Jump to content

Sfaturi achizitie - E90/E91/E92/E93


AleexRo

Recommended Posts

1. verificarea ti-o recomand DOAR la reprezentanta, sau un service autorizat BMW !

 

 

2. KM aia nu sunt reali.

 

3. Ramai cu Astra. Aceeasi greseala am facut-o si eu ca tine. Am avut o Mazda 3 luata de noua, si dupa 4 ani si 100 k km, am dat-o pe 6000. masina impecabila.

 

Am luat un E91 din 2008 , cu km reali 167 000 si am bagat 3000 Euro intr-un an jumate in ea. Eu am facut 60 000 km in 1,5 ani, deci cumva se justifica. Masina e mult,mult peste Mazda, Opel, VW , si mie imi trebuia pentru drumuri lungi. La tine nu vad la ce se justifica schimbarea asta. Eu unul nu mi-as lua 2.0 Diesel sa il plimb in Bucuresti.

 

La mine au cazut in jur de 200 000 km : distributie ( la motorul 2.0 D dupa 2007, cu cod N47 ), volanta + ambreiaj, EGR , filtru particule, discuri frana ( astea is consumabile dar trebuie avute in vedere ).

 

Bafta

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alex, cere-i respectivului o dovada cu km si factura daca a cumparat-o din parc. E posibil sa nu mai aiba istoric de la un anumit nr de km si sa nu fie vizibil in reprez BMW. Si eu am verificat niste masini mai demult si ultima revizie conicidea cu nr de km din bord , doar ca revizia aia era cu 2,3 ani in urma. :)
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum ti-au recomandat si colegii e90 la 8000 euro in mintile lui nu prea ai cum sa gasesti, poate doar foarte uzat si prost dotat. Plus ca vei cumpara o masina mai veche si probabil mai prost intretinuta decat cea pe care o ai deja.

Vei face un mic pas in fata si 2 inapoi practic, vei lua ceva premium, dar va inghiti mai multi bani si se va strica mai mult, de ce ai vrea sa faci treaba asta?

Mai bine pastreaza Opelul si cumpara ceva bun din Germania cand vei avea macar un 13-14-15k pt un e90 calumea

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

La mine au cazut in jur de 200 000 km : distributie ( la motorul 2.0 D dupa 2007, cu cod N47 ), volanta + ambreiaj, EGR , filtru particule, discuri frana ( astea is consumabile dar trebuie avute in vedere ).

 

Bafta

 

Deci am nimerit, 2 din 8 enumerate de mine, suficient pentru vreo 3000 de euro. Masina din 2008, mai dai 2-3 ani innapoi si mai vedem cum incep si pica si altele.

AleexRo, mai vrei BMW sau te-ai lecuit ?

 

Intr-un fel te inteleg, ti-a intrat microbul si pana nu-l scoti din sistem e PANICA.

Cateodata e bine, totusi, sa asculti si de altii ca poate au trecut si ei prin asta si poate or stii ei mai bine ce zic.

 

 

PS: Avem in familie BMW si sunt pro BMW( pentru a nu se intelege altceva) dar strict in situatia ta ti-o cam cauti.

Edited by kma
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BMW e o boala crunta. Iti cumperi numai cand ti s-a urat cu viata buna frantics.gif

 

hai ca mai si glumim. dar tine cont de sfaturile colegilor, ca nu iti vrea nimeni raul :)

 

din experienta mea iti spun ca e ok sa iti iei un BMW cand iti permiti unul cu KM putini si cat mai nou, sau sa ai 2000 - 3000 Euro in plus, pe care sa nu te deranjeze sa ii bagi in reparatii.

Edited by Paleonte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mmda, daca acum ceva timp eram decis 90% sa imi cumpar un bmw, dupa toate sfaturile mai sunt doar 20%

 

N-ai inteles, este valabil pentru orice masina.

Nu schimbi masina actuala pe una mai veche.(in cazul de fata cu 2-3 ani mai veche si cel putin 100k km mai mult)

 

Imbatranea componentelor este o chestie normala, fireasca si nu ai cum sa o preintampini. Probleme vei avea si la Mercedes, Audi sau alte marci premium.

 

Du-te in concediu de banii programati pentru schimabarea bucatii de metal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E te inteleg :), am si eu o astra H si pot enumera destule dezavantaje: suspensie rigida (punte spate fixa), deci confort mai scazut, optiunile oricat de multe/scumpe nu compenseaza lipsa calitatii (eu am navi 16:9, dar tot nu pot sa zic ca se compara cu ce e pe audi/bmw), mai are greierasi la interior (parca nici nu e asa silentioasa). Ca avantaje, piese ieftine, intretinere ieftina, probabil si la diesel e ceva diferenta fata de premium. Reprezentanta e mai ieftina, per total te poti descurca lejer.

 

Nu stiu de ce tu ai consum asa mare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu-i inteleg pe cei care recomanda Opel si Ford. Sunt niste mizerii de masini, pline de plastic, instabile la condus, nefiabile.

De ce spui asta?

 

Pe cati cunosc si au in prezent sau au avut in trecut, per total au fost multumiti de marcile enumerate de tine.

 

Ai dreptate ca nu exceleaza la calitatea materialelor si a stabilitatii daca le compari cu un BMW (fie el si mai vechi chiar si cu 10 ani) insa au un avantaj maricel pentru unul care conduce mai babeste si nu il intereseaza stabilitatea - costuri mult mai scazute de intretinere fata de BMW (ma refer in general).

