Jump to content

Cine are E90/E91 si de care?


tzucul

Recommended Posts

As fi si eu curios de o masina full options :) sa vad ce inseamna,daca nu ai xenon nu mai e full options,si probabil n-ai nici multe eltele,fara suparare! :)

Prietene, masina a costat noua aprox. 46.000 Euro. Ca nu are xenon, nu e vina mea, ca optiuni: piele dakota black, nav.profesionala , dvd, mag. 6 mp3-uri, comenzi volan, scaune incalzite cu reglaj electric, trapa el, PDC fata-spate,senzori ploaie, presiune pneuri,cruise control,sistem audio profesional, steptronic, perdea el luneta, interfata USB, etc. Ce ar trebui sa mai aiba o masina? Eu zic ca este suficient, cel putin pt mine ! Probabil ca a ta are mult mai multe...

fiecare isi face optiunile in functie de necesitati si in primul rand de banii de care dispune pt optionale.

la tine ar mai fi fost posibile cateva optiuni: ventilare scaune (Scaunele sunt sport sau nu? e si asta o optiune), volanul este sport sau normal?(sport iar este o optiune), senzori lumina ai? (alta optiune), la xenon(dar am vazut ca nu ai) exista si optiunea de xenon autoadaptive, incalzire auxiliara(Webasto)-> asta nu stiu daca este disponibila pt E90, cruise control-ul are camera in spoilerul fata pt autofranare?(alta optiune), active steering ai?(alta optiune),bluetooth, leduri la manere usi, un sertar pt bagaje de max 5kg in partea de sus a portbagajului, sac ski si mai sunt si altele cred dar nu imi vin acum in minte.

tu ai multe dotari in plus fata de mine, dar mie nu imi sunt necesare.

acum depinde de fiecare in parte si pt ce foloseste masina, fie pt confortul sau minim, fie pt confortul uneori prea excentric dat de unele optionale inutile si scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Da, ai deptate, numai ca eu nu am cumparat-o de noua sa pot sa-mi aleg pachetele optionale. Am sensori de lumina cu leaving home si comming home, active steering, leduri la manerle usilor, sac ski, volan sport(cu 3 spite), etc. Nu folosesc decat 30% dintre optiuni asa ca nu dau 2 bani pe ele, dar exista. Cred ca are destule optiuni, nu este full extra options, dar cred ca pot folosi termenul de " full option fara xenon" :) , multumiti?

 

 

Astept o parere vizavi de pret.

 

Pretul este bunicel, dar nu inteleg pe unde a rulat respectiva masina astfel incat trebuie sa-i schimbi suspensia fata. Sigur are 65.000 km? Te intreb pt ca a mea are 44.000 si nu prezinta nici o urma de uzura a suspensiei, totusi o suspensie de BMW tine mult mai mult de 65.000 km daca masina este folosita in conditii rezonabile. Daca a fost masina de firma si au condus-o 10 soferi, pretul este mare ! :)

Link to comment
Share on other sites

1. Am spus fara suparare, am vrut doar sa vad ce inseamna pentru tine full options.2. Si ce daca a costat atit, nu inseamna ca e full options,cum a zis si IulianC mai sunt o gramada de optiuni.

 

3. N-am zis ca "amea" are mai multe optiuni dar nici n-am zis ca e full options.Te-am intrebat pentru ca tot mai mult am vazut aceasta expresie

 

de multe ori aiurea

Link to comment
Share on other sites

Bine amice, de azi inainte o sa spun ca masina mea are dotari "aproape full options", esti multumit? Hai sa schimbam subiectul ca facem teoria chibritului si in acelasi timp offtopic ! :)

 

Eu am 64.000km si nu am schimbat nimic si nici nu trebuie sa schimb ceva.

 

Asta spuneam si eu, un BMW de ultima generatie, folosit in conditii normale, nu cred ca ar trebui sa necesite schimbarea suspensiei(a articulatiei) la 65.000km.

Link to comment
Share on other sites

Astept o parere vizavi de pret.

