200 Kompressor (modelul respectiv nu s-a vandut in USA, si practic e un model "fantoma").

 

Referitor la Z4:

 

1. Este o masina pe care o poti folosi si iarna? Incalzeste OK sub respectiva copertina, poti conduce in tricou cu maneca lunga,etc ?

 

2. Se zvoneste ca are probleme cu directia? Cam ce fel de probleme?

 

3. Se zvoneste ca este in topul masinilor care te pot lasa in drum, din cauza sistemului electric. Adevarat?

 

4. Nu exista prea multe de vanzare la mine in oras, daca doresc s-o cumpar din alt oras cum o transport? costa mult platformele? Nu stiu daca e o idee buna sa conduci 300-700km o masina cu care nu esti obisnuit.

 

5. Cum o testez? Cum stiu ca nu imi vinde o masina cu probleme?

 

6. Alt motiv pt. care o prefer in fata Porsche-ului Boxster este ca ma gandesc ca exista ateliere BMW in fiecare oras din tara. Totusi am auzit ca nu se pot repara in Romania si ca trebuiesc trimise in Germania daca apar probleme?

 

7. La ce ar trebui sa ma astept si la ce nu, de la aceasta masina?

 

8. Cati cm are garda de corp ? Cum se comport la drumurile noastre? Sunt de parere ca o masina, mai ales sport trebuie condusa, sa poti merge oriunde prin tara cu ea. Imi place sa ma plimb. Nu sunt de parere ca trebuie sa mergi cu un X6 la mare/munte.

 

BONUS: 9. Oamenii au o perceptie gresita despre tine daca ai un roadster Z4? Nu posed BMW, insa stiu ca multi sunt tratati drept "cocalari" si "tarani". Poti sa mergi cu el la prima intalnire ? Indiferent daca e o vorba de intalnire gen business sau cu o fata?

Edited by badguy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, pe scurt. Porsche Boxter e entry level la respectivii si are numai motoare mari care te rup la impozite... Nu ai zis nimic de asta dar ma gandesc ca un 2 litri Z4 BMW e ceva mai lejer daca umbli zilnic cu el... Mecanici de BMW si dealershipuri gasesti destul de usor in Romania. Masina arata bine dar ptr o intalnire de business nu o recomand. E totusi o masina de statut dar depinde ce business faci. Nu inteleg de ce iti faci griji cu platforma. E usor de condus un BMW si nu e mare. Nu am auzit de oameni sa se planga iarna de frig in ea dar trebuie sa fii obisnuit cu propulsia. Nu e greu dar daca nu ai mai condus o sa fie putin altfel. In consecinta daca nu ai multe lucruri de carat si nici familie mare ti-o recomand ptr ca daca nu ti-o iei la 20 de ani cand esti singur urmatoarea sansa e la 50-60 de ani ;)
Link to comment
Share on other sites

Sunt Boxstere si cu motoare mai mici:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_Boxster

 

Tot ce e sub 2600 e ok.

 

Nu-mi vine sa cred ca impozitul pt. un Ferrari 458 ca de ex. e mai ieftin in USA decat in Romania, iar impozitele in restul tarilor europene sunt similare sau mai mici. Salariile lor sunt totusi de 10x ori mai mari.

 

Repet. E total aiurea impozitul dupa cc. "Noul logan", ca exemplu, cu motor de doar 900 cc, care scoate mai multi cai putere decat cel anterior de 1400/1600 cc.. In cazul de fata Mercedes 200 SLK Kompresor are un motor de 1.8 in linie (4 cilindri), dar supralimentat, capabil de acelasi nr. de cai putere :| Doar din cauza ca e supra alimentat!

 

 

Imi fac griji cu platofrma pt. ca: Mergi la munte/mare vrei sa vezi un peisaj, un loc anume, dai peste un drum ca in filmul Iron sky: http://img.photobucket.com/albums/v82/BarbarPappa/ironsky-1.jpg

 

ce faci ?

Edited by badguy
Link to comment
Share on other sites

1 Fara absolut nicio problema, stai in tricou lejer. Oricum sa o iei naparat cu scaune incalzite pentru ca sunt foarte utile si vara

2 Da, non facelift-urile au probleme cand este foarte cald afara, directia devine "lipicioasa" si sa-i rezolvi problema costa foarte mult. Singura solutie este sa te obisnuiesti

3 Fals, motoarele in 6 pistoane sunt imprumutate de pe seria 3 si nu au probleme majore incat sa o pui in topul masinilor care te lasa in drum. Eu as zice ca Z4 este o masina foarte fiabila in care poti sa-ti pui baza.

