Jump to content

F10 525d


bomb3009

Recommended Posts

Este o problema destul de frecventa treaba asta la n47 si marea problema este ca nu poti sa comanzi pe repere, vine cu tot cu sistemul si e doar 500 si ceva de euro. :))

A schimbat un prieten tot la aceeasi motorizare 525 2.0d, cam 1000 lei l-a dus EGR nou. Dar avea vreo 215k km. I se oprea si motorul si nu mai tragea.

Link to comment
Share on other sites

A schimbat un prieten tot la aceeasi motorizare 525 2.0d, cam 1000 lei l-a dus EGR nou. Dar avea vreo 215k km. I se oprea si motorul si nu mai tragea.

 

Piesa se comanda cu totul, nu poti sa iei doar egr-ul. Si costa 2300 ron. Are cod-ul

11717810751 si se cheama "exhaust cooler". Probabil prietenul tau a luat-o sh.

Este aceeasi piesa si pe f10 si pe f30 si pe alte modelele ce vin echipate cu n47.

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai citit pe forum am vazut ca unii colegi au schimbat doar egr cu aproximativ 1200 ron. Nu am intrebat la service care ar fi pretul pentru inlocuire.

 

 

Da un search pe realoem dupa seria ta de sasiu si vezi daca nu e cum zic eu, adica vine tot corpul comun cu racitorul. La n47 poate fi egr vacuumatic sau electric. La n47-le mai noi, cum este si al tau, eu cred ca este electric. Pentru ce n47 am eu si probabil si al tau, nu poti schimba separat. Daca tu gasesti altfel, zi-mi si mie, ca eu am comandat deja piesa la bavaria, macar sa stiu sa anulez. :))

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

vad ca se gaseste valva separat

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA31-EUR-03-2012-F10-BMW-525d&diagId=11_4582

 

piesa 03

 

LE: si mi-e mi-a dat eroarea aia cu power reduced pe drivetrain, in 1000km cam de 2 ori, eroare pe tester e legat de EGR, o sa inspectez problema..

 

Had this on my 2013 530d and it was the EGR valve - known issue & apparently the design has been changed.

Mine was all sorted under warranty as I am sure yours will be.

Hope it's nowt more serious smile

 

 

se pare ca e cunoscuta problema si a fost schimbat si designul..

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Se schimba si separat daca racitorul este ok. Inclusiv pe original.

 

Am schimbat recent doar valva EGR la 525d N47. Eu aveam erori doar pe tester, in masina nu imi aparea nimic.

 

E ca si galeria de admisie, poti sa o schimbi cu totul sau poti sa iei doar clapetele (sau alte repere de pe ea). Daca nu ai ce face cu banii schimbi cu totul :download:

Edited by Gizmo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca e o problema comuna la N47 25d. La un x1 din familie cu acelasi motor a fost schimbat de 2 ori egr-ul in garantie.

 

Gizmo cat te-a costat valva si manopera? Vad ca esti din Cluj, daca vrei sa imi dai si un pm cu serviceul.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am schimbat la 100k km valva egr la grupwest oradea. Reprezentanta ok cu preturi decente. Am mai schimbat si ceva bucsi la bratele fata care pareau imbatranite.

 

Ma gandesc serios sa o schimb la vara cu un seria 4. Parca imi doresc ceva mai sportiv.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am condus din DE pana in RO un 420d si un 435i, GC amandoua.

 

Ce nu mi-a placut la F3x-uri sunt materialele de la interior, in special zona de sub consola centrala. In rest personal as prefera oricand Seria4 in fata unui F10.

Link to comment
Share on other sites

Interiorul la f3x e mai modest, sa spunem asa. Initial acesta a fost unul dintre motive cand am ales f10 dar intre timp m-am cam plictisit de barcuta. :)

 

Sunt tentat de un 428i doar ca nu am gasit masina de test drive pe la reprezentantele din zona sa imi fac o idee despre masina si motor. M-am mai gandit si la un c class coupe doar ca la un pret decent gasesc doar variante entry. Oricum nu as vrea sa investesc mult in noua masina deoarece nu o mai folosesc foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

In vara apare LCI-ul: http://www.bmwblog.com/2017/01/16/world-premiere-2017-bmw-4-series-facelift/ Vor mai scadea preturile ulterior la cele non-LCI dar probabil din toamna. La 428i dupa parerea mea vei avea nevoie de evacuare M performance sau ceva asemanator ca sa sune ca un benzinar de +200cp. Depinde si cate benzinare ai condus, senzatia de cuplu ca si la diesel e cam inexistenta la 428i.

 

Eu intre C-coupe (w205) si seria 4 as alege C-ul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.