Jump to content

Recommended Posts

Salutare colegi,

 

Vin cu o problema la masina mea un e46 330 D din 2000 350k km si anume...

 

Intr-o zi a inceput sa imi balbaie turatia si la relanti si in mers. In mers la viteza constanta imi dadea in nas foarte tare dar nu mereu.

Dupa alte 2 zile sa oprit in mers de vreo 2 ori. Cand ajungeam la vreun semafor si apasam mai tare pe frana scadea turatia pana se oprea.

Si tot de vreo 2 zile porneste foarte greu si atunci cand porneste nu se tureaza sau se tureaza ffff greu. Adica sunt la relanti cu pedala la fund si nu se tureaza.

Cand merg mai tare si o turez peste 3000 rpm uneori trage liniar si f bn alte ori se gatuie .

 

Acum 1 an am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si pompa de sub scaunul soferului.

Am fost cu ea la tester si mi-au iesit erori la 2 bujii si eroare la debitmetru ( am scos odata mufa si poate a ramas eroarea???).Cel care mi-a facut testarea lucreaza la bosch si avea tester bun, spunea ca ar trebuii sa fie ori din sensor presiune ori regulatorul presiune.

 

Un sfat ceva plss !

Link to comment
Share on other sites

Senzorul Rail Pressure de pe rampa comuna.

 

Ca sa verifici, cand nu porneste sau nu se tureaza, da plasticul jos de la motor, cel gri cu inscriptia ''BMW" si toarna apa rece pe senzorul situat pe rampa comuna in dreptul injectorului 6. Daca masina functioneaza ok. ala este, daca nu se schimba nimic in comportament, iti recomand o diagnoza cu INPA pe injectoare si presiunea de motorina in sistem. Pentru testarea pompei de medie presiune, folosesti DIS-ul.

 

Tine-ne la curent.happy.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca la diagnoza nu-l da ca defect, nu ai treaba cu debitmetrul. Iti recomand o testare cu DIS, INPA sau BMW Scanner sa vezi exact ce erori ai, dupa care schimbi piesa cu probleme.

 

 

Le: completeaza-ti locatia, te rog.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la bimmer service si am testat-o cu DIS-ul si nu mi-a iesit nici o eroare la alimentare. La injectoare mi-a iesit ca injectorul 6, 3 sunt c duse( valori de1,3-1,4 ) . Eu din ce stiu parca limitele sunt intre +4 si -5 asa ca 1,4 nu mi ae pare valoare de injector dus. Masina continua sa mearga cand f bn cand gatuita Edited by se7en
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema rezolvata prin curatarea senzorului de presiune admisie(foarte murdar, plin de mazga) , senzorului de presiune rampa injectoare(contacte oxidate mufa), convertorului de presiune ( curatat filtru acela mic). Dupa aceste operatii motorul rotund , fara relanti oscilant, nu se mai opreste in mers.

 

Topicul se poate inchide.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.