Jump to content

Tremurat la plecarea de pe loc


Recommended Posts

La mine a inceput sa se simta tot mai des acest tremurat, inclusiv atunci cand se incalzeste(desi mai incet) si nu doar cand este rece! Mai rau, azi am observat ca tremura putin chiar si atunci cand dau cu spatele :( Deci urmeaza sa-mi comand volanta noua si kit de ambreiaj nou! Ca si firma, LuK este OK? sau trebuie sa fie OEM? Cat v-a costat manopera pe cei care le-ati schimbat?

Salut!Am schimbat eu in luna Mai kit complet de ambreiaj,BMW 320d-150hp an fabricatie 2004,m-a costat 1700 lei plus manopera 300 lei.Am cumparat kit Luk.Bafta!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Cam 2200 si un pic am primit pret de aici de pe site, pt volant si kit ambreiaj! Am vazut ca si pe autokarma tot pe acolo costa!

 

Cum pot sa fiu sigur ca respectivul kit si volant nu sunt contrafacute chiar daca eu cumpar LuK? Stiu povestea de pe la uleiuri, dar la un kit de ambreiaj n-am prea auzit cu toate ca nu poate fi exclus! Ati avut careva experiente din astea la ambreiaje?

Link to comment
Share on other sites

Cam 2200 si un pic am primit pret de aici de pe site, pt volant si kit ambreiaj! Am vazut ca si pe autokarma tot pe acolo costa!

 

Cum pot sa fiu sigur ca respectivul kit si volant nu sunt contrafacute chiar daca eu cumpar LuK? Stiu povestea de pe la uleiuri, dar la un kit de ambreiaj n-am prea auzit cu toate ca nu poate fi exclus! Ati avut careva experiente din astea la ambreiaje?

Salut!Eu am un verisor cu service auto,el mi-a comandat kitul de ambreiaj de la firma cu care colaboreaza el,si am siguranta ca este luk,a si inca un amanunt,eu am luat acest kit de ambreiaj fara adaosul comercial,si astfel l-am scos mai ieftin.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Cam 2200 si un pic am primit pret de aici de pe site, pt volant si kit ambreiaj! Am vazut ca si pe autokarma tot pe acolo costa!

 

Cum pot sa fiu sigur ca respectivul kit si volant nu sunt contrafacute chiar daca eu cumpar LuK? Stiu povestea de pe la uleiuri, dar la un kit de ambreiaj n-am prea auzit cu toate ca nu poate fi exclus! Ati avut careva experiente din astea la ambreiaje?

 

E mult 2200 daca e vorba pe Luk.Am dat 1820 de la Claudiu

Link to comment
Share on other sites

Vineri mi-a ajuns volanta si kitul de ambreiaj si am reusit sa le si schimb! Acum a disparut complet acea trepidatie la plecarea de pe loc plus ca pedala de ambreiaj e mult mai usoara! Nu-mi venea sa cred! Plus toata masina parca si-a imbunatatit viteza de reactie in general!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ca o conlcuzie...nu a zis nimeni cum ne dam seama daca ambreajul este contrafcut, sau nu.

am primit oferte de 2400 de lei si am gasit pe net cu 1600-1800 de lei.

vreau sa imi cumpar ambreajul si volant, dar nici nu vreau sa dau in plus pe aceleasi piese.

manopera cat a costat si cat a durat?

voi de unde ati cumparat ambreajul?daca se considera reclama imi puteti da pe pm.

 

referitor la faza cu plecarea in tr a 6-a.imi da cineva mai multe detalii?

se face la rece/cald?30 de sec?banuiesc ca se tine din ambreaj sa nu moara motorul.

de ce se face procedura asta?

 

a mea face si un zgomot cand apas ambreajul primii 2 cm sa zic.

de vibraj, vibreaza putin cand e rece...dar nu e grav.masina trage ca in prima zi.

Link to comment
Share on other sites

ca o conlcuzie...nu a zis nimeni cum ne dam seama daca ambreajul este contrafcut, sau nu.

am primit oferte de 2400 de lei si am gasit pe net cu 1600-1800 de lei.

vreau sa imi cumpar ambreajul si volant, dar nici nu vreau sa dau in plus pe aceleasi piese.

manopera cat a costat si cat a durat?

voi de unde ati cumparat ambreajul?daca se considera reclama imi puteti da pe pm.

 

referitor la faza cu plecarea in tr a 6-a.imi da cineva mai multe detalii?

se face la rece/cald?30 de sec?banuiesc ca se tine din ambreaj sa nu moara motorul.

de ce se face procedura asta?

 

a mea face si un zgomot cand apas ambreajul primii 2 cm sa zic.

de vibraj, vibreaza putin cand e rece...dar nu e grav.masina trage ca in prima zi.

 

Salut! La mine a fost ~2200RON kitul si volanta comandate de aici de pe forum si 400RON manopera! Am mers pe LuK, aceleasi piese erau si cele originale de pe masina doar ca aveau in plus stantat un cod de BMW! Discul de ambreiaj era sters complet pe o parte, iar pe a doua parte se mai vedeau doar putin acele striatii, plus acele arcuri care erau intinse mult mai mult decat aratau cele de pe discul nou! La mine a fost clar problema de aici, nu se pune problema sa fie de la combustibil, avand in vedere ca pun doar motorina aditivata de la Rompetrol indeosebi si cateodata si de la OMV, la fel din cea aditivata!

Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi.cand problemele vin de la ambreaj, nu dai vina pe combustibil.

trebuie sa fii paralel sa nu iti dai seama cand ai o intrerupere de la combustibil si cand este de la ambreaj.

simptomele sunt diferite.la ambreaj exista zgomote, vibratii la apasarea pedalei de ambreaj.

Link to comment
Share on other sites

Nu se curata nimic, e doar o metoda de test.

 

Nu se uzeaza mai repede ambreiajul dar e posibil sa nu se rezolve problema.

 

le: eu personal am alta metoda de test: a 1-a pana la vreo 5k rpm apoi repede a 2-a, daca trage e bun ambreiajul, daca se tureaaza in gol ...

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Ronin, am inteles.asa testezi ambreajul tu, dar pe.paginile trecute bala spune ca s-a si rezolvat problema cu trepidatiile si vroiam sa stiu exact ce si cum.ambreajul il simt ca este ok pt ca masina trage cum o stiu eu.volanta e problema la mine.bineinteles ca atunci cand se schimba volanta e recomandat sa se schimbe si kit ambreaj.
Link to comment
Share on other sites

Ok, atunci nu ar fi mai bine sa-i dai un pm si sa-i ceri detalii?

 

Eu unul ma indoiesc ca va remedia tremuratul, dar e mai ieftin decat sa schimbi volantul si ambreiajul.

esti ironic, cred.

am intrebat aici, pentru ca dupa cum bine vezi nu sunt singurul care vrea sa stie de ce se procedeaza asa.si pe pm as fi aflat doar eu.nu cred ca e cazul sa faci ironii cand e vorba de investit bani in masina, pentru ca la capitolul asta niciodata nu am amanat vreo reparatie.nici nu intreb care e procedura pt a scapa de schimbat ambreajul.

Link to comment
Share on other sites

Ronin, am inteles.asa testezi ambreajul tu, dar pe.paginile trecute bala spune ca s-a si rezolvat problema cu trepidatiile si vroiam sa stiu exact ce si cum.ambreajul il simt ca este ok pt ca masina trage cum o stiu eu.volanta e problema la mine.bineinteles ca atunci cand se schimba volanta e recomandat sa se schimbe si kit ambreaj.

 

Citisem pe undeva ca nu se uzeaza uniform ambreajul (nu vad cum insa ma rog) si de aceea la plecarea de pe loc mai trepideaza. La mine era mare trepidatia insa doar la rece. Apoi isi revenea.

 

Mergand pe ideea ca oricum urma sa schimb ambreaj/volant, am zis sa incerc aceea recomandare. Si a mers. Nici astazi nu am probleme cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Citisem pe undeva ca nu se uzeaza uniform ambreajul (nu vad cum insa ma rog) si de aceea la plecarea de pe loc mai trepideaza. La mine era mare trepidatia insa doar la rece. Apoi isi revenea.

 

Mergand pe ideea ca oricum urma sa schimb ambreaj/volant, am zis sa incerc aceea recomandare. Si a mers. Nici astazi nu am probleme cu ea.

ma gandeam ca despre asta e vorba.si la mine are o trepidatie mica cand este rece si doar pentru plecarea de pe loc, prima.

doar ca la mine nu face doar asta, ci am si zgomot la volanta si o mica bataie cand tin apasat ambreaul partial.cand apas partial ambreajul si apare zgomotul am si o bataie in volant.deci clar volanta la mine e bulita...sau pe duca.

am auzit ca se poate rupe arborele cotit daca merg asa cu ea?

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o problema cu BMW-ul meu e46 320D, in afara de tremurat care am vazut ca e o prob generala s-a rezolvat prin schimbarea bucsilor la suportul de diferential, problema mea este alta acuma , plec de pe loc masina pleaca normal si dupa ce prind un pic de viteza 10, 5 km la ora daca accelerez brusc se simte pe spate cum derapeaza ceva, dar asta nu vine de la anvelope :D parca ar fi ceva de metal pe cauciuc, derapeaza un pic pana prinde mai multa viteza, se simte mai accentuat daca am mai multa greutate in masina ...

 

daca aveti ideei a-si fi foarte recunoscator Multumescc!

 

eu ma tot gandesc la:

 

-Esp

-volanta

-ambreiaj

-cardan

Link to comment
Share on other sites

esti ironic, cred.

am intrebat aici, pentru ca dupa cum bine vezi nu sunt singurul care vrea sa stie de ce se procedeaza asa.si pe pm as fi aflat doar eu.nu cred ca e cazul sa faci ironii cand e vorba de investit bani in masina, pentru ca la capitolul asta niciodata nu am amanat vreo reparatie.nici nu intreb care e procedura pt a scapa de schimbat ambreajul.

 

Laudabil ca vrei sa afle toata lumea rezolvarea, desi bala a fost destul de clar in primul post.

 

Am fost ironic doar in prima parte.

In locul tau si eu as fi incercat acest "leac babesc" inainte sa schimb volanta.

Worst case scenario prajesti ambreiajul sau crapa volanta, pe care oricum zici ca vrei sa le schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.