Jump to content

Sfaturi achizitie E46 318i 2.0 143cp


George Cosmin

Recommended Posts

 

Pai Boaska duce de obicei discutia unde vrea el, e36 vs.

 

Da, e36 e f stabil, de aceea sunt N accidente cu e36-e46 de stabile ce sunt (mortale, vedeti statistica). Sa fim seriosi, ca acum o dam naibii in toate aberatiile din lume. E46, masina construita in anii '90, e mai stabila. Fac pariu cu cine vrei ca nu e. Si am incheiat discutiile astea de rahat, bmw din 1900 toamna vs. masini noi care nu-s bmw. Si am mai citit una, e46 este peste passat B7. :thumbsup: Ok

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pai Boaska duce de obicei discutia unde vrea el, e36 vs.

 

Da, e36 e f stabil, de aceea sunt N accidente cu e36-e46 de stabile ce sunt (mortale, vedeti statistica). Sa fim seriosi, ca acum o dam naibii in toate aberatiile din lume. E46, masina construita in anii '90, e mai stabila. Fac pariu cu cine vrei ca nu e. Si am incheiat discutiile astea de rahat, bmw din 1900 toamna vs. masini noi care nu-s bmw. Si am mai citit una, e46 este peste passat B7. :thumbsup: Ok

Nu ai dreptate, e36 e o masina cu 150-200cp in marea lor majoritate, fara electronica, masina pusa in mainile unuia care a vazut numai de la touran 2011 in sus normal ca va face accident. Cat despre g7, unde media de putere e undeva la 100-120cp full de electronica... Trage tu concluzia

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, e36 e f stabil, de aceea sunt N accidente cu e36-e46 de stabile ce sunt (mortale, vedeti statistica).

Daca din gura taceai filozof ramaneai, nu mai compara ce ai avut tu cu restul masinilor. Daca selectia naturala se face la volanul unui BMW asta nu e un motiv de tras in jos modele ca e36 sau e46.

Edited by Dan_316i
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ca idee, un skyline r32 va fi 10 clase peste o toyota prius 2014, golf7, peugeot 207, opel corsa d, la capitolul sportivitate, nu conteaza ca poate sunt 20 de ani diferenta intre modele.

Nu ai sa vezi pe nimeni comparand vreun hatch facut pt a merge de la a la b cu o sportiva. NICIODATA. Numai in Ro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

lumea in general pricepe ca o masina noua e mereu mai buna ca una de 10-15-20 ani pentru ca ei cauta fiabilitate, dar multi nu fac diferenta intre cum merge un E46, si aici nu ma refer la confort, ci pur si simplu la cum simti masina, cat de precisa e directia, ce iti transmite sasiul si trenul de rulare, pentru ca multi au avut 2-3 masini poate cu care au mers mai mult si poate nici de la acelea nu au priceput mare lucru pentru ca nu ii intereseaza, vor sa ajunga din A in B doar, asa ca discutia asta e fara sfarsit. Parerea mea e ca oricand un E46 intr-o stare tehnica cat mai apropiata de 100% ca cea din fabrica, are o tinuta mai buna de drum si o dinamica superioara unui G7.

 

Hai sa ne uitam prin tarile care au circuite, sa vedem cate Golfuri vedem acolo si cate E30, E36 sau E46 vedem pregatite pentru circuit? Raspunsul e simplu iar motivul e acela ca masinile astea un sasiu foarte bun care le confera o dinamica net superioara multor masini si ca atare sunt o baza foarte buna de plecare pentru o masina entry level de curse/circuit.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

@roco Ce zici tu acolo? Poate vrei sa zici 100-115 cp in marea lor majoritate (316-318).

 

Nu ai dreptate, e36 e o masina cu 150-200cp in marea lor majoritate,[...]Cat despre g7, unde media de putere e undeva la 100-120cp full de electronica... Trage tu concluzia

 

Prefer varianta 2.

