Jump to content

BMW E60 M5-810 bhp


ted

Recommended Posts

Salutare!

 

Ma bag si eu...

Totusi s-a gandit cineva asa serios ce tine masina aia pe drum la viteza fabuloasa de 380+/ora.Doar cand ma gandesc la masinile de F1 (ce-i drept au alta conceptie)

cata munca depun in tunelele aerodinamice sa stea masina cat mai lipita de sol la viteze mari.Sincer mi se pare ceva "necurat" la M5-ul respectiv....810cp...hmmm.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare!

 

Ma bag si eu...

Totusi s-a gandit cineva asa serios ce tine masina aia pe drum la viteza fabuloasa de 380+/ora.Doar cand ma gandesc la masinile de F1 (ce-i drept au alta conceptie)

cata munca depun in tunelele aerodinamice sa stea masina cat mai lipita de sol la viteze mari.Sincer mi se pare ceva "necurat" la M5-ul respectiv....810cp...hmmm.

228405[/snapback]

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ndpost&p=212835

 

:blink:

 

voiam sa arate mesajul nr39, vad ca arata 41.... am gresit cu ceva?

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate... dar ma gandeam la proverbul ala "socoteala de acasa nu e tot una cu cea din piata" adica poate cei 800+ "bhp" (asta sa fie de la "british horse power",pentru ca din cate stiu, ei au alt sistem de valori;ex.:mila,etc.) sunt verificati pe "dyno" in conditii artificiale fara factori externi variabili .Am vazut la Fift Gear, parca, un Vanquish testat daca ajunge intr-adevar la fabuloasa viteza maxima de 300+, (ceea ce nu au reusit) iar testarea efectuindu-se pe o pista de aeroport militar dezafectat.In primul rand ,cand respectivul pilot (era o tipa) a efectuat un viraj mai brusc (pt. a intoarce), pur si simplu a aruncat cureaua de transmisie/distributie motorul.Au venit cei de la service Aston Martin (cu elicopterul) au pus cureaua inapoi, etc. iar la a doua incercare (de intoarcere) acelasi lucru=>viraj=>cureaua aruncata=>motor oprit.Iar au venit mecanicii iar au pus cureaua, etc. dar un inginer a sfatuit pilotul ca sa NU mai faca viraje la viteza mai mare deoarece masina, inclusiv cureaua, in viraj ,din inertie are tendinta sa continuie pe o tractorie iar cand vireaza i se impune o alta pe care nu o poate respecta .Pai daca acel model ,poate doar in acel caz particular, conceput,testat,produs de o firma ,face asemenea acte de "indisciplina"atunci o persoana (sau un atelier) de modificari cum poate convinge masina (inclusiv componentele) sa stea acolo unde trebuie.

 

Putin :blink: De multe ori am vazut la noi in Romania persoane cu diferite autovehicule transformate de ei dar nesigure, cu parti ale masinii care se tineau de "Doamne ajuta" si cadeau (chiar si motorul i-a cazut la unul dintre ei) de te miri cum a avut curajul sa porneasca cu respectivul (dez)ansamblu mecanic autopropulsat.Iar cand ii cunosti mai bine observi ca sunt doar obsedati de viteza, "tuning" si altele despre care nu stiu ce inseamna/implica decat ce au vazut la televizor, jocuri de gen, presa ,etc.

Edited by Tonyus
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
Da ai dreptate... dar ma gandeam la proverbul ala "socoteala de acasa nu e tot una cu cea din piata" adica poate cei 800+ "bhp" (asta sa fie de la "british horse power",pentru ca din cate stiu, ei au alt sistem de valori;ex.:mila,etc.) sunt verificati pe "dyno" in conditii artificiale fara factori externi variabili .Am vazut la Fift Gear, parca, un Vanquish testat daca ajunge intr-adevar la fabuloasa viteza maxima de 300+, (ceea ce nu au reusit) iar testarea efectuindu-se pe o pista de aeroport militar dezafectat.In primul rand ,cand respectivul pilot (era o tipa) a efectuat un viraj mai brusc (pt. a intoarce), pur si simplu a aruncat cureaua de transmisie/distributie motorul.Au venit cei de la service Aston Martin (cu elicopterul) au pus cureaua inapoi, etc. iar la a doua incercare (de intoarcere) acelasi lucru=>viraj=>cureaua aruncata=>motor oprit.Iar au venit mecanicii iar au pus cureaua, etc. dar un inginer a sfatuit pilotul ca sa NU mai faca viraje la viteza mai mare deoarece masina, inclusiv cureaua, in viraj ,din inertie are tendinta sa continuie pe o tractorie iar cand vireaza i se impune o alta pe care nu o poate respecta .Pai daca acel model ,poate doar in acel caz particular, conceput,testat,produs de o firma ,face asemenea acte de "indisciplina"atunci o persoana (sau un atelier) de modificari cum poate convinge masina (inclusiv componentele) sa stea acolo unde trebuie.

