Jump to content

Tremurat la plecarea de pe loc


Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul, de putin timp am o problema cu plecarea de pe loc la rece, in sensul ca incepe sa tremure si cam da sa se opreasca si motorul ca si cum ar fi subturat motorul! Problema tine o perioada pana se incalzeste si aici ma refer doar la treapta 1! Masina este cea din semnatura, cutie manuala! Acum o sapt, chiar mi s-a oprit motorul, este ca si cand trebuie s-o turez ceva mai tare! Am observat ca problema apare indeosebi cand este si cald afara, chiar daca motorul este rece, clima porneste destul de tare ca sa raceasca, deci un efort mai mare pt motor in acele conditii, neincalzit! Poate sa fie ceva ce tine de ambreiaj? Ideea este ca nici nu o prea turez cand plec de pe loc, cred ca plec cu ea aproape de ralanti, poate 1000rpm si daca o tin mai mult din ambreiaj, in sensul ca-i dau drumul mai lent, incepe sa vibreze! Nu se aud zgomote cand apas pedala de ambreiaj, doar mai agata in prima treapta la rece si in a 3-a cateodata, asta fiind o problema specifica pe la E90!
Link to comment
Share on other sites

Si la mine la fel

Tremura la plecarea de pe loc cred ca 5 min dupa nu mai tremura deloc

cred ca e din placa de presiune

 

Aceleasi simptome la mine --> Volanta avea joc; am luat kitul LuK cu totul: ambreiaj,volanta,placa,rulment... , problema rezolvata.

Edited by ronnymvc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Aceleasi simptome la mine --> Volanta avea joc; am luat kitul LuK cu totul: ambreiaj,volanta,placa,rulment... , problema rezolvata.

Cat te a ajuns toata distractia? Sa mi fac o parere de ce ma asteapta! Tot de E90 e vorba? Merci!

Link to comment
Share on other sites

Exact la fel am patit la a mea. Doar la rece facea si nu tot timpul.

 

Am zis ca daca tot voi ajunge sa schimb volant, ambreaj si alte cele, sa incerc un sfat primit de la cineva si anume sa incerc 2-3 porniri cu a 6-a de pe loc.

 

Dupa ce am patinat ceva ambreajul (aprox 30 de secunde) am lasat masina tot acolo (evident nu pornise de pe loc) si de atunci nu a mai facut. Niciodata. Deci la mine era de la ambreaj.

 

Evident ca daca schimbi si volant si ambreaj si placa etc. vei scapa de problema insa poate schimbi piese degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Cat te a ajuns toata distractia? Sa mi fac o parere de ce ma asteapta! Tot de E90 e vorba? Merci!

 

depinde de motor la M47 scapi mai ieftin

la utokarma m-am uitat la ambreiaj si volanta luk si sunt 1500 de lei impreuna

in schimb la n47 e 1000 de lei kitul si vreo 2500 volanta

 

Exact la fel am patit la a mea. Doar la rece facea si nu tot timpul.

 

Am zis ca daca tot voi ajunge sa schimb volant, ambreaj si alte cele, sa incerc un sfat primit de la cineva si anume sa incerc 2-3 porniri cu a 6-a de pe loc.

 

Dupa ce am patinat ceva ambreajul (aprox 30 de secunde) am lasat masina tot acolo (evident nu pornise de pe loc) si de atunci nu a mai facut. Niciodata. Deci la mine era de la ambreaj.

 

Evident ca daca schimbi si volant si ambreaj si placa etc. vei scapa de problema insa poate schimbi piese degeaba.

 

am incercat si eu cu patinatul in treapta a patra parca s-a mai ameliorat putin dar dupa 1 luna a revenit

 

o sa incerc si in trepta a sasea

Link to comment
Share on other sites

Cam e o problema comuna:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=544095

Yes, this is perfectly normal on a 320d...!

I'm currently waiting for a replacement clutch from BMW to arrive at my dealer.

There is a new modified unit coming out, Rich1068 has one on his car. Mine is due at the end of February.

There is a topic which covers this, think it's call Clutch Judder ... a fix? on page 5

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=597629

 

Gives loads of info for you to peruse

Se pare ca apare la majoritatea E90-urilor 320d, fabricate pana la sfarsitul lui 2011.

Si problemele apar la unii inca de la ~5000km, unele masini avand kitul schimbat si de 3-4 ori, fara succes.

Abia la inceputul lui 2012 a fost modificat kitul de ambreiaj de catre producator si s-a rezolvat problema.

