Jump to content

Inlocuire conducte frana spate


Recommended Posts

Salutare tuturor

as dori ceva sfaturi de la cei care au mai trecut prin acest procedeu

dupa cum stiti unii la E46 este o foarte mare problema cu conductele de frana pe spate in special cu partea care intra in furtunele de frana....se mananca acea portiune de 15-20 cm ingrozitor

vreau sa imi schimb aceste conducte insa am auzit ca ele vin ori colac ori bare drepte

intrebarea mea este daca se pot modela destul de usor sau trebuie ceva aparat special pentru a da dorma celei initiale?

am vazut undele poze cu moatarea celor de cupru insa pareau ajustate manual(in poza postata la un seria 5

 

si un sfat tuturor detinatorilor de E46 duse de afara

verificati conductele de frana in special cele spate acolo undese imbina cu furtunele de frana..asta ca sa nu va treziti ca ramaneti fara frane in mers

post-44404-0-06017200-1409421457_thumb.jpg

post-44404-0-69163900-1409421466_thumb.jpg

post-44404-0-98075000-1409421477_thumb.jpg

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

revin cu detalii pentru cei interesati

conductele vin drepte si cele originale si astfel am renuntat la ideea de conducte OEM si mi-am pus de cupru net superioare

cele de cupru le gasiti la colac si se taie si mufeza in functie de cum doresti

astfel se poate intra pe Real OEM sau BMWfans si lua dimensiunile exacte ale celor 3 conducte(3 deoarece cea de pe partea dreapra e din 2 bucati )

cu dimensiunile avute se pot face usor cele din cupru si astfel calitatea si durabilitatea va fi net superioara

pentru alte detalii intrebati

 

maine urmeaza sa merg la BMW sa umplu si aerisesc instalatia cu ajutorul unui aparat special

Edited by motorsport
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

revin cu detalii pentru cei interesati

conductele vin drepte si cele originale si astfel am renuntat la ideea de conducte OEM si mi-am pus de cupru net superioare

cele de cupru le gasiti la colac si se taie si mufeza in functie de cum doresti

astfel se poate intra pe Real OEM sau BMWfans si lua dimensiunile exacte ale celor 3 conducte(3 deoarece cea de pe partea dreapra e din 2 bucati )

cu dimensiunile avute se pot face usor cele din cupru si astfel calitatea si durabilitatea va fi net superioara

pentru alte detalii intrebati

 

maine urmeaza sa merg la BMW sa umplu si aerisesc instalatia cu ajutorul unui aparat special

 

aceasi problema este si la e36, totusi cred ca originale sunt mai bune decat teava de cupru la metru bercuita la capete

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aceasi problema este si la e36, totusi cred ca originale sunt mai bune decat teava de cupru la metru bercuita la capete

 

mai bune cele originale in ce sens?

aici a fost vorba de ruginire si apoi cedare a tevi ori daca ele erau de la bun inceput de cupru nu rugineau

dar de ce sa fi facut cei de la BMW un lucru durabil de la inceput mai ales ca acele conducte sunt expuse la sare

 

si cele originale tot la metru se fabrica si sunt taiate si mufate la fel cum procedezi cand cumperi cele de cupru

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

sunt bune alea la colac,daca n/ai presiune buna in frane sau pedala e beton,poti sa le pui la chiuveta..

 

 

aia la bmw sunt fraieri,nu calculeaza bine.daca puneau niste furtune de wc era marfa..

 

asa e cum zici tu

pe ce nu scrie OEM e praf

calculeaza cat te costa sa iti pui acasa teava normala si cea de cupru

normal ca nu au fost fraieri ca era mai costisitor si nu mai faceau ei bani cu tevile OEM de frana actuale....ca nu mai rugineau si nu le mai schimba lumea

 

si apropo nu vad care e treaba cu presiunea si pedala ....tevile au acelas diametru ori legat de presiune vorbim de probleme cu pompa nu conducte

Edited by motorsport
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai bune cele originale in ce sens?

aici a fost vorba de ruginire si apoi cedare a tevi ori daca ele erau de la bun inceput de cupru nu rugineau

dar de ce sa fi facut cei de la BMW un lucru durabil de la inceput mai ales ca acele conducte sunt expuse la sare

 

trebuie sa te gandesti ca daca sunt facute profesional si sunt dintr-un material dur sunt mai bune....

daca iei o groapa sau o salti aiurea pe elevator si se infunda conducta de cupru?

daca sunt ruginite trebuiesc inlocuite logic, insa parerea mea era ca pe original

banuiesc ca in romania treci itp-ul cu conductele alea, conductele si furtunele de frana au si ele o durata limitata de viata

mai bune ma refer la faptul ca sunt facute profesional, teava aia de cupru bercuita de nea gigi poate sa nu etanseze perfect sau sa aiba microfisuri pentru ca a fost facuta colac si pe urma indreptata

