Jump to content

M54B25 vs N52B25


r0n1n

Recommended Posts

Va salut.

Ma gandesc sa achizitionez una dintre cele 2 motorizari, dar nu sunt sigur care e cea mai buna alegere.

Stiu ca n52 are valvetronic si niste cai in plus, dar am auzit si de niste probleme cu ungerea.

Deci as vrea daca se poate, pareri despre fiabilitate, performante, consum, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Eu am n52(b30a) cel de 3.0 cm3 si pana in momentul de fata nu am avut probleme cu el,cam 30k km circulati(km totali 74k).Ca si tine am avut temeri inainte de achizitionare,dar pana la urma s-a dovedit ca alegerea a fost foarte buna.

Daca motorul nu scoate zgomote suspecte,nu cred ca ai motive de ingrijorare.Din cate am inteles apar probleme cu ungerea doar la unele si anume in primii 50-60k de viata.

Link to comment
Share on other sites

@lowlife: multumesc pt link

@kolea: pana sa citesc topicul postat de @lowlife eram hotarat 99% pe n52, acum sincer nu stiu ce sa fac, ma gandesc chiar sa optez pt m54.

Masina pe care o voi achizitiona mai mult ca sigur va avea peste 150k km.

Oricum merci de incurajare.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Salutare

Sunt proprietar de N52B25 pe E90 325i 2497 cmc 218 cai putere si pot sa afirm cu tarie ca in cei 25 000km de când este la mine nu am avut nici un fel de problema legata de ungere. Mai mult decat atat, avand acces la istoricul complet al masinii (ma refer la cel de la BMW) pot sa spun ca in cei aprox. 250 000km rulati ai masinii s-au schimbat cu totul si cu totul alte piese care nu au nici o legatura cu ungerea sau cu Valvetronicul, si anume:

- pompa benzina + sonda litrometrica - in garantie;

- sonda lambda - in garantie;

- proba O2 - in garantie;

- bujii - in garantie;

- bobine de inductie - in garantie;

- cutie de viteze Steptronic - schimbata de mine;

- Unitate CCC - schimbata de mine;

- furtun etansare rezervor - schimbat de mine;

- bucsi, telescoape, consumabile.

Concluzia legata de problemele de VVT sau ungere le tragi singur, dar eu unul nu am avut parte de asa ceva.

Se poate spune in schimb faptul ca motorul poate consuma ulei in functie de uzura fizica a acestuia.

Hai sa ne amintim faptul ca a fost un motor foarte premiat la aparitie si inca este un motor extrem de avansat ca tehnologie (VVT + Dublu Vanos) si sigur vom putea afirma ca este net superior lui M54.

Numai bine!

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.