4 "Grab your balls" si lasa prostiile, doar nu o sa mergi la raliu incat sa zici ca ai probleme ca nu esti obisnuit cu o masina noua. Se conduce ca oricare alta masina. Daca intradevar esti incepator si ai carnet de nici un an atunci ia cu tine pe cineva mai experimentat si care poate sa ti-o conduca. Desi e putin stupid, ce moment mai bun de a invata masina decat asta? :thumbsup:

5 Simplu spus, nu ai cum sa stii. De aceea ia-ti o marja de 500E in plus fata de pretul de achizitie pentru eventualele reparatii (care sigur vor fi). Eventual daca in orasul din care o iei exista un sediu autotest du-o acolo. Altfel sa o duci la un service oarecare pentru o verificare generala este treaba de noroc, de cum nimeresti un mecanic priceput sa nu. Sansele cele mai mari sunt totusi sa dai de un vacar.

6 Nu am inteles la care te referi, la boxter sau la Z4 ca trebuiesc trimise in Germania?

7 Daca o iei cu motor de 3.0 sa te astepti sa fie misto. Daca o iei cu motor de 2.0 mai bine cauta-ti de alta treaba.

8 Garda de corp? :rolleyes: Este bine sa aiba peste 185cm sa para impunator. Eventual fost luptator K1 :bash:

Revenind acum, poti merge oriunde cu ea fara sa-ti faci probleme. Eu am traversat santuri de irigatii pe camp intr-o ferma cu un Z3 fara sa raman suspendat. Nu intreba ce am cautat acolo :laugh: . Sunt sigur ca si Z4 poate la fel daca ai o mica idee de cum se conduce in offroad.

9 Indiferent de situatie vei fi tratat exact asa cum TU permiti oamenilor sa te trateze. Schema in viata este sa stii sa te impui si sa fii respectat indiferent de ce masina ai... Dar deja o dam in dezvoltare personala si nu este subiectul acestui forum ;)

Edited by babanu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok, ca sa inteleg mai bine:

 

B1. BMW Z4 din 2004/2006 au probleme cu directia "lipicioasa"? cat de grav e? e mai OK ca la LOGAN sau ...

B2. Am auzit ca au probleme cu sistemul electric, iar masina cedeaza in drum. Este in topul masinilor cu probleme. La fel si cele din 2004/2006 sau problema a fost remediata?

Edited by badguy
Link to comment
Share on other sites

Nu te mai uita la toate tampeniile, ca iti faci o idee gresita. Orice masina are problemele sale - da, unele au defecte de fabricatie, insa sunt bine stiute si in timp majoritatea s-au remediat.

Ca si preferinte, ia-ti ceea ce iti place. La achizitionare insa fii cu bagare de seama, cerceteaza bine masina estetic si mai ales mecanic, fa o tura cu ea. Daca nu sunt semne de ingrijorare, ia-o si gata.

Nu exista auto pe lumea asta care sa nu aiba hibele sale. Si daca ai inceput sa cauti nod in papura, logic ca vei vedea numai eventuale probleme si vei trece cu vederea atuurile sale. Z4 e un roadster reusit. Punct.

Si daca e sa ne axam pe stereotipuri, pai cu Boxter esti un mare frustrat, cu Z4 esti un cocalar nenorocit, iar cu SLK vei avea parte de complimente demne pentru o domnisoara. Tu vrei sa conduci ce vor altii sau ce iti place tie?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina arata bine dar ptr o intalnire de business nu o recomand.

 

Groaznica afirmatie. Si nu doar dintr-un singur punct de vedere.

 

 

 

 

O chestie interesanta pe care nimeni n-a spus-o este ca e o masina destul de mica la interior, mai mica decat un E46, de exemplu.

 

Eu am 100 kg si 1.84 si ma simt foarte aiurea, mi se pare ca n-am deloc spatiu.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Groaznica afirmatie. Si nu doar dintr-un singur punct de vedere.

Corect. Printre care: siguranta de sine, incredere, un statut finaciar bun, s.a.m.d.

Poti lua si un taxi. Nu are nicio relevanta.

Desigur, acum nu vorbim de fuziunea a 2 multinationale :sorcerer:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imi vine tare greu sa cred ca un potential partener de afaceri te va evita pentru ca ai venit cu o anumita masina la intalnire.

In plus, oamenii seriosi se intalnesc direct in sedii de firma sau in restaurante. Cu siguranta nu in parcari sau benzinarii.

