Jump to content

E90 320d ~TUR~


tur

Recommended Posts

Arata-ne si noua cum se vede noul maner interior.

 

Salut Cata. N-am apucat să îl pun. Trebuia să vin azi acasă la Pitești, dar am fost chemat Luni la un interviu :geek: , asa ca trebuie să rămân în București pana atunci și nu am timp.

De Luni încep să îmi îndrept toată atenția către mașină: mâner, schimb ulei și filtre, curățare EGR, înmatriculare, posibil și butonul de la geamurile electrice.

 

:drinks:

Edited by tur
Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi am ajuns și eu acasĂŁ, la Pitești și m-am ocupat puțin de mașinuțĂŁ. Mai exact am montat mânerul nou de la ușa pasagerului. Deși pe realoem/bmwetk la achiziția celor douĂŁ componente ale mânerului se sugera achiziția unui set constând ĂŽn 4 șuruburi, 4 șaibe mai mici și 4 șaibe mai mari (zic ei pentru a evita topirea ghidurilor de plastic), douĂŁ minți de inginer (eu și tata :p) nu au reușit sĂŁ gĂŁseascĂŁ o soluție elegantĂŁ de montaj, așa cĂŁ am recurs la ce se pricepe românul mai bine și anume la improvizație. :download:

 

Am fĂŁcut niște mici distanțiere pentru a putea fixa mânerul de fața de ușĂŁ; asta dupĂŁ ce am scurtat ghidurile negre.

 

15137684717_10935abfe4.jpg 15137479359_018c15c2d0.jpg

 

Rezultat final (scuzați praful :p )

 

15137520040_68b00b6a9b.jpg

 

Mâine dimineațĂŁ mĂŁ duc la RAR sĂŁ iau Certificatul de Autenticitate, iar Miercuri dacĂŁ merge treaba cum ar trebui, va avea numerele noi. Tot sĂŁptĂŁmâna asta primește și schimbul de ulei.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De cand am luat-o am facut circa 1500 km si de doua ori i-am calculat consumul la pompa.

1) BC: 7.8 / Calculat: 8.0 - Mers preponderent seara (dupa 19:00) prin Pitesti, schimbat la aprox. 2500 rpm, 50-60 km/h.

2) BC: 8.1 / Calculat 8.4 - din cei 690 km parcursi cu plinul respectiv, 240 au fost pe autostrada, restul de 450 in Bucuresti (in mare parte la ore de varf 8:30-9:30 respectiv 17:00-19:00).

Nici nu stiu daca e mult sau putin, voua cum vi se pare?

 

Si niste chestii pe care le-am observat si sunt deranjante:

 

1) O problema oarecum comuna din ce am citit pe forum: la mers constant cu 1600-1800 rpm se îngâtuie și se simte și în pedală. Dacă trec de pragul ăsta de turație, dispare simptomul.

 

2) Scoate puțin fum când „o calc”, interiorul tips-ului de la evacuare este negru și gazele de evacuare au un miros destul de puternic. Neștiind ce să suspectez prima dată, am început printr-o diagnoza => injectoare ok, presiunea dinaintea filtrului de particule în limite normale (urcă până pe la 22 mbar când e turată pe loc). Apoi, când a primit schimbul de ulei, am rugat mecanicul să verifice traseul de evacuare pentru posibile neetanșeități, fisuri etc. Răspunsul a fost că nu sunt probleme, inclusiv racordul flexibil fiind în regulă.

Am mai multe ipoteze. Colegul de forum la care am făcut diagnoza (George - 320i e36) mi-a zis că, judecând după variațiile de presiune înainte de filtru, el este fizic acolo, dar posibil să fi fost distrus (găurit cu bormașina, stricat prin curățire necorespunzătoare etc.). Mecanicul mi-a confirmat prezența lui (cel puțin a carcasei) și mi-a zis că el suspectează fisuri în galeria de evacuare.

Există vreo metodă de a verifica prezența DPF, în afară de demontare? :D

 

Voi ce păreri aveți?

 

PS: Era programată o curățare de EGR, dar am uitat garnitura pe care o comandasem pe o masă în curte și a căzut pradă hiperactivității cățelului - am găsit bucăți din ambalaj împrăștiate prin curte :p, așa că operațiunea se mai amână.

Edited by tur
Link to comment
Share on other sites

Curata bine EGR-ul si verifica functionarea electrovalvei EGR, de aici vin problemele cu ingatuirea de care vorbesti.

aceeasi problema am si eu la primul punct da' sa moara masa daca-i dau de cap, si ma enerveaza la maxim! Daca gasesti rezolvare anunta-ma si pe mine!

 

Din ce am citit, poate sĂŁ fie sau nu din cauza EGR-ului obturat aceastĂŁ problemĂŁ. Sper sĂŁ fiu norocos și sĂŁ revin cu un feedback pozitiv dupĂŁ ce ĂŽl curĂŁț.

 

 

Daca iti da cu fum e posibil sa fie ingaurit dpf-ul, am auzit multi care au procedat asa, la mine e scos total dpf-ul si fizic si din soft de aproape 2 ani, merge ff bine masina.

 

PânĂŁ la urmĂŁ, ĂŽn majoritatea cazurilor, când DPF nu se mai poate regenera se anuleazĂŁ deci dacĂŁ ar fi anulat aș fi fericit cĂŁ am scĂŁpat de o grijĂŁ.:p

 

ĂncĂŁ mĂŁ documentez despre filtrul de particule și despre simptome și probleme conexe.

