Jump to content

325 din 1992 e36 are variatii de turatie la relant


Recommended Posts

post-5153-1174597404_thumb.jpg :blink: stie cineva care ar fi cauza deoarece am mai auzit aceasta problema la multi dar atunci nu iam dat importanta..........variatii de turatie la relantiii 500-1000  rpm

210775[/snapback]

Eu am avut aceeasi problema la M50 2000cm3, am schimbat 3 regulatoare de relanti si 1 debitmetru dar degeaba. Problema era de la sonda lambda care de altfel era noua, insa nu era Bosch. Am pus sonda Bosch si dupa cam 20 km s-a rezolvat problema. Fa un test inainte sa te apuci de schimbat piese. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema.

Am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie si am dat cu WD40 prin regulatorul de relantiu si prin clapeta de la debitmetru si tot asa imi facea !

Cand se incalzea motorul incepea sa oscileze de il lua boala !

 

Problema era din debitmetru. Lamela care se plimba p'acolo nu mai atingea rezistenta de grafit, am scos-o am indoit-o un pic, si de atunci turometrul nu se mai misca la relantiu !

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema la M50 2000cm3, am schimbat 3 regulatoare de relanti si 1 debitmetru dar degeaba. Problema era de la sonda lambda care de altfel era noua, insa nu era Bosch. Am pus sonda Bosch si dupa cam 20 km s-a rezolvat problema. Fa un test inainte sa te apuci de schimbat piese. Bafta!

211067[/snapback]

boss am fost azim la tester si mia zis ca e din debitmetru sigur dar sa verific si sonda lambda......................ok

Link to comment
Share on other sites

boss am fost azim la tester si mia zis ca e din debitmetru  sigur dar sa verific si sonda lambda......................ok

211189[/snapback]

Pai ce tester e asta care nu vede daca e dusa sonda lambda?! :)

Tocmai debitmetrul e ala care nu se vede pe tester.... :blink:

P.S. am schimbat doua sonde la doua masini si de fiecare data mi s-a recomandat sa comand pe original pt. ca celelalte mai dau erori si le iei degeaba.

Link to comment
Share on other sites

da frate ce ti se pare asa anormal 230 de cai

211211[/snapback]

pe cine crezi ca minti ?? :)

 

motorul respectiv are 192 cp + ca daca masina era ALPINA nu scria pe ea 325 , ci scria ALPIN B..... :blink: aaaaaaaaaa si inca o chestie ALPINA B6 e36 cu motor de 2800 cmc are 236 de cp :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema la M50 2000cm3, am schimbat 3 regulatoare de relanti si 1 debitmetru dar degeaba. Problema era de la sonda lambda care de altfel era noua, insa nu era Bosch. Am pus sonda Bosch si dupa cam 20 km s-a rezolvat problema. Fa un test inainte sa te apuci de schimbat piese. Bafta!

211067[/snapback]

 

eu ma tot tin sa fac un test la masina, dar ba nu am timp ba nu am cum sa ajung la tester

dar din cate am inteles la m50 nu te lamureste prea mult un tester, adica nu iti afiseaza foarte multe informatii

ma poti lamuri te rog in privinta asta, ce informatii iti da testerul la e36 2.000 cmc?

Link to comment
Share on other sites

pe cine crezi ca minti  ?? :)

 

motorul respectiv are 192 cp + ca daca masina era ALPINA nu scria pe ea 325 , ci scria ALPIN B.....  :blink:  aaaaaaaaaa si inca o chestie ALPINA B6 e36 cu motor de 2800 cmc are 236 de cp  :)

211364[/snapback]

o tu desteptule si poate ca scrie alpina :)

Link to comment
Share on other sites

eu ma tot tin sa fac un test la masina, dar ba nu am timp ba nu am cum sa ajung la  tester

dar din cate am inteles la m50 nu te lamureste prea mult un tester, adica nu iti afiseaza foarte multe informatii

ma poti lamuri te rog in privinta asta, ce informatii iti da testerul la e36 2.000 cmc?

211372[/snapback]

Asa credeam si eu ca nu prea iti arata multe dar m-am inselat. Conteaza mult cine iti face testul si ce fel de tester e. Eu am fost la mai multi "meseriasi" care luau bani pe test si nu-ti ziceau mai nimic. Cel care face testarea trebuie sa stie sa interpreteze datele si graficele ce apar pe monitor, e f important. Eu am avut bafta pana la urma ca am dat de un mecanic "scolit" prin Germania care mi-a rezolvat problema. Pe tester iti apar o gramada de lucruri numai ca eu habar nu aveam ce sunt alea.

P.S. Mie nu mi-a pus mufa aceea rotunda cu multi pini desi o avea disponibila, a folosit in schimb un alt aparat ceva mai smecheros, dar habar n-am ce este. Cica e mult mai "tare". Daca ai pbl eu zic sa incerci la un tester mai profi sau de ce nu la AB. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.