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa te gandesti ca daca sunt facute profesional si sunt dintr-un material dur sunt mai bune....

daca iei o groapa sau o salti aiurea pe elevator si se infunda conducta de cupru?

daca sunt ruginite trebuiesc inlocuite logic, insa parerea mea era ca pe original

banuiesc ca in romania treci itp-ul cu conductele alea, conductele si furtunele de frana au si ele o durata limitata de viata

mai bune ma refer la faptul ca sunt facute profesional, teava aia de cupru bercuita de nea gigi poate sa nu etanseze perfect sau sa aiba microfisuri pentru ca a fost facuta colac si pe urma indreptata

 

numa ca eu nu am facuto la nea gigi ci la o firma specializata care se ocupa cu conducte de frana de cupru pentru masini

oricum eu le-am demontat si montat singur si sincer la cum sunt amplasate de protejat nu vad unde datorita unei gropi sau elevator as putea indoti sau infunda una

oricum nu mai conteaza ....fiecare cu parerea lui :) :drinks:

Edited by motorsport
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 years later...
Salutare. Vreau sa inlocuiesc conductele de frana spate la un 320D din 2002 cu DSC.Sunt destul de ruginite. Am o nelamurire. Pe Realoem din schema inteleg ca ambele furtune au legaturi undeva in spatele masinii dar la service au spus ca pe stanga este teava din fata masinii pana la roata stanga si pe dreapta se desface de undeva de la mijlocul masinii si de acolo pleaca o conducta pana la roata dreapta. A schimbat cineva sa ma lamureasca si pe mine? Trebuiesc date jos cardanul, esapamenul si rezervorul? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Vreau sa inlocuiesc conductele de frana spate la un 320D din 2002 cu DSC.Sunt destul de ruginite. Am o nelamurire. Pe Realoem din schema inteleg ca ambele furtune au legaturi undeva in spatele masinii dar la service au spus ca pe stanga este teava din fata masinii pana la roata stanga si pe dreapta se desface de undeva de la mijlocul masinii si de acolo pleaca o conducta pana la roata dreapta. A schimbat cineva sa ma lamureasca si pe mine? Trebuiesc date jos cardanul, esapamenul si rezervorul? Multumesc.

Incearca asta

https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/38-BRAKES-Replacing_Your_Brake_Ducts/38-BRAKES-Replacing_Your_Brake_Ducts.htm

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Vreau sa inlocuiesc conductele de frana spate la un 320D din 2002 cu DSC.Sunt destul de ruginite. Am o nelamurire. Pe Realoem din schema inteleg ca ambele furtune au legaturi undeva in spatele masinii dar la service au spus ca pe stanga este teava din fata masinii pana la roata stanga si pe dreapta se desface de undeva de la mijlocul masinii si de acolo pleaca o conducta pana la roata dreapta. A schimbat cineva sa ma lamureasca si pe mine? Trebuiesc date jos cardanul, esapamenul si rezervorul? Multumesc.

Poti sa bagi conducta pe deasupra rezervorului si cardanului dar n-o sa poti face prinderile ca din fabrica, dar daca esti pretentios demontezi tot si faci ca din fabrica......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 9 months later...

A păţit cineva să i se spargă? Dacă sunt în mers, am timp să frânez, să trag maşina pe dreapta?

Ce sa se sparga, furtunul flexibil?

Alea trebuie inlocuite cand sunt gasite cu crapaturi pe ele la verificarea tehnica.

Nu se trece verificarea cu ele crapate.

 

Sa opresti o masina fara frane tine numai si numai de abilitatea ta de a evita un accident.

Cu cat inveti tu insuti asta experimentand (fara a apasa pedala de frana) cu atat mai bine pt tine.

 

In general nu se poate sa nu simti ca, ceva nu ar fi in regula, si de oprit o sa poti opri masina, dar poate nu atat de repede cum erai obisnuit iar ASTA NU POATE DECAT SA NU MAI CONTINUI CALATORIA PANA NU TE LAMURESTI, uitandu-te pe sub masina cand o poti face in siguranta.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Furtunele sunt ok, dar condutele sunt ruginite. Despre conducte Întrebam, dacã se sparg În mers, rãmân instantaneu fãrã pedalã sau se duce moaie treptat? Am timp sã opresc?

circuitul de franare este separat fata-spate. Ramai cu sistem de franare pe puntea fata, oricum nu cred ca o sa iti placa senzatia, de obicei se sparg cand presiune pe circuit este mai mare, atunci cand franezi mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.