 

Unii cauta un anumit feeling la volan, altii vor doar sa ajunga din A in B.

 

 

@AleexRo - vreo cunostinta care detine un BMW bine intretinut si vrea sa il vanda, nu ai? Oricum niste bani pusi deoparte nu strica niciodata, ca probleme poate avea orice masina indiferent de sursa.

Personal, m-as orienta catre benzina, chiar daca e consumul usor mai mare. Dieselul isi arata calitatile in afara orasului, unde tu zici ca nu prea circuli.

Si nu te grabi sa cumperi BMW, ai rabdare pana gasesti unul ca lumea, chiar daca dureaza cateva luni.

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

@AleexRo - vreo cunostinta care detine un BMW bine intretinut si vrea sa il vanda, nu ai? Oricum niste bani pusi deoparte nu strica niciodata, ca probleme poate avea orice masina indiferent de sursa.

Personal, m-as orienta catre benzina, chiar daca e consumul usor mai mare. Dieselul isi arata calitatile in afara orasului, unde tu zici ca nu prea circuli.

Si nu te grabi sa cumperi BMW, ai rabdare pana gasesti unul ca lumea, chiar daca dureaza cateva luni.

 

Din pacate nu am nici o cunostinta care are BMW, oricum nu ma grabesc sa ma arunc cu capul inainte, din cauza asta am pus si masina mea mai scump, daca so gasi cineva sa o ia la banii aia bine, daca nu mai astept pana prin decembrie, ianuarie, c-am in perioada asta vreau sa imi iau alta masina.

 

Si dupa spusele colegilor, chiar ma gandeam sa urc bugetul pana la 10.000euro ... poate gasesc ceva bun in banii astia :|, cand ti se pune pata ti se pune :|

Link to comment
Share on other sites

poate gasesc ceva bun in banii astia :|, cand ti se pune pata ti se pune :|

Stiu feelingul :). Oricum o dai, o sa pierzi bani cu masina. Insa daca esti satisfacut de masina, pierdutul banilor nu mai conteaza.

 

Urmareste si sectiunea de vanzari auto pe forum, poate gasesti acolo ceva pe placul tau.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Ca sa o aduci si ĂŽnmatriculezi, trebuie sa mai ai cel putin 2000euro. Daca e diesel, taxa de timbru ANAF e in jur de 1200 euro an 2008, daca e benzina, e la jumĂŁtate, 600 euro. Plus cheltuieli cu dus-ĂŽntors, si sa ai noroc sa iei o masina de la reprezentanta sau ceva de genu pentru ca si in Germania sunt Samsari, circa70% din cei care se ocupa cu auto sunt turci, arabi. Nu zic ca nu sunt seriosi, pentru ca nu am lucrat cu ei, dar totuși nu sunt nemti..si riscul de teapa e mai ridicat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De la dealer/reprezentanta deja nu mai e la pret "bun". Cine ofera garantie 1 an, creste minim pretul cu 1000-1500eur.

 

Eu chiar nu-i inteleg pe cei care recomanda Opel si Ford. Sunt niste mizerii de masini, pline de plastic, instabile la condus, nefiabile.

 

Nu e chiar asa, exagerezi putin. Am enumerat eu mai sus dezavantajele, iar instabilitatea nu e printre ele (doar nu-s Logane). Iar nefiabilitatea e discutabila, in primul rand pentru ca daca se strica aceeasi piesa, e mai ieftina, iar in domeniul asta, un BMW cumparat SH castiga detasat la nefiabilitate. Vezi lanturi rupte, clapete in motor, probleme si la N42/N46 etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu chiar,cauta un E90 cu 200 si ceva de mii km nfl si care sa aiba in cartea de service schimbate

-turbo

-filtru particule

mai tine aproape macar 1000 eur pt diverse alte treburi :D

a deci E90 NFL atunci sa fie fara filtru de particule . salut am avut un bmw 320 d e90 din 2005 pe care lam vindut poti sami dai un sfat vrea sa cumpar un 330d din 2006 dar problema este ca are 360000 km mentionez ca eu nu tin masina mult timp ce parere aveti cum sint motoarele astea de 3000 pe cele vechi le stiu duc mult

va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut.

Imi permit sa te corectez: modelul de motor N47 de 177 cai are probleme mari la distributie.

Ms si scuze .

 

Conteaza f mult cum a fost intretinuta masina, fie diesel, fie benzina.

 

E90 2006 diesel sa il cumperi acum, va fi cu sute de mii de km (daca nu-s dati inapoi), iar probleme sunt destule. Dintre proprietarii care le-au cumparat de noi, aproape 50% au declarat ca le-a picat turbina (erau f proaste). Iar la succesorul lui M47 au fost probleme si mai mari - cu distributia.

 

Pe benzina sunt si acolo probleme, dar parca nu asa costisitoare. De dotari... numai de bine, cat te tine bugetul :)

 

Eu as merge pe 320d e46/2004-2005 (oricum asta e echivalentul in bani la astra H), ai si bani de eventuale reparatii, poti sa iei ceva frumos si dotat.

Link to comment
Share on other sites

Il corectam pe PIMP.

el a spus ca motorul m47 are probleme la distributie.

 

Eu am m47...singurul lucru lòa care ma astept e sa imi turbina.acum are 143000 si merge bine.

Duminica am sa merg la biserica sa ma rog pentru turbo!

 

Si daca are ce? Schimbi distributia preventiv ca sa stai relaxat. 700,800 euro...nu-i o avere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.