Jump to content

F10 525d


bomb3009

Recommended Posts

Neo andersson mi-a spus cand am fost la el ca de la data cumpararii masinii ai 3 ani serviciul de bmw online gratuit. Probabil ti-a expirat daca a fost cumparata in 09.2012. Totusi la tine e ceva ciudat ca iti mergea prin telefon pt ca in Germania functioneaza prin SIM, la fel ca in majoritatea tarilor din UE.
Link to comment
Share on other sites

Uite cum imi afiseaza mie pe contul connecteddrive, bmw online pe 6 luni costa 119€, pe 1an 199€.

 

http://i58.tinypic.com/2cwk19e.jpg

 

http://i59.tinypic.com/15gy2w6.jpg

 

http://i57.tinypic.com/25rm5ug.jpg

 

Doar ca trebuie sa ai card cu cont in euro gen Master Card pentru a putea plati. Cu cont in lei nu merge.

 

Avantajul e ca il ai activ oriunde in Europa. Prin telefon in afara tarii ma gandesc ca e mai complicat, nici nu stiu daca functioneaza si oricum destul de scump daca folosesti date de roaming pt net.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Legile lui murphy. Merg acuma seara cu masina si dau update services, se conecteaza la telefon, isi face update-ul, si la internet imi da unavailable in this country iar la bmw online in 5 min nu a vrut sa se conecteze.

Pun pozele care i le-am trimis si lui andrei acum o luna:

 

post-68338-14413936241426_thumb.jpgpost-68338-14413936352583_thumb.jpgpost-68338-14413936586393_thumb.jpg

 

Si cele din seara aceasta:

 

:-))))...blestemul trabantului verde laugh1.gif

Link to comment
Share on other sites

Experienta de doi bani cu discuri oe. Am schimbat discurile pe fata alaturi de placute oe acuma 5k km pentru ca au inceput sa bata. Dupa 1000 de km in drum spre germania am inceput sa simt o sacadare la franare care incet s-a accentuat. Merg azi la service pentru ca mi s-a mai eliberat si mie programul si la o verificare ies ambele discuri strambe. Diferenta de 1,5 respectiv 1,6 grade. Montajul corect facut, totul curat si frumos iar fuzetele perfecte. Acuma am ramas fara masina cateva zile pana trimit discurile pe garantie. O mizerie.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Intre timp am ajuns la 79k km. La 77k km am schimbat filtrele si uleiul cu Shell oe. Mi se pare motorul putin mai gãlãgios decat cu redline. Am mai schimbat bieleta pe partea stânga pentru ca masina devenise instabila, iar dupa geometrie si-a revenit. A murit si turbina mica pe care am schimbat-o cu una noua oe. Problema cu discurile am rezolvat-o dupa ce am pus al doilea set pe garantie.

Sincer nu sunt foarte impresionat de masina pe partea de mentenanța si fiabilitate. S-ar putea sa trec in ograda vecinilor la urmĂŁtoarea masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...
La 98k km valva egr da semne de oboseala. Am ramas de 2 ori fara putere si mi-a aparut ulterior eroare la drivetrain. Dupa ce repornesc masina dispare eroare si merge fara probleme. La diagnoza eroarea apare la valva egr, mi-a resetat ceva la egr si in masura in care continua problemele urmeaza sa o verifice fizic si sa vedem daca trebuie schimbata. Ajung la concluzia ca e mai bine sa iei masina undeva la 100k km si sa iti pastrezi diferenta pentru problemele care apar.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 98k km valva egr da semne de oboseala. Am ramas de 2 ori fara putere si mi-a aparut ulterior eroare la drivetrain. Dupa ce repornesc masina dispare eroare si merge fara probleme. La diagnoza eroarea apare la valva egr, mi-a resetat ceva la egr si in masura in care continua problemele urmeaza sa o verifice fizic si sa vedem daca trebuie schimbata. Ajung la concluzia ca e mai bine sa iei masina undeva la 100k km si sa iti pastrezi diferenta pentru problemele care apar.

 

 

Verifica tija aia, ca daca e blocata, atunci nu ai decat sa schimbi racitorul de gaze. Este o problema destul de frecventa treaba asta la n47 si marea problema este ca nu poti sa comanzi pe repere, vine cu tot cu sistemul si e doar 500 si ceva de euro. :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 98k km valva egr da semne de oboseala. Am ramas de 2 ori fara putere si mi-a aparut ulterior eroare la drivetrain. Dupa ce repornesc masina dispare eroare si merge fara probleme. La diagnoza eroarea apare la valva egr, mi-a resetat ceva la egr si in masura in care continua problemele urmeaza sa o verifice fizic si sa vedem daca trebuie schimbata. Ajung la concluzia ca e mai bine sa iei masina undeva la 100k km si sa iti pastrezi diferenta pentru problemele care apar.

Un prieten are un f10 520d luat la 190 k km adus de samsari din Belgia, acum are 230 k km , masina aia doar ulei si placute a consumat si nu are nici cea mai mica problema, nici macar distributia nu se aude, la tine nu inteleg cum naibi la km astia atatea probleme...

Link to comment
Share on other sites

Un prieten are un f10 520d luat la 190 k km adus de samsari din Belgia, acum are 230 k km , masina aia doar ulei si placute a consumat si nu are nici cea mai mica problema, nici macar distributia nu se aude, la tine nu inteleg cum naibi la km astia atatea probleme...

 

 

Pur si simplu e chestie de noroc. Nu este o garantie ca daca o iei cu 30 de mii de km nu ti se poate strica cate ceva, la fel cum nu este o certitudine ca daca o iei cu 180 de mii se strica, putand sa mai mearga inca 100 de mii fara sa bagi un ban in ea. Am patit-o si eu cu cateva masini, luate de noi sau aproape noi care s-au defectat si altele luate peste 140 de mii care au mers inca 100 de mii daor cu ulei si placute. Asta e ruleta ruseasca la sh-uri. Faci cruce in cerul gurii si o cumperi, si zici doamen ajuta. :))

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ehee uite exemple, clio nou cumparat vandut la 160k km probleme mai nimic, acum passat cc 220 k km probleme nimic, luat la 180k km, bmw-uri in trecut destul de multe probleme...:))

 

 

 

Sa stii ca am un prieten, instalatorul meu, care are un clio symbol cu 430 de mii la bord, luat de nou, si a schimbat doar pompa servo si ambreiaj. Depinde de bulan cum se zice pe romaneste.

Insa pe viitor eu o sa mai iau si masini mai non premium asa, ca de obicei la alea am avut intretinere absolut ieftina si nu prea s-au stricat. Acum la x1 am comandat si eu racitorul asta de gaze. De asta am si postat in topic aici, pentru ca am aflat ca este comandata des piesa la n47. :)) Am mai schimbat rulmenti, deci practic vreo 1000 euroi in nici jumatate de an. Pentru cineva care se asteapta ca Bmw sa fie ieftin de intretinut, nu e neaparat.

La Audi Tt nu am schimbat nimic, si merge nevasta-mea cu el, deci nu pot sa zic ca e menajat. Dar au toate marcile bubele lor.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.