Jump to content

Noul X5 vs noul Cayenne S


Courage

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna afacere. 30000 in optionale si a ales motorul diesel care cred ca are ft multa viata pe caroseria aia de 2 tone jumate :blink:

 

Nu va inteleg sincer. La 75000 isi lua 4.8i benzina full cu 1500Km.

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Buna afacere. 30000 in optionale si a ales motorul diesel care cred ca are ft multa viata pe caroseria aia de 2 tone jumate :blink:

 

Nu va inteleg sincer. La 75000 isi lua 4.8i benzina full cu 1500Km.

241087[/snapback]

 

Si eu as mai fi asteptat un diesel mai puternic. El a vrut-o repede, merge peste 45k pe an, n-o tine mai mult de doi ani...si nu si-ar cumpara niciodata second. Plus ca e foarte greu sa gasesti una second cu optiunile pe care ti le doresti tu...

Trage decent motorul ala, el oricum nu-i da deloc in gura, e exagerat de linistit. DVD-ul ala in spate iti poate sugera cate ceva despre familia lui si stilul de viata...copii, responsabilitati, samd.

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

Si eu as mai fi asteptat un diesel mai puternic. El a vrut-o repede, merge peste 45k pe an, n-o tine mai mult de doi ani...si nu si-ar cumpara niciodata second. Plus ca e foarte greu sa gasesti una second cu optiunile pe care ti le doresti tu...

241088[/snapback]

 

 

Nu second... noi, aduse din US. Alea din US sunt full toate. Vezi pe autovit ca sunt 2 4.8-uri... Unu negru si unu albastru la 85, respectiv 87000. Ignora preturile ca are adaos mare la showroom la Bogdan :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu second... noi, aduse din US. Alea din US sunt full toate.

241089[/snapback]

 

Omul e client la AB de vreo cateva masini. Am mai incercat eu sa-l virez catre Filaret, au aia o legatura cu un dealer din DE (vogl) dar nu au stiut sa-si prezinte marfa si a fugit la AB. Are deja o relatie de prietenie cu Bednar si prefera sa nu riste...Il inteleg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Desi sunt un fan BMW, nu pot sa nu fiu obiectiv cand ma uit la noua Porsche Cayenne daca vorbesc de modele pe benzina. La motorina Mercedes ML 400 CDI cu perna de aer.. e chiar problematic !

 

Dar sa ramanem la subiect !

 

BMW X5 4.8i

Cilindere: 4799 cmc

Putere: 355 CP la 6300 RPM

Nr cilindri: 8

Cuplu maxim: 350 Nm/3400-3800

0-100 km/h: 6.5s

Consum declarat: 17.5/9.6/12.5 l/100 Km

 

Porche Cayenne S

Cilindree: 4800 cmc

Putere: 385 CP la 6200 RPM

Nr cilindri: 8

Cuplu maxim: 500 Nm/3500 RPM

0-100 Km/h: 6.8s

 

Consum declarat: 20.2/10.1/13.7 l/100 Km

 

Avand in vedere ca preturile sun tot pe acolo (cu mentiunea ca la BMW ai si 10% taxa vamala), iar Porsche este mai luxos in interior + suspensie pneumatica, iar ca tinuta de drum ireprosabil...

 

De ce ar alege cineva BMW ?

 

Daca doresti diesel ai de la Mercedes ML 400 CDI, care da fum !

 

Pentru cei bolnavi exista si Porche Cayenne S Turbo...

209688[/snapback]

nu ai nici un 10% de plata.suntem in ue acum.platim doar tva si atat

Link to comment
Share on other sites

am condus azi un cayenne facelift 285 cp.nu fuge deloc,nu mi place.interiorul simplu.doar reglarea garzii la sol este un lucru ce x5 ul nu are.in rest nu m a impresionat.probabil cel mai bun sa impresiojneze e cayenne turbo si din acest motive se va naste cat de curand M x5 care va avea peste 500cp.aleg x5. :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Citeam undeva ca snobii cu portofelul ceva mai gol cumpara cayeen standard doar pentru ca e porche. Adevarul ca daca nu e cel putin "s" si nu are navigatie, roti cat casa, suspensie pneumatica si activa, cutie automata si alte droaia de optiuni, e un fel de kkt de surogat de cayeen pentru fraierii care vor sa arate la alti fraieri ca au porche. Sau mai civilizat, cum spunea cineva pe aici, un tuareg deghizat in masina serioasa. Hai fiti sinceri: voi astia care tot ridicati in slavi masina asta, nu cumva o faceti pentru sigla de pe capota sau pentru brelocul de chei pe care-l aruncati cica neglijent (sanki) pe masa in club??? Aici lucrurile sunt simple: ai cascaval iei turbo, n-ai i-ati cayeen baza si traieste cu impresia ca esti un adevarat! Auzi prostie: un porche care gafaie dupa orice masina cat de cat de pe starda! Mama voastra de calici! Edited by altea2
Link to comment
Share on other sites

Citeam undeva ca snobii cu portofelul ceva mai gol cumpara cayeen standard doar pentru ca e porche. Adevarul ca daca nu e cel putin "s" si nu are navigatie, roti cat casa, suspensie pneumatica si activa, cutie automata si alte droaia de optiuni, e un fel de kkt de surogat de cayeen pentru fraierii care vor sa arate la alti fraieri ca au porche. Sau mai civilizat, cum spunea cineva pe aici, un tuareg deghizat in masina serioasa. Hai fiti sinceri: voi astia care tot ridicati in slavi masina asta, nu cumva o faceti pentru sigla de pe capota sau pentru brelocul de chei pe care-l aruncati cica neglijent (sanki) pe masa in club??? Aici lucrurile sunt simple: ai cascaval iei turbo, n-ai i-ati cayeen baza si traieste cu impresia ca esti un adevarat! Auzi prostie: un porche care gafaie dupa orice masina cat de cat de pe starda! Mama voastra de calici!

nici nu stii cata dreptate ai.te sustin 100%.cine vrea cayenne sa-si ia turbo.nu am mers cu varianta S, dar cayenne-ul simplu de 290cp nu m-a impresionat cu nimic.nu fuge absolut deloc iar consumul nu scade sub 19 in oras la un mers normal.singura senzatie ca esti intr un porsche este sound-ul, in ret nimic.ma asteptam la mai mult cand m-am urcat la volan.interiorul de la noul x5 este mult peste cel de la cayenne care mi se pare banal.clasicul-guri de aer, navi, clima drept si fara nici o forma.scaunele-nimic spectaculos, fara nici cea mai mica sustinere laterala. mi s-au parut mai proaste decat cele standard de la e60-ul meu in care stau mult mai bine.nu am stat in celebrele scaune comfort de la bmw, in schimb am stat in scaunele sport de la ML pt care am doar un cuvant de spus-senzatie.nu vreau sa critic cayenne-ul, nu asta e scopul meu dar in afara de modelul turbo,si mai nou gts, celelalte nu ar trebui sa se numeasca porsche.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.