 

Pretul este bunicel, dar nu inteleg pe unde a rulat respectiva masina astfel incat trebuie sa-i schimbi suspensia fata. Sigur are 65.000 km? Te intreb pt ca a mea are 44.000 si nu prezinta nici o urma de uzura a suspensiei, totusi o suspensie de BMW tine mult mai mult de 65.000 km daca masina este folosita in conditii rezonabile. Daca a fost masina de firma si au condus-o 10 soferi, pretul este mare ! :)

 

 

Da, si eu ma gandeam la asta, nu pot sa-mi dau seama de la ce s-o fi dus suspensia(poate era de la tara tipul, iar cu suspensia asta masina avand si garda la sol mai joasa... ma rog. Eventual stiti cam cat m-ar costa inlocuirea acestora(inca n-am avut timp sa trec pe la reprezentanta, la telefon nu prea raspund baietii)

65.000km sunt reali, verificati in service-ul unui prieten(cum de altfel toata masina),in cartea service e trecuta 55.000km ultima revizie,noiembrie anul trecut, iar masina sta din februarie.

In ceea ce priveste soferul(ii) am inteles ca era unul singur.

dar da de gandit suspensia asta. :)

Vedem luni,ma duc inca o data s-o vad. :)

 

Mersi oricum. :)

Edited by barni
Link to comment
Share on other sites

eu de când o am din iulie 2008 luatã cu 105300km ºi ajunsã În Þarã cu 108500km nu am schimbat decât la 110000km uleiul motor, filtru ulei, filtru epurator, filtru aer, filtru polen(microfiltru) ºi filtru motorinã.

Âşi am mai schimbat curelele Âşi rolele ĂŽntinzĂŁtoare, doar cĂŁ cea de la servodirecĂžie mi-a sĂŁrit de 3 ori dar acum vĂŁd cĂŁ s-a ĂŽnvĂŁĂžat sĂŁ stea pe fulii.

acum mã pregãtesc sã schimb un rulment roatã spate(sper cã el e de vinã pt huruitul de pe spate), uleiul de la servodirecÞie cã face gãlãgie pompa dimineaÞa, lichidul de frânã ºi iar uleiul ºi filtrul de ulei la motor.

acum am 123000km cu ea.

Link to comment
Share on other sites

65.000km sunt reali, verificati in service-ul unui prieten(cum de altfel toata masina),in cartea service e trecuta 55.000km ultima revizie,noiembrie anul trecut.

 

In locul tau nu as fi asa sigur in privinta kilometrilor reali. Singurii care pot verifica masina pe bune sunt cei de la reprezentanta. Cheia de contact are un chip care stocheaza toate datele de referinta ale masinii - km, data fabricatiei, erori de calc, servisare, etc. Cei de la reprezentanta au un dispozitiv conectat la un computer, acel dispozitiv iti citeste tote informatiile stocate pe cheie. Din cate stiu eu, km afisati pe bord se pot modifica, dar cei stocati in cheie nu, asadar ai si aceasta posibilitate. Daca nu ar fi avut probleme cu articulatiile nu ar fi trezit suspiciuni, dar asa...la 65.000, cam dubios ! :)

Link to comment
Share on other sites

E90-ul despre care vorbesc, cu cheltuielile pentru parbriz si cu revopsirea barelor, fara suspensie, si asa mi-ar sta pe undeva pe la 16000-16500 cu TVA cu tot.

Fata de dotarile standard mai are in plus, faruri xenon, tapiterie piele bej, un set de jante de aliaj 17"(cu cauciuc cu tot) in plus, volan sport cu comenzi, suspensie sport(si aici daca ma puteti ajuta cu ceva pret va rog). Cam asta ar fi.

 

Astept o parere vizavi de pret.

 

 

Da e ieftina, dar stii cu siguranta ca inafara de reparatiile pe care le-ai enumerat, masina e intr-adevar in stare f buna?

In plus, o masina rulata in Romania nu se compara cu una rulata in Germania, apropos de suspensii...

Cel mai bine du-o la reprezentanta, daca accepta proprietarul, ca sa fii sigur... ar fi pacat sa te trezesti ca trebuie sa bagi bani in ea dupa ce o cumperi...

La asemenea optiuni, mie mi se pare cam ieftina, dar pe de alta parte, eu nu mai sunt chiar la curent cu preturile...

E drept, sa o aduci din Germania e un pic mai complicat, dar eu cred ca merita... si nu am nici un interes sa te conving ... pur si simplu vorbesc din experienta (a mea si a altora) ... teapa poti sa-ti iei doar daca o cumperi de la samsari...

