Jump to content

BMW E60 M5-810 bhp


ted

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

asa da :blink:

209639[/snapback]

 

Ce usor a fost....twin turbo si 810cp deja ! Ganditi-va la un 4 x turbo , cum e veiron ...... parerea mea e ca un M5 cu 4 turbine ii dai fum grav unui veyron.....unde mai pui la socoteala ca e de 10 ori mai ieftin :)

Link to comment
Share on other sites

Ce usor a fost....twin turbo si 810cp deja ! Ganditi-va la un 4 x turbo , cum e veiron ...... parerea mea e ca un M5 cu 4 turbine ii dai fum grav unui veyron.....unde mai pui la socoteala ca e de 10 ori mai ieftin :)

209649[/snapback]

 

 

si s-ar fabrica mai mult de 10 bucati fara a lucra in pierdere cum lucreaza acum aia de la buggati, ei cica il vand cu 1.5 parca zicea nenea :) de la top gear si costul de productie e 5 :blink:

 

nu o sa se mai fabrice mult timp daca inca se fac, insa e ceva unic masina aia :) cum au fost concordurile in aviatie, tot nenea a zis-o sa nu credeti ca emit teorii :) :)

Edited by remusratiu
Link to comment
Share on other sites

Ce usor a fost....twin turbo si 810cp deja ! Ganditi-va la un 4 x turbo , cum e veiron ...... parerea mea e ca un M5 cu 4 turbine ii dai fum grav unui veyron.....unde mai pui la socoteala ca e de 10 ori mai ieftin :blink:

209649[/snapback]

Ha, ha asta e tare.....

Nu uita ca:

 

Veyron are motor W16 ( adica un fel de 2 V8 alipite);

Aerodinamica conteaza si e esentiala la astfel de viteze ( >350km/h);

Tractiunea 4 x 4 este cheia;

Veyron are 10 radiatoare.......

Etc...

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha asta e tare.....

Nu uita ca:

 

Veyron are motor W16 ( adica un fel de 2 V8 alipite);

Aerodinamica conteaza si e esentiala la astfel de viteze ( >350km/h);

Tractiunea 4 x 4 este cheia;

Veyron are 10 radiatoare.......

Etc...

209656[/snapback]

da... o intreaga tehnologie... nu e de ajuns sa mai pui 2 turbine si gata, ai depasit un veyron. dar cred ca @Stefann vroia sa spuna ca daca bmw-ul ar face o masina supersportiva (de ex: ferrari enzo, carrera gt, bugatti veyron s.a.) ar fi un concurent serios si asta fara prea mare greutate!

Link to comment
Share on other sites

Twin-turbo pe un motor care facea deja aspirat 507 CP. Sunt foarte curios cum transfera 1000 Nm de cuplu la roti: ambreiaj, cutie de viteze (upgrade de SMG de la 520 Nm la 1000 Nm ??), cardan, diferential, planetare ...

Si cat rezista motorul la asa stress ... Altfel frumoasa si rapida !

Link to comment
Share on other sites

aia e piele de aligator...extrem de scumpa...

auzi la el..."taranie":)  :)  :)  :)  :blink:

209736[/snapback]

 

nu pielea ar fi prb cea mai mare ci cum sunt facute cusaturile, parca ar fi cusut-o bunica fara ochelari, dar ma rog acolo la ei la America tipul asta de finisaje e ceva normal, si DA ar intra la taranisme.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

unde vezi tu ma cusaturi aiurea?

daca te referi la fata de usa la imbinari...pielea de aligator e foarte groasa si greu de aplicat sa prinda conturul suprafetei.

Eu daca am fffff multi bani si vreau schimbator de viteze placat cu diamante asta nu e taranie ma oameni buni...o puteti numi excentricitate.

Taranie e atunci cand pui pe M elemente din Autovit sau chestii de genu.

Stiu ca am trait cu totii in comunism dar hai sa ne mai lasrgim un pic spectrul gusturilor si al preferintelor....ce naiba,prea suntem ingalati si redusi mintal cateodata.Mi se intampla si mie dar hai sa trecem peste asta

Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

imbinarea de la usa as putea-o trece cu privirea dar cusatura scaunului (de sub tetiera) e stramba ca pisatul boului si e si la vedere, aaaaaa si pun pariu ca se putea face mai ingrijit dar americani nu pun pret pe calitatea finisajelor Edited by Fake
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

da...nu te contrazic.

Dar avand in vedere ca e piele si se lucreaza greu cu ea...la asta mai e si pielea asta ciufuta....pt mine totul e ok

ideea e urmatoarea :la masinile de serie ,la tapiteriile de serie avand in vedere ca s-au facut de mii si mii de ori sabloanele sunt foarte bine definite si cusaturile si imbinarile vin super ok.Dar cine dracu pune piele de aligator pe masinile de serie?Daca ar fi pus BMW pe vre0 500 de M5-uri piele de aligator atunci cu siguranta si-ar fi perfectionar sabloanele.Sabloanele difera ca si altfel tolerantele de la piele la piele....la diferitele tipului de piele,de varsta animalului cand a fost taiat si are o anumita elasticitate dupa prelucrare.

Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

da...nu te contrazic.

Dar avand in vedere ca e piele si se lucreaza greu cu ea...la asta mai e si pielea asta ciufuta....pt mine totul e ok

ideea e urmatoarea :la masinile de serie ,la tapiteriile de serie avand in vedere ca s-au facut de mii si mii de ori sabloanele sunt foarte bine definite si cusaturile si imbinarile vin super ok.Dar cine dracu pune piele de aligator pe masinile de serie?Daca ar fi pus BMW pe vre0 500 de M5-uri piele de aligator atunci cu siguranta si-ar fi perfectionar sabloanele.Sabloanele difera ca si altfel tolerantele de la piele la piele....la diferitele tipului de piele,de varsta animalului cand a fost taiat si are o anumita elasticitate dupa prelucrare.

209794[/snapback]

 

sa ne intelegem as fi apreciat foarte mult aceste cusaturi daca ar fi fost la o alta masina lucrata manual unde ar fi fost arta, dar la o masina care se produce in serie...... nu se potriveste de unde si ideea de taranism sau poate e doar chestie de gust personal

Edited by cotti
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
dar avand in vedere pretul masinii (350.000$) mai trebuia insistat putin si la finisaje.

209815[/snapback]

 

nu platesti 350,000 pentru prostia aia de piele, pe care de altfel ai optiunea sa nu o adaugi la optiuni probabil, platesti pentru 810 CP si 1000 Nm, pentru aproape 400 km/h, pentru 0-100 in 3 secunde si ceva, plus traditia M de la BMW.

Link to comment
Share on other sites

nu platesti 350,000 pentru prostia aia de piele, pe care de altfel ai optiunea sa nu o adaugi la optiuni probabil, platesti pentru 810 CP si 1000 Nm, pentru aproape 400 km/h, pentru 0-100 in 3 secunde si ceva, plus traditia M de la BMW.

209819[/snapback]

stiu pt ce platesti banii aia, dar totusi asa cusatura n-am vazut nici pe masini de 15000 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.