Jump to content

probleme motor 325i e46 M54B25


Recommended Posts

Mersul in suturi la rece e oarecum clasic,eu in general o las indiferent de anotimp cam 1-2 min dupa ce o pornesc,pana scade turatia de la 1000 la 600-700rpm,abia dupa aia plec de pe loc.Mai de mult mi-a zis cineva care lucra la Bavaria ca e bine sa nu pleci imediat de pe loc era ceva legat de presiunea de ulei din vanos .Nu stiu cat de adevarat sau fals este dar cel putin la prima pornire dimineata aplic regula "minutului"

 

 

Asa fac si eu intotdeauna,astept sa se stabilizeze turatia la ralanti si dupa aceea ma pun in miscare.Dar acum,de cand cu problema, pt. a evita sa moara motorul la ralanti,plec direct.

Link to comment
Share on other sites

am uitat de faptul ca moare la relanti la tine.Altceva destul de interesant mai patesc(si am inteles ca e un bug software) daca accelerez usor catre 1000 ture de 2-3 ori,in unele cazuri motorul moare :).Bine am mai avut si o problema cu relatiul care fluctua 500-1000rpm,dar aia a disparut dupa un reset al adaptio values .

 

 

edit: si alte sunete :))

 

https://www.youtube.com/watch?v=BDyBoNWJI7E&list=UUDtku57WI48nekcchpy1JXw&index=4

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Astazi am predat masina cuiva care va pleca spre Germania maine sau poimaine si o duce direct la service-ul despre care vorbeam in posturile anterioare.Si probabil intr-o saptamana, maxim doua,dupa finalizarea reparatiilor, mi-o aduce inapoi. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gata,a venit masina.Pana la urma se pare ca nu au fost decat niste probleme clasice pt. M54.Deci,s-au schimbat urmatoarele:valva DISA, valva PCV,2 sonde lambda si garnitura galerie admisie.Galeria pana la urma nu a trebuit schimbata.La testul de compresie a iesit o.k. mi s-a zis.Pt. piesele schimbate am facturi de la BMW Muenchen.Toata distractia(piese,manopera,benzina pt. deplasare) m-a ajuns la 1350 de euro.Iar in urma cu o luna nenorocita asta de masina m-a usurat de aprox. 500 de euro pt. articulatii(bucse,bielete,brate).Maine dimineata sunt curios sa vad daca mai face figuri la pornire la rece.Tare mi-as dori ca cel putin cateva luni sa nu mai trebuiasca sa cheltuiesc nimic cu dansa. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

disa si pcv cred ca le-au schimbat mai mult preventiv,teoretic ambele dadeau erori.oricum e bine.bine dubios e ca pcv-ul a fost dat ok initial

 

mda,nu stiu ce sa mai zic Alex; valva disa le-am cerut celor de la Banat car(BMW Timisoara) sa o verifice preventiv in primavara asta si au zis ca e o.k..Valva PCV am cerut sa o verifice si asta inainte de a trimite masina saptamana trecuta in Germania si au zis ca e o.k. si ea.Incep sa-mi pun intrebari vizavi de profesionalismul celor de la Banat car.Dar sa vedem cum se comporta masina in zilele urmatoare si atunci o sa pot trage o concluzie pertinenta.Oricum mi s-a zis ca masina nu a manifestat probleme la rulare in timpul traseului dus-intors.Voi mai comunica niste impresii zilele urmatoare.

Link to comment
Share on other sites

Masina pleaca inapoi in Germania maine.Simptomele se pare ca n-au disparut.M-am inteles cu mecanicul si de data asta nu ma costa nimic,nici macar drumul(dus-intors).Nici n-a trebuit sa-i cer eu asta,a fost initiativa lui imediat cum i-am zis ca problema cu ralanti-ul persista.Tot respectul pt. asta.De asemenea m-a asigurat ca acolo nu si-a aratat simptomele si cred asta, si ca acuma chiar o rezolva.De condus o conduce un om de-al lui ca si prima data.Deci aventura continua. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

cred ca aia de la timisoara au pe undeva dreptate, eu zic ca este ceva din motor, daca ai consum de ulei si fum albastru, bujii inegrite de ulei, imagineaza-ti ca dimineata bujiile alea in loc sa fie complet curate sunt negre de funingine si nu mai dau scanteie...cum vrei sa mearga motorul, dupa tot ce ai remediat pana acum mai ramane ceva la simeringuri sau uzura segmenti

 

cum a facut testul de compresie la cald sau la rece, este diferenta intre ele?

posibil sa aiba compresie dar sa fie ölfresser :getlost:

 

alta cauza poate sa fie garnitura de chiulasa, dar asa cum au zis si la service, trebuie sa desfaca intai....

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

S-au mai schimbat 2 bobine si bujiile.Azi i-am facut proba la pornire la rece.A pornit fara tremuraturi si fum iar in mers cu motorul cald merge foarte bine.Am inteles ca din cauza valvei CCV se poate sa fi intrat ulei in admisie.Oricum,daca de acum inainte va merge ca azi,eu voi fi foarte multumit.Si cu cele schimbate luna trecuta pe la articulatii/suspensie parce deja e vorba de alta masina.Daca erau probleme pe la compresie,poate ma gandeam sa-i schimb motorul.Mai devreme am iesit putin cu ea din oras si motorul trage liniar,constant,foarte bine.Daca se intampla ca ulterior sa mai apara probleme,voi scrie pe aici.
Link to comment
Share on other sites

Mai devreme am facut cu cineva o incercare de pornire la rece a masinii.De data asta eu am stat afara in spatele masinii sa vad daca mai da cu fum.Nici vorba de asa ceva,nici macar dupa ce a fost turata putin.Iar motorul suna foarte bine(tot la rece bineinteles).Presupun ca inainte de interventie fumul era datorat sondelor lambda, datorita carora se regleaza amestecul carburant. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.