 

Bafta multa!

 

Sa ne-o prezinti si noua cand esti proprietar :)

Link to comment
Share on other sites

eu de când o am din iulie 2008 luatã cu 105300km ºi ajunsã În Þarã cu 108500km nu am schimbat decât la 110000km uleiul motor, filtru ulei, filtru epurator, filtru aer, filtru polen(microfiltru) ºi filtru motorinã.

Âşi am mai schimbat curelele Âşi rolele ĂŽntinzĂŁtoare, doar cĂŁ cea de la servodirecĂžie mi-a sĂŁrit de 3 ori dar acum vĂŁd cĂŁ s-a ĂŽnvĂŁĂžat sĂŁ stea pe fulii.

acum mã pregãtesc sã schimb un rulment roatã spate(sper cã el e de vinã pt huruitul de pe spate), uleiul de la servodirecÞie cã face gãlãgie pompa dimineaÞa, lichidul de frânã ºi iar uleiul ºi filtrul de ulei la motor.

acum am 123000km cu ea.

 

Eu n-am mai patit sa imi sara vreodata o curea,nici printre cei apropiati n-am auzit asaceva :) ,nici macar la un bmw la peste 200000km.

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am mai patit sa imi sara vreodata o curea,nici printre cei apropiati n-am auzit asaceva :) ,nici macar la un bmw la peste 200000km.

nu Âştiu cum e la restul maÂşinilor, dar la E90 la motorul de 1995cmc diesel cureaua de la servodirecĂžie nu are rolĂŁ ĂŽntinzĂŁtoare, ceea ci nu mi se pare o idee prea bunĂŁ. cureaua vine direct de pe fulia de la arbore pe fulia pompei de servodirecĂžie.

cred cĂŁ dacĂŁ avea ĂŽntinzĂŁtor nu mai sĂŁrea.

Link to comment
Share on other sites

Astept o parere vizavi de pret.

 

Pretul este bunicel, dar nu inteleg pe unde a rulat respectiva masina astfel incat trebuie sa-i schimbi suspensia fata. Sigur are 65.000 km? Te intreb pt ca a mea are 44.000 si nu prezinta nici o urma de uzura a suspensiei, totusi o suspensie de BMW tine mult mai mult de 65.000 km daca masina este folosita in conditii rezonabile. Daca a fost masina de firma si au condus-o 10 soferi, pretul este mare ! :)

 

 

Da, si eu ma gandeam la asta, nu pot sa-mi dau seama de la ce s-o fi dus suspensia(poate era de la tara tipul, iar cu suspensia asta masina avand si garda la sol mai joasa... ma rog. Eventual stiti cam cat m-ar costa inlocuirea acestora(inca n-am avut timp sa trec pe la reprezentanta, la telefon nu prea raspund baietii)

65.000km sunt reali, verificati in service-ul unui prieten(cum de altfel toata masina),in cartea service e trecuta 55.000km ultima revizie,noiembrie anul trecut, iar masina sta din februarie.

In ceea ce priveste soferul(ii) am inteles ca era unul singur.

dar da de gandit suspensia asta. :)

Vedem luni,ma duc inca o data s-o vad. :)

 

Mersi oricum. :)

 

Chiar daca are 65.000 Km depinde cum s-a mers cu masina...daca cel care a condus-o a luat toate gropile posibile e clar.....Si pretul nu mi se pare chiar oke.Nu te bucura ca e 2006 masina ca nu asta e relevant.Poate fi una mai buna din 11/2005 fara nicio problema.Si o sa coste ceva toate reparatiile care sunt necesare.Ia fara Tva din Germania mai bine......si cred ca faci o afacere buna.Si asta ca o paranteaza nu mi s-au parut drumurile alea din Germania chiar f bune ci destul de normale adica cu ceva denivelari.....bine fara gropi asta e adevarat dar suspensia se duce si pe acolo pana la urma.La amortizoare se recomanda schimbul lor la 100.000 Km si sincer pana la valoarea asta nu ar tb sa fie probeleme mari.Eu am 110.000 Km cu a mea si nu prezinta mari probleme doar un mic balans.....acceptabil ca doar nu e noua.