 

Fara sa intentionez sa-l jignesc pe cel care a afirmat ideea aia, mi se pare o chestie manelista tare de tot.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Manelist sau nu Z4 e o masina de relaxare... De la un anumit nivel in sus poti sa mergi pe bicicleta la intalniri de afaceri ptr ca e interpretata ca originalitate, in jos insa e privita altfel... Am o cunostinta care avea un RS5 Audi si mergea la intalniri cu Kia Seed... Nu e poveste, e realitate... Deci, fiecare alege si intelege ce vrea eu doar mi-am spus parerea... Si apropos, noul model e mai business decat vechiul... O intrebare totusi ptr specialisti, de ce masinile de companie sunt sedanuri cu 4 portiere cu o culoare gen negru, argintiu, maxim alb? Cand raspundeti la intrebarea asta chiar daca nu va place, si nu imi place, o sa descoperiti adevarul, adica suntem la un nivel prea jos ca sa fim originali ;)
Link to comment
Share on other sites

Manelist sau nu Z4 e o masina de relaxare... De la un anumit nivel in sus poti sa mergi pe bicicleta la intalniri de afaceri ptr ca e interpretata ca originalitate, in jos insa e privita altfel...

Manelista e ideea conform careia la o intalnire trebuie sa mergi cu o anumita masina.

Evident ca trebuie sa ai o anumita tinuta, o anumita vestimentatie si locul trebuie ales cu atentie. Adica nu te duci in bermude la shaormarie ca sa ai o intalnire de afaceri.

 

Am o cunostinta care avea un RS5 Audi si mergea la intalniri cu Kia Seed... Nu e poveste, e realitate... Deci, fiecare alege si intelege ce vrea eu doar mi-am spus parerea... Si apropos, noul model e mai business decat vechiul... O intrebare totusi ptr specialisti, de ce masinile de companie sunt sedanuri cu 4 portiere cu o culoare gen negru, argintiu, maxim alb? Cand raspundeti la intrebarea asta chiar daca nu va place, si nu imi place, o sa descoperiti adevarul, adica suntem la un nivel prea jos ca sa fim originali ;)

Pai probabil stia si el ca nu vine nimeni sa-l fotografieze la vreo intalnire ca iese din RS5, nu-i punea nimeni covorul rosu.

 

Ce inseamna "e mai business"?

 

Sa facem diferenta intre intalnire de afaceri (ceea ce se intampla in general intre cei din top management sau macar manageri de departamente) si munca de teren a unui agent de vanzari sau reprezentant comercial.

E foarte simplu. Masinile de companie sunt in general masini ieftine. Culori standard pentru care nu se plateste in plus, dotari minime, 4 usi pentru a fi practice.

Doar ca aia care au masini de genul asta nu se duc la intalniri de afaceri. Intalnire de afacere e un termen foarte pretentios daca esti doar un agent de vanzari.

Evident ca o companie isi alege masinile in functie de aspectul practic. O masina in 2 usi nu este in nici un caz una practica.'

 

Ma rog, probabil ca si termenul asta de intalnire de afaceri a trecut in derizoriu. La fel cum secretara nu mai e secretara, ci e assistant manager, la fel si agentul de vanzari nu mai pleaca pe teren ci merge la un business meeting ca sa negocieze vanzarea unor PET-uri si a unor cutii de margarina.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Groaznica afirmatie. Si nu doar dintr-un singur punct de vedere.

 

 

 

 

O chestie interesanta pe care nimeni n-a spus-o este ca e o masina destul de mica la interior, mai mica decat un E46, de exemplu.

 

Eu am 100 kg si 1.84 si ma simt foarte aiurea, mi se pare ca n-am deloc spatiu.

Ciupa daca scazi la 84 totul va fi bine ;)

Link to comment
Share on other sites

boxter si orice porsche e superior modelului omolog de la bmw. nu-ti recomand z4 vechi ca prima masina, nici ca unica masina.

orice cabrio are niste costuri potentiale pe care trebuie sa ti le asumi - de ex. daca te loveste unul chiar si usor in spate ai terminat masina.

altfel modelele vechi nu mi-au placut de nici un fel, nici optic, nici ca motorizari (inclusiv m), nici la confort, erau f inghesuite.

cu astea noi e89 lucrurile se schimba, sunt f frumoase, ai loc in ele, eu am 1.85 si cca 120 kg, conduc lejer cu mainile intinse. motoarele sunt f misto toate astea noi twin turbo, chiar si cel mic si necajit de 150 cp are pedala de la cca 1200 rpm, merge ca un diese la ture mici, e si f economic. am condus unul de la essen la bucuresti cu cca 160-180/h pe autostrazi pe unde se putea cu un consum mediu pe 2000 km de 8.4/100.

sfatul meu este deci sa stai in banca ta cu z4 vechi, daca insa dorinta e mare si te arde, trebuie sa accepti ideea ca banii dati pe ea sunt pierduti.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

o cunostinta vinde un Z4 inmatriculat, an 2005, 55 000 km reali toti in romania, tinuta in garaj.

 

2L benzina.

 

exterior gri, interior piele deschisa la culoare.

 

stare mecanica buna, estetic mici zgarieturi bara fata.

 

care credeti ca e pretul corect ?

 

Masina nu e pusa la vanzare (inca)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.