 

Pentru posesorii de E90 320d, care circulĂŁ prin București. Cum vi se pare consumul de mai sus? :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut spunemi terog ce cod are minerul

 

Salut, scuze pentru intarziere. Sper sa iti mai fie de folos:

 

Denumire RO - Denumire En - Cod

 

Mâner interior (ĂŽnspre fața de ușĂŁ) - Door pull, right - 51 41 7230850

Mâner exterior (Înspre scaun) - Door handle, right - 51 41 9150336

 

Pentru montare, fĂŁrĂŁ a fi necesara topirea picioruselor de plastic, așa cum este din fabricĂŁ:

 

Șurub M4x10.5 - 07 14 7119858 x 4

ȘaibĂŁ A7.4-ZNS - 07 11 9901446 x 4

ȘaibĂŁ 4,3 - 07 11 9936412 x 4

 

Numai bine! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Salut! La consum stai bine, eu merg prin Galati si am cam acelasi consum. La mine e invers: consumul aratat de BC e mai mare decat cel real( calculez consumul numai de la plin la plin).

 

Si eu tot de la plin la plin calculez şi folosesc Journey Computer din iDrive. De fiecare dată valoarea calculată a fost mai mare decât cea afişată. :D

Sunt curios pana la cat creste consumul, acum cu noile temperaturi din Bucuresti.

Edited by tur
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut,

 

e prima data cand postez pe un forum si fac pariu ca voi fi injurat ca sunt off topic (am citit despre asta :rolleyes: ) sau stiu si eu ce altceva dar...am 318i din 2008, presupunca e tot E90 si am o gramada de intrebari despre diverse, printre care, am aceeasi problema cu manerul din dreapta si vroiam sa intreb cum sa fac sa il comand si eu, am intrebat diversi si mi-au spus ca nu se poate decat cu fata de usa. daca ai timp, te implor chiar, da-mi si mie cateva sfaturi.

 

multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare colegi,

 

A trecut ceva timp de cand, cu mare entuziasm, deschideam topicul și vĂŁ prezentam prima mea bavarezĂŁ. Ca majoritatea celor de pe aici, fiind pasionat, de cum am intrat ĂŽn posesia mașinii, subconștientul meu a ĂŽnceput sĂŁ lucreze la o listĂŁ de upgrade-uri de care am și menționat ĂŽn primul topic. Și cum niciodatĂŁ socoteala din târg nu e la fel ca cea de acasĂŁ, lucrurile nu au mers ĂŽn ritmul ĂŽn care mi-aș fi dorit ĂŽn ceea ce privește mașina.

 

La puțin timp dupĂŁ ce am luat mașina, aripa protectoare și finanțatoare a familiei a ĂŽnceput sĂŁ se strânga și, ca orice tânar cu pretenții, a trebuit sĂŁ intru ĂŽn câmpul muncii. Atunci viața mea așa cum o știam eu ĂŽn ultimii ani (cea de student din provincie ĂŽn București :pirate: ) s-a terminat și a ĂŽnceput cea de ”cum sĂŁ-ți ĂŽmparți timpul ĂŽntre familie, iubitĂŁ, prieteni, job, master și sĂŁ-ți rĂŁmânĂŁ timp și pentru pasiunile tale„

 

A fost greuț la ĂŽnceput, cu adaptarea etc. - știți ce vreau sĂŁ spun...plus cĂŁ am un job care presupune și deplasĂŁri prin țarĂŁ, masterul prin care n-am vrut sĂŁ trec ca prin brânzĂŁ etc. așa cĂŁ mașina pentru o scurtĂŁ perioadĂŁ a rĂŁmas doar la nivelul de mijloc de transport - a primit motorinĂŁ, spĂŁlĂŁri, odorizante, ĂŽncĂŁ o revizie... și cam atât.

 

...dar n-am putut sĂŁ stau departe. SĂŁptĂŁmâna asta, uitându-mĂŁ pe olx mereu de curiozitate dupĂŁ jante, am dat peste un bĂŁiat din TM care vindea niște Style 194 M ĂŽncĂŁlțate cu 1800 Ron. Mi s-a pĂŁrut ok prețul și am zis cĂŁ nu stricĂŁ o ĂŽntrebare, mĂŁcar sĂŁ vĂŁd dacĂŁ sunt originale. Omul mi-a trimis poze cu fiecare ĂŽn parte, interior/exterior (da, sunt originale) și mi-a spus cĂŁ a dat gumele și cĂŁ vrea 1100 RON (da, 11 milioane :frantics: ) pe jante. Am simțit cĂŁ gata, e momentul, și i-am zis sĂŁ le punĂŁ la curier.

 

Cam așa aratĂŁ. Ămi plac de mor. Simt din nou bucuria aia care te face sĂŁ mergi cu spatele când o parchezi, ca sĂŁ nu o pierzi din ochi. :p

 

19987930595_eb751bba4a_z.jpg

19980217402_4f3bbefa69_z.jpg

19365307954_2b4b4a3a06_z.jpg

 

Evident cĂŁ aveam suspiciuni, chiar dacĂŁ omul mi-a spus ca sunt ok, puțin zgâriate, dar ok. Și ĂŽntr-adevĂŁr, au fost cinstite. DouĂŁ bucĂŁți puțin strâmbe, dar nimic foarte vizibil și zgârieturi de la borduri.

 

Per total, 1100 jantele + 150 transport + 170 indreptat/echilibrat/montat = 1420 RON - eu zic cĂŁ am fost destul de norocos.

 

BTW, jantele vechi sunt de vânzare, o sa aparã la Mica publicitate.

 

Mai am niște chestii prin wishlist, dar nu o sĂŁ le menționez, cĂŁ nu știu ĂŽn ce mĂŁsurĂŁ și timp o sĂŁ le realizez. Azi ĂŽn schimb am programat-o la o curĂŁțare a tapițeriei. O sĂŁ revin cu niște poze când va fi gata.

 

Numai bine, weekend și concedii plĂŁcute :drinks:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.