Link to comment
Share on other sites

BMW E90 325xi 218 CP 3.0 L6 aspirat, manuala, 2.200 km deocamdata, luata de la AB, pret de lista cu optionlee vreo 36.500 EUR fara TVA, am avut o reducere bunicica.

Interesant ca dupa 2.200 km imi arata la bord viitoarea revizie la 20.000 km - initial cind luasem masina zicea 25.000 km

 

Overall multumit de masina. Pentru mai multe detalii, am deschis si topic separat.

 

 

acel interval de km se modifica in functie de stilul de condus,de carburant si asa mai departe...la maica mea la seria 1 a facut prima revizie la 30 000 eu la seria 3 e90 am facut-o la 23 000...

Link to comment
Share on other sites

As fi si eu curios de o masina full options :) sa vad ce inseamna,daca nu ai xenon nu mai e full options,si probabil n-ai nici multe eltele,fara suparare! :)
Prietene, masina a costat noua aprox. 46.000 Euro. Ca nu are xenon, nu e vina mea, ca optiuni: piele dakota black, nav.profesionala , dvd, mag. 6 mp3-uri, comenzi volan, scaune incalzite cu reglaj electric, trapa el, PDC fata-spate,senzori ploaie, presiune pneuri,cruise control,sistem audio profesional, steptronic, perdea el luneta, interfata USB, etc. Ce ar trebui sa mai aiba o masina? Eu zic ca este suficient, cel putin pt mine ! Probabil ca a ta are mult mai multe...

 

Ce ma mira foarte tare e faptul ca la asemenea dotari, nu are totusi xenon... nu-i ciudat?

Link to comment
Share on other sites

As fi si eu curios de o masina full options :) sa vad ce inseamna,daca nu ai xenon nu mai e full options,si probabil n-ai nici multe eltele,fara suparare! :)
Prietene, masina a costat noua aprox. 46.000 Euro. Ca nu are xenon, nu e vina mea, ca optiuni: piele dakota black, nav.profesionala , dvd, mag. 6 mp3-uri, comenzi volan, scaune incalzite cu reglaj electric, trapa el, PDC fata-spate,senzori ploaie, presiune pneuri,cruise control,sistem audio profesional, steptronic, perdea el luneta, interfata USB, etc. Ce ar trebui sa mai aiba o masina? Eu zic ca este suficient, cel putin pt mine ! Probabil ca a ta are mult mai multe...

 

Ce ma mira foarte tare e faptul ca la asemenea dotari, nu are totusi xenon... nu-i ciudat?

nu-i ciudat pentru nemĂži. ei ĂŽÂşi fac opĂžionalele numai in funcĂžie de ce considerĂŁ ei strict necesar. n-ai vĂŁzut maÂşini cu piele, navigaĂžie, cutie automatĂŁ, xenon, trapĂŁ etc. Âşi cu climĂŁ manualĂŁ?:)

ce am mai auzit e cã nemÞii κi comandã trapã la maºinã doar dacã sunt fumãtori(mã rog, nu toÞi) pt cã ei merg numai pe autostradã ºi sã nu stea cu geamul deschis când fumeazã la vitezã mare.

Link to comment
Share on other sites

nu-i ciudat pentru nemĂži. ei ĂŽÂşi fac opĂžionalele numai in funcĂžie de ce considerĂŁ ei strict necesar. n-ai vĂŁzut maÂşini cu piele, navigaĂžie, cutie automatĂŁ, xenon, trapĂŁ etc. Âşi cu climĂŁ manualĂŁ?:)

 

nu, n-am mai vazut :)

ca romanu' vrea xenon, clima, piele, daca are bani, trapa si navigatie... sa se vada ca si-a luat BMW de BMW :)

 

ce am mai auzit e cã nemÞii κi comandã trapã la maºinã doar dacã sunt fumãtori(mã rog, nu toÞi) pt cã ei merg numai pe autostradã ºi sã nu stea cu geamul deschis când fumeazã la vitezã mare.

 

nici p-asta n-o stiam :)

Link to comment
Share on other sites

Ce stiti despre Garantia Euro Plus, cea de 3 ani... e valabila si in Romania? Are cineva asa ceva?

Pt ca mie cei care mi-au adus masina mi-au zis ca am garantie 3 ani la ea; insa cand m-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca doar 2...

Daca e cineva care sa ma poata lamuri...