 

Dan 316i, ce-am avut eu era intretinut, si in general intretin ce e pe mainile mele. Nu vorbesc din experienta, ziceam de STATISTICA, sau te faci ca nu stii sa citesti?

 

mik, ce rahat de precizie in directie simti la volanul unui 318i? Despre ce naiba vorbim, despre niste amarate de motoare, nu faci curse cu ele, e o masina ca oricare alta. Tocmai pentru ca nu ii fortezi limitele, un om normal nu isi ia 318i pentru putere, ca de fapt N-ARE.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ce treaba are puterea cu precizia directiei? la G7 e electrica, feedback aproape 0, si dpdv al feelingului prefer oricand un 318i N42 decat un G7 1.6tdi, iar exemplul pe care ti l-am dat mai sus sustine ceea ce spuneam despre dinamica unui E46 sau E36, nu vorbeam de putere ci pur si simplu de dinamica si feeling, si da, crede-ma ca si un 318i iti poate arata potentialul masinii atunci cand il duci la limita pe un drum virajat...puterea nu e totul :rolleyes:
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Orice om normal prefera varianta 2 in viata de zi cu zi. Citesti printre randuri si cand nu ai argumente o dai in balarii.

Niciodata un hatchback nu concureaza cu o sportiva. Tu le bagi in competitie fara rost.

La tine si un honda nsx e mai prost pe curbe decat un rahat de g7 care a fost facut pt pipite sa-si care cumparaturile de la piata pana acasa.

 

150-200 cp au cele care sunt implicate frecvent in accidente...

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am o cunostinta in Arad si inainte sa ma pun pe drum, vreau sa verifice el masina,dar nu am reusit sa dau de el inca.

Sau daca stiti o persoana serioasa dupa forum care sta in Aradsi care ar vrea sa ma ajute si pe mine...

 

:laugh: nu te baga nimeni in seama, sunt prea preocupati sa se certe e36 vs golf. Dar P.I.M.P. nu are dreptate, am condus multe masini si tot Bmw mi-am luat. E cel mai placut de condus. Chiar si 318i.

 

Fa un topic la "Pe margine" si cere ajutorul unui coleg din Arad. Se va rezolva.

 

Btw, am si eu un 318i acum. Inainte am avut un 2.2. Sa stii ca regret mult diferenta de putere, mai ales ca la consum nu e mare diferenta(1L in oras). Dar ma consolez cu faptul ca asta de acum e foarte dotata(m-pack, HK, Xe, scaune incalzite, oglinzi pliabile el, etc). Morala: cauta sa fie dotata.

Edited by Beriba
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

MIK: Pai puterea duce la feeling, nu? Altfel cum o duci la limite, testam la 50 la ora feelingul in sensuri giratorii?

 

Si nu compara cu un rahat de 1.6 tdi, compara aceeasi capacitate, acelasi combustibil. Daca am avea ocazia, ti-as demostra ca ce se face cu un e46, se face mai bine cu omologul lui de la VW (care o fi ala, an fabr. 2014, ca despre asta era vorba, bmw vechi vs. alta marca masina noua). Aceeasi motorizare, aceeasi suspensie, aceleasi setari.

 

Roco nu mai baga in discutie masini de competitie etc. Stiu ca esti fan e36, tot respectul pentru masina ta (daca o mai ai), dar in afara de motor, nimic interesant la ea, tot cosciug pe roti e (la figurat, adica mori in el de 10 ori mai repede decat in orice altceva, sa nu se inteleaga cazan ca nu e cazul).

 

Si hai sa incetam cu offtopicul, pe un topic fara prea mult sens oricum. Eu mi-as lua oricand un golf GTI, voi luati-va e36/e46 de 20-25 de ani, cu motoare mari, sa vedem cine e mai castigat.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

nu, nu doar puterea duce la feeling, poti avea cai putini si sa fie mai fun decat o herghelie. Hai oricum sa incetam, fiecare percepe lucrurile diferit prin prisma experientelor lui si a felului cum defineste el "feeling" ul asta. De multe ori 200cp poti fi mult mai fun decat 500cp, si crede-ma ca o spun din experienta.

 

ia un E36 M3 si dupa si un GTi, vezi care e mai fun si cu mai mult "feeling" :thumbsup: , desi probabil tu vei gasi ca GTi-ul :rolleyes: , nimic rau in asta pana la urma, daca asta te satisface pe tine, e tot ce conteaza!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prefer varianta 2.

 

Dan 316i, ce-am avut eu era intretinut, si in general intretin ce e pe mainile mele. Nu vorbesc din experienta, ziceam de STATISTICA, sau te faci ca nu stii sa citesti?

 

Da-ti un refresh te rog. Tu aveai 185/65/15, caseta necesita inlocuire, amortizoarele si ele moi, ce dinamica vroiai de la masina aia. Mai bine pun stop.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa ai dreptate mik. M3-ul e altceva, dar cati au M3 si cati GTI? Fiind un motor 2.0 gti-ul e mult mai accesibil si pe termen lung e mai bun (la ora asta). Să nu zic ca la bani ai iesi aproape la fel la achiziție. Na, vorbim vorbe, ca sa nu tacem. Oricum nu ajuta pe nimeni ce comentam noi pe aici.

 

Dan 316i nu ma fa sa zic ce cred eu cu adevarat de e36, si ferească-te de un accident ca nu mai iesi om, mai ales la vitezele la care mergi tu. Senzatia de stabilitate o ai pana in primul stâlp.

 

Si ce vrei sa zici? Defectele au fost constatate mai mult sau mai putin inainte de vanzare. Anterioara ta, pe care ai vandut-o in ce stare avea suspensia? Necesita sau nu înlocuire? Jantele pe 15 le prefer pt confort, chiar si in ziua de azi, sau ai uitat ca am vândut jantele pe 17 si caut pe 15? Asa iti place tie sa faci niște afirmatii... mai ales in public.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

:laugh: nu te baga nimeni in seama, sunt prea preocupati sa se certe e36 vs golf. Dar P.I.M.P. nu are dreptate, am condus multe masini si tot Bmw mi-am luat. E cel mai placut de condus. Chiar si 318i.

 

Fa un topic la "Pe margine" si cere ajutorul unui coleg din Arad. Se va rezolva.

 

Btw, am si eu un 318i acum. Inainte am avut un 2.2. Sa stii ca regret mult diferenta de putere, mai ales ca la consum nu e mare diferenta(1L in oras). Dar ma consolez cu faptul ca asta de acum e foarte dotata(m-pack, HK, Xe, scaune incalzite, oglinzi pliabile el, etc). Morala: cauta sa fie dotata.

 

Am observat si eu asta :laugh: Oricum ma amuz copios :popcorn: . No offence :)

Acum ce motor ai ? 1.8 sau 2.0 ? Ce consum ai si in ce oras ? Si ce altceva ai mai putea sa imi spui despre masina?

As face un alt topic "pe margine", dar preferam sa imi recomandati voi pe cineva, asa eram mai sigur ca persoana e seriasa.Oricum, din punct de vedere estetic, pare super, dar ideea e sa vada cineva daca sta bine si la partea mecanica, ca sa stiu daca se merita sau nu sa fac drumul pana acolo.

In orice caz, daca nu gasesc pe nimeni pana sambata, cred ca o sa fac un drum pana acolo daca trece de "interviul telefonic", asa cum zicea @mik15 .

Link to comment
Share on other sites

daca esti cu adevarat interesat mai ceri un set de poze pe email si vb cu omul la telefon, nu te lasa influentat de altii

cand dai 4000e mai pui si 100e la benzina, faci proba, o salti pe elevator te uiti la ea bine, lonjeroane, bascule, usi etc

oricum mai trebuie sa investesti ceva bani in ea ulterior si daca iti place si nu te duci sa o vezi o sa-ti para rau mai tarziu

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Roco nu mai baga in discutie masini de competitie etc. Stiu ca esti fan e36, tot respectul pentru masina ta (daca o mai ai), dar in afara de motor, nimic interesant la ea, tot cosciug pe roti e (la figurat, adica mori in el de 10 ori mai repede decat in orice altceva, sa nu se inteleaga cazan ca nu e cazul).

