Jump to content

Ulei peste nivel E60 520d


Recommended Posts

un litru de ulei la 1000km hai ma da-l naibi de bmw, al meu are 220 de mii si mai mult de 300-400 de g la 15000 de km nu consuma, 525d e60. Cum sa zici ca 1l/1000 de km este normal....

 

 

Mda! Tu esti un caz fericit! Felicitari daca iti mananca doar atat! Nu conteaza ca-i 4L ori 6L, oricare poate sa manance! De M47 stiu ca-i gurmand cu uleiul, intrucat am tot discutat aici pe forum si multi s-au plans. O parte nu prea vor sa recunoasca intrucat considera ca-si strica firma, dar le consuma si astora de spun ca nu le iau gram de la un schimb la altul! Poate daca mai tot timpul mergi batraneste, sa nu-ti consume ori sa nu consume mult, altfel daca ii dai talpa, va manca ceva, acum depinde cat! Pe de alta parte e si de inteles: BMW = motoare puternice, turatii ridicate, viteze mari, deci se cam justifica daca mai consuma si putin ulei :p

Link to comment
Share on other sites

eu am m47 primul model, de 136cp cu turbina garret, sa zic ca au existat schimburi la 10.000km care nu am completat, dar si schimburi in care am completat intre 500ml si pana in max 1ltr in functie de talpa.....

banuiesc ca astea cu CR datorita faptului ca sunt mai fortate mananca mai mult ulei, totusi 1ltr la 1000km nu se mai renteaza, mai bine il reconditionezi

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Acum nu stiu daca sunt un caz fericit sau asa este normal, dar tind sa cred ca asa este normal. Acum 2-3 ani am avut un e39 tot 525 d si la fel mai mult de 500 de g de ulei intre schimburi nu manca. Cred ca ce sare de 1-1,5 l de ulei intre schimburi la un motor obisnuit nu este normal , acolo exista cu siguranta ceva in neregula si destul de multa uzura, asta pentru un diesel ca cele pe benzina mananca mai mult.
Link to comment
Share on other sites

Nu i vb doar de BMW aici. Si la alte marci sunt problemele astea. Tot la fel mi a zis un unchi care i soferul directorului la o firma ca au cumparat acu 2 ani un Q5 nou pt ginerele directorului si ca dupa putin timp dupa ce a luat o i s a aprins martorul de ulei in bord ca i pe minim. Dar mi a zis unchi meu ca cica ii dadea cox la greu, mergea tare in afara cel putin. Era tot un diesel, dar nu stiu de cati litri mai exact! Cred ca tot pe la turbina ii manca si astuia avand in vedere ca la turatiile alea are nevoie de mai mult ulei si inevitabil mai scapa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.