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Ce stiti despre Garantia Euro Plus, cea de 3 ani... e valabila si in Romania? Are cineva asa ceva?

Pt ca mie cei care mi-au adus masina mi-au zis ca am garantie 3 ani la ea; insa cand m-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca doar 2...

Daca e cineva care sa ma poata lamuri...

Mersi

da la Noi la Romania la Saraci este 2 ani la Germania la mama lor acolo este 3 ani :)

Link to comment
Share on other sites

Ce stiti despre Garantia Euro Plus, cea de 3 ani... e valabila si in Romania? Are cineva asa ceva?

Pt ca mie cei care mi-au adus masina mi-au zis ca am garantie 3 ani la ea; insa cand m-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca doar 2...

Daca e cineva care sa ma poata lamuri...

Mersi

da la Noi la Romania la Saraci este 2 ani la Germania la mama lor acolo este 3 ani :)

 

Nice!

Link to comment
Share on other sites

Buna, sunt si eu un mandru proprietar de E90 325i din 2006

 

in cele din urma am luat E90-ul respectiv, l-am luat de trei zile si de atunci nu mai vreau sa cobor din ea. ;)

 

Are urmatoarele optiuni(toate din fabrica): faruri xenon, sistem de spalare a farurilor, interior piele dakota bej, volan cu piele si multifunctional, senzor ploaie, suspensie sport, vopsea metalizata, si o ciudatenie: roata de rezerva normala. :)

In afara de astea am mai primit un set de jante aliaj(Rial) cu cauciuc run-flat. In schimb n-are navigatie si nici clima automata,are "doar" clima manuala(dar eu personal nu le simt lipsa deocamdata).

Acuma am trecut de 66.000 de km, in legatura cu consumul deocamdata imi arata in jur de 13-14l,in oras.

Cat despre parbrizul crapat e ca si rezolvat :) , iar barele fata spate cam 1200-1500 RON revopsirea la reprezentanta. In legatura cu suspensia eu deocamdata nu prea simt nimic, dar o voi duce iarasi la service sa vad ce-mi recomanda.

Am luat-o la un pret foarte bun(mai ales acum cu noua taxa de poluare. :) bine ca nu s-a razgandit fostul proprietar :) ), m-a costat 58.000RON cu TVA cu tot. Inmatriculat in judet.

 

Urmeaza si poze. :)

 

Numai bine la toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

Buna, sunt si eu un mandru proprietar de E90 325i din 2006

 

in cele din urma am luat E90-ul respectiv, l-am luat de trei zile si de atunci nu mai vreau sa cobor din ea. ;)

 

Are urmatoarele optiuni(toate din fabrica): faruri xenon, sistem de spalare a farurilor, interior piele dakota bej, volan cu piele si multifunctional, senzor ploaie, suspensie sport, vopsea metalizata, si o ciudatenie: roata de rezerva normala. :)

In afara de astea am mai primit un set de jante aliaj(Rial) cu cauciuc run-flat. In schimb n-are navigatie si nici clima automata,are "doar" clima manuala(dar eu personal nu le simt lipsa deocamdata).

Acuma am trecut de 66.000 de km, in legatura cu consumul deocamdata imi arata in jur de 13-14l,in oras.

Cat despre parbrizul crapat e ca si rezolvat :) , iar barele fata spate cam 1200-1500 RON revopsirea la reprezentanta. In legatura cu suspensia eu deocamdata nu prea simt nimic, dar o voi duce iarasi la service sa vad ce-mi recomanda.

Am luat-o la un pret foarte bun(mai ales acum cu noua taxa de poluare. :) bine ca nu s-a razgandit fostul proprietar :) ), m-a costat 58.000RON cu TVA cu tot. Inmatriculat in judet.

 

Urmeaza si poze. :)

 

Numai bine la toata lumea.

 

roata de rezerva?? !

pune si tu niste poze sa vedem cum si unde sta roata de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

roata de rezerva?? !

pune si tu niste poze sa vedem cum si unde sta roata de rezerva.

 

 

Da, roata de rezerva, poza inca n-am dar sta in....portbagaj. :)

Serios, am si o roata de rezerva(janta de otel) cu sigla si inscriptie BMW pe ea. Era in portbagaj destul de mult timp pentru ca o lasat o urma pe materialul textil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.