 

Si hai sa incetam cu offtopicul, pe un topic fara prea mult sens oricum. Eu mi-as lua oricand un golf GTI, voi luati-va e36/e46 de 20-25 de ani, cu motoare mari, sa vedem cine e mai castigat.

 

Dar ia-ti frate un G7 GTI si nu mai scrie atata offtopic pe aici .... si mutate pe vwforum B)

Edited by Marius_Is
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu asta :laugh: Oricum ma amuz copios :popcorn: . No offence :)

Acum ce motor ai ? 1.8 sau 2.0 ? Ce consum ai si in ce oras ? Si ce altceva ai mai putea sa imi spui despre masina?

As face un alt topic "pe margine", dar preferam sa imi recomandati voi pe cineva, asa eram mai sigur ca persoana e seriasa.Oricum, din punct de vedere estetic, pare super, dar ideea e sa vada cineva daca sta bine si la partea mecanica, ca sa stiu daca se merita sau nu sa fac drumul pana acolo.

In orice caz, daca nu gasesc pe nimeni pana sambata, cred ca o sa fac un drum pana acolo daca trece de "interviul telefonic", asa cum zicea @mik15 .

 

Am 2.0

 

In oras(Cluj) consuma 11.3 - 11.7, consum facut la pompa, dar nu iese de fiecare data la fel. Putem spune 11.5. Inafara intre 7 si 7.5. Am fost pe Transfagarasan si Transalpina si mi-a consumat 7.5, am facut plinul cand m-am intors din excursie. Si asta cu rotile de m-packet, 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Cu alea de iarna(16) va scadea sub 7, sunt mai mult ca sigur.

 

In rest, ce imi place la motor e ca este foarte nervos, iar in ture mari suna frumos. Cu 0w30 aproape ca nu il auzi, nici de afara, nici din interior. Sunetul la ralanti e ca a unui diesel care merge foarte foarte frumos(un carait). Asta din cauza la valvetronic.

 

Bujiile sunt 40 lei bucata, intra ~4L de ulei, uleiul(Castrol 0w30) e 50 lei pe emag, filtru de benz e 250 lei(se schimba rar), cam toate garniturile pe care trebuie sa le schimbi la motor sunt in jur la 300-350 lei(capac motor, solenoizi, pompa vacuum). Posibil sa faca zgomot o rola, aia costa 260 lei.

Intinzatorul lantului de distributie, daca nu e modelul nou, trebuie schimbat pt ca poate sari distributia de la loc. 100 lei.

 

Poti sa mergi cu clima pornita, nu se prea simte ca ii ia din putere. In rest, ca toate e46.

Edited by Beriba
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@roco Ce zici tu acolo? Poate vrei sa zici 100-115 cp in marea lor majoritate (316-318).

 

Prefer varianta 2.

 

Dan 316i, ce-am avut eu era intretinut, si in general intretin ce e pe mainile mele. Nu vorbesc din experienta, ziceam de STATISTICA, sau te faci ca nu stii sa citesti?

 

mik, ce rahat de precizie in directie simti la volanul unui 318i? Despre ce naiba vorbim, despre niste amarate de motoare, nu faci curse cu ele, e o masina ca oricare alta. Tocmai pentru ca nu ii fortezi limitele, un om normal nu isi ia 318i pentru putere, ca de fapt N-ARE.

 

Speram sa nu se ajunga la argumente de genul asta,dar in fata mea nu poti veni cu 116d si sa-mi vorbesti in termeni absoluti despre masini.Ca nu te ascult.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.