Jump to content

inima noului M3


sexybeast330d

Recommended Posts

poze cu noul motor V8 care va fi pe M3

doar cateva poze restul le vedeti la articol

 

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsI...ngine-in-detail

 

 

merita citit si articolul

stiu ca evacuarea aia e in laborator dar ma intreb daca fortezi un M3 pe un circuit si ajunge asa ce naiba de materiale pun pe langa evacuarea aia sa reziste caldurii degajate ??

asa ceva am mai vazut tot in laborator pt motoare de F1 (evacuarea incandescenta adica)

 

eu cred ca daca baietii astia pe care ii iubim se incordeaza un pic sunt in pericol mare alde porsche si ferarri

am vazut si M5 ala de 810 HP ... work of art baby mai putin tapiteria

post-4472-1174602651_thumb.jpg

post-4472-1174602721_thumb.jpg

post-4472-1174602733_thumb.jpg

post-4472-1174602740_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dar nici nu poti spune ca ai performante daca nu se face incandescenta.

211502[/snapback]

 

 

chiar daca nu se vede de afara mi se pare super sa ajungi cu motorul in starea aia

parca ar fi motor de avion ....

 

ma intreb cate caldura degaja pe langa ele galeriile alea in starea de incandescenta ??

 

mi-as pune partea din fata de sticla sa se vada .... hehehe

Link to comment
Share on other sites

Demential...dar afirmatia "First eight-cylinder for the BMW M3 sports car." este total eronata.Sa nu uitam ca M3 GTR-ul avea sub capota 350 cai,proