Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Acceleratia are o mica intarziere (plus un fasait)la apasarea brusca a pedalei de acceleratie (scoasa din viteza).


calinbmw2000

Recommended Posts

Fasaitul specific la motor este prezent de cand detin masina ...de acea tind sa cred ca este ceva normal ..dar as vrea sa aud si parerea voastra .El se aude mult mai accentuat cand functioneaza pe GPL.O sa incerc sa postez si un videoclip.

 

A doua problema (cea care de fapt ma deranjeaza)este ca intre 1500-2000rpm da in nas (rateuri) asta doar pe GPL,sesizabil in vitezele a 2-a si a 3-a si in functie de cat de brusc apas pedala de acceleratie....pe benzina merge ok.Am inteles (de pe alt site)ca acest simptom are de a face cu valva CCV . :unsure:

 

Astazi am schimbat bujiile,am montat NGK BKR6EQUP cu 4 electrozi(made in Japan )dar nu s-a schimbat comportamentul.O sa postez o poza cu cele date jos de pe masina.

 

Stiu ca este un test rudimentar sa verifici culoarea bujiei ,dar poate cineva stie sa ''citeasca'' semnele unei bujii folosite.

Cu nr 1 este inscriptionata bujia de pe cilindrul nr 1,iar ordinea se mentine.

 

 

BMW E36 320I 97'' 230k km.

 

Am facut si un video,in prima parte motorul functioneaza pe Benzina dupa care comut pe GPL .Se poate observa intarzierea motorului de a se tura cand trag brusc de cablul de acceleratie (care este mai accentuata pe GPL).

Imi cer scuze pt praful de pe motor...nu am mai apuc sa-l spal (de obicei daca am timp il bibilesc) :)

 

Edited by X X L
fara httpS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa localizezi de unde se aude acel fasait, nu este normal sa se auda asa ceva. Acea intarziere apare atunci cand tragi

brusc de cablul de acceleratie deoarece se deschide brusc clapeta de aer si in acel moment motorul merge doar cu aer chior

dupa care sonda lambda isi da seama ca are prea mult oxigen pe teava de esapament si va da comanda calculatorului sa suplimenteze

cantitatea de combustibil, oricare ar fi ea, (ma refer la sistemul simplu pe care il ai acum pe masina).

In primul rand nu poti face drifturi pe gpl si nici nu poti pleca cu scartait de roti de la semafor pe gpl.

Diagrama de putere pe care ti-o ofera pe gpl este diferita de cea pe benzina, chiar si faptul ca ai o mica intarziere a acceleratiei pe benzina

ar trebui sa te puna pe ganduri si sa o rezolvi prima.

Pe gpl asa cum il ai tu acum ,te poti bucura din plin doar ca pret redus al gpl ,nu ca performante..

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns ..

Revin cu un update ...azi dupa o tura mai lunga cu masina 300 km+ am facut si cateva teste .

A inceput sa faca ''hopurile acelea ''(nu stiu daca sunt rateuri ,pt ca nu scoate zgomote ciudate)franari bruste de motor,si cand merg pe benzina ...nu la fel de violente dar sunt acolo in vitezele 1,2,si 3,si doar la apsarea brusca a pedalei pana in 3000 rpm.

In momentul de fata nu mai pot sa acuz instalatia GPL.

 

Din ce am mai citit pe forum ,primul lucru care trebuie verificat ar fi debitmetrul .Am scos mufa de la debitmetru iar comportamentul masini nu s-a schimba deloc ,nici in bine dar nici in rau . :unsure:

 

Sau sa banuiesc ambreiaj-ul?

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

daca masina iti merge bine pe benzina este ceva de la gaz.

 

la instalatia de gaz probleme de aprindere (bujii,fise,bobine )sunt sesizate mult mai repede decat pe benzina.

 

ce instalatie de gaz ai? poate nu este bine reglata din calibrare :thumbsup:

 

aha ,am vazut video,cred ca dupa rampa ai un tomaseto montat

 

dute si fa o diagnoza la gaz.

 

 

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

Tomaseto stag 300 este .

 

Se intampla si cand functioneaza pe benzina .

 

sa nu iti traga aer fals pe la stuturile din galeria ,cele care duc la rampa.

 

oricum daca nu mg pe benzina bine pe gaz nu o sa mearga bine pana nu rezolvi sa meraga ok pe benzina../

 

stag 300 este mic pt 6 cilindri,sau ti a modificat reductorul

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca au legatura intre ele ,socurile simtite cand masina este in sarcina si intarzierea turatiei la apsarea brusca a cablului de acceleratie (cu masina pe loc).

 

Acuma sunt in UK ,si peste 10 zile plec in concediu (asa mi se intampla mie tot timpul),astea 10 zile bag ore la munca fara numar sa recuperez ...iar de masina am nevoie ca de aer ....

 

De acea orice sfat este binevenit .Sper sa reusesc sa o bag la un tester ,o sa incerc sa ma programez.

 

Nu cred ca s-a modificat nimic la instalatie .

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am intels ca si senzorul denumit (Hall Senzor)poate duce la simptome asemanatoare cu ale masini mele.O sa incerc sa-l curat(poate este oxidat).

 

P.S.Daca scot mufa debitmetrului comportamentul motorului nu se schimba deloc.Inseamna ca nu functioneaza ?

 

Oricum o sa incerc ajung cu masina la un tester ...Dar intre timp nu pot sa stau cu mainile in san.

Link to comment
Share on other sites

Am luat masina de la mecanic (maine o duc inapoi).

A fost necesara schimbarea bobinelor ,burduful de cauciuc de la debitmetru + ceva probleme cu instalatia de vacum.150 Lire pana acum.

 

Urmeaza sa schimb senzorul de temperatura de pe motor ...A spus ca acel senzor indica mai multe grade decat acul din bord,iar vascocuplajul porneste mai tarziu decat ar trebui.

 

Dupa ce am fost la o tura cu masina pe Shell V Power Nitro + sa-i scot demonii mi-a puscat un furtun de apa de undeva de sub galeria de adminie .Lasa balta serioasa sub motor ..maine din nou pe rampa. :angry2:

Din spudele mecanicului ,am avut aer pe instalatie si s-a format presiune.Oricum foarte ok baiatul a venit dupa mine unde eram cu masina.

 

Mi-a spus ca la fiecare completare cu lichid de racire trebuie sa desfac si surubul de aerisire (astfel nu se creaza goluri de aer)...in special la BMW care are instalatia de racire foarte sensibila .Sfatul asta nu l-am mai auzit.

 

P.S.Masina trage foarte bine dupa interventie,ii place la nebunie Shell V Power. :rolleyes:

 

A confirmat ca instalatia GPL care este acum pe masina nu ofera motorului debitul de gaz necesar ...mai trebuie umblat si acolo(o duc inapoi la cei care au montat instalatia sa mai deschida putin robinetul de gaz).

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.