 

Putin :blink:  De multe ori am vazut la noi in Romania persoane cu diferite autovehicule transformate de ei dar nesigure, cu parti ale masinii care se tineau de "Doamne ajuta" si cadeau (chiar si motorul i-a cazut la unul dintre ei) de te miri cum a avut curajul sa porneasca cu respectivul (dez)ansamblu mecanic autopropulsat.Iar cand ii cunosti mai bine observi ca sunt doar obsedati de viteza, "tuning" si altele despre care nu stiu ce inseamna/implica decat ce au vazut la televizor, jocuri de gen, presa ,etc.

229857[/snapback]

 

:) :) :)

BHP=brake horsepower(puterea masurata la arborele cotit)

HP=horsepower(puterea masurata la roata,la planetara)

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Da asa e:

 

 

"Newsgroups: sci.energy

From: jgd@dixie.com (John De Armond)

Subject: Re: How many BHP a KW ?

Message-ID: <_-r8x1g@dixie.com>

Date: Tue, 26 Jul 94 02:34:08 GMT

 

alf@amki.toppoint.de (Alfred Mechsner) writes:

 

>Hello,

 

>today I got confused with BHP. As far as I know, this are

>either brake horse power or british horse power.

 

>So I looked it up and found a conversion factor

>of

> 1 KW = 1.341 HP

 

>at a tabel for anglo-american units.

 

>Looking at diesel engines builders catalogs i realized,

>they used a conversion factor of

 

> 1 KW = 1.36 HP

 

>which is exact the same conversion like PS (in german Pferdestaerken,

>which is horse powers).

 

The standard mechanical HP (B stands for "brake", an indication of

mechanical power.) is 33,000 ft-lb/minute or, according to "Engineering

Unit Conversions" by Lindeburg, 745.7 watts. This book lists the

following other "HP"s:

 

Boiler HP = 9809.5 watts (No, I didn't slip a decimal)

Continental HP = 736 watts

Electrical HP = 746 watts

Metric HP = 735.5 watts

U.S HP = 745.7 watts

Water HP = 746.04 watts

Ad Agency HP = Whatever they choose :-)

 

Ain't standards grand?

 

John"

 

 

"Brake is correct. I found this description to help explain:

BRAKE HORSEPOWER is the actual amount of power that an engine can deliver at a certain speed with a wide-open throttle. The term brake horsepower is derived from the braking device (usually a dynamometer) that is applied to measure the horsepower an engine develops. The dynamometer consists of a resistance-creating device, such as an electric armature revolving in a magnetized field. A paddle wheel revolving in a fluid may also be used to absorb the energy"

 

ma luase gura (degetele) inainte ...

Edited by Tonyus
Link to comment
Share on other sites

nu as crede...eventual e o chestie cam cum e cu ecartamentul liniilor de cale ferata la noi si cum e la rusi de exemplu.Acelasi tren dar cu distanta intre roti mai mare/mica.Adica acelasi motor dar alte valori ale puterii ... Edited by Tonyus
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
in ro, pentru prelungirea penisului, ajunge si un 316....  :blink:

 

Hai sa revenim ontopic totusi. Masina e ok, am mai spus, orice m5 e foarte tare. Doar sunt niste accesorii care mie nu-mi plac. Am mai spus-o....

214244[/snapback]

Terminatzi cu prostiile :) postetzi m5`u asta pe autovit shi la anuntz sa scrie mare instalatzie GPL omologata shi sigur o sa fie clientzi :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.