 

Interesant e ca s-a schimbat si gratis pentru cei care aveau revizii doar la reprezentanta.

 

LE: Incercarea cu turatul in treapta mare de viteza pe loc si patinat ambreiajul s-ar parea ca nu rezolva definitiv problema, au incercat si altii din linkurile de mai sus. Ajuta insa la identificarea problemei.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

sincer parearea mea este ca se deformeaza discul in timp de la temperatura si din cauza aliajului prost si atunci cand se raceste face abateri

 

si atunci cand se incalzeste isi revine

 

e singura explicatie logica

 

ca volanta trepideaza la cald si in aglomeratie gen stat in cozi la semafoare

Link to comment
Share on other sites

si eu am intrebat un mecanic care repara 90% doar bmw si mi-a spus la fel cum spune si colegul, discul e deformat si sa nu imi fac nicio problema.

 

Legat de trepidat-ul schimbatorului si mie imi trepideaza, destul de tare cred doar in momentul cand e la liber. Bucsile la timonerie? cum se pot verifica? ceva costuri? multumesc

Link to comment
Share on other sites

subscriu cu aceeasi problema,si la cald si la rece. masina e din 2010,e90 LCI. Sa inteleg ca e doar ambreiajul sau si volanta? ce producatori alegeti cand faceti schimbul? eu as opta pt sachs performance.

 

si eu m-am uitat la sachs performance si cand am vazut ca un disc din ala cu 4 aripioare de kevlar e 500 de euro m-am linistit

Link to comment
Share on other sites

Bag de seama ca aceasta problema face parte din categoria: "asa fac toate" Pana una alta o sa incerc sa patinez si eu ambreiajul intr-a 6-a! Poate se mai amelioreaza ceva! E ciudat ca desi am masina de 2 ani jumate, cred ca incepand cu aceasta vara mi-am dat seama de aceasta asa-zisa problema! O sa vad daca se inrautateste situatia, pana la urma voi schimba tot kitul! Cum mai exact se face patinarea asta?!?! sa incerc sa plec de pe loc intr-a 6-a, evident ca n-o sa plece, dar s-o turez putin si tinuta din amreiaj a.i. sa nu moara motorul? si asta timp de ~30sec?!?
Link to comment
Share on other sites

azi, pe langa trepidatiile la plecarea de pe loc, cand am ajuns acasa si am bagat masina in garaj am observat pe perete avand farurile aprinse ca vibreaza masina cu totul, lumina oscila/vibra. Sa fie din cauza tampoanelor la motor?

 

schimbatorul vibreaza asa:

Link to comment
Share on other sites

azi, pe langa trepidatiile la plecarea de pe loc, cand am ajuns acasa si am bagat masina in garaj am observat pe perete avand farurile aprinse ca vibreaza masina cu totul, lumina oscila/vibra. Sa fie din cauza tampoanelor la motor?

 

schimbatorul vibreaza asa:

https://www.youtube....h?v=_mOgkDbiHE0

Tampoane, racord flexibil, curele/intinzatoare, injectoare, trebuie verificate!

Link to comment
Share on other sites

Tampoane, racord flexibil, curele/intinzatoare, injectoare, trebuie verificate!

 

verificare completa i-am facut. injectoarele sunt in parametrii normali. Daca ar fi de la ele, nu ar trebuii sa faca si in mers sau sa porneasca mai greu?

mie imi face la plecarea de pe loc cand plec cu acceleratie usoara.

 

apropo, racordul flexibil trebuie sa fie complet etans? ca am vazut la ultima ridicare ca are unele spatii deschise.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pana la urma ce piese fac parte din kitul de ambreiaj? Ma bate gandul sa le schimb, cu toate ca nu mi-a mai facut de prea multe ori problema asta!

Sunt cumva cele din link-ul asta? Toate 6 parturi? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=21_0234&hg=21&fg=05

 

Ca si firma, trebuie OEM ori si ceva producator ce face pt OEM, LuK este OK?

 

Seria la sasiul meu este: VG17259 Merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La mine a inceput sa se simta tot mai des acest tremurat, inclusiv atunci cand se incalzeste(desi mai incet) si nu doar cand este rece! Mai rau, azi am observat ca tremura putin chiar si atunci cand dau cu spatele :( Deci urmeaza sa-mi comand volanta noua si kit de ambreiaj nou! Ca si firma, LuK este OK? sau trebuie sa fie OEM? Cat v-a costat manopera pe cei care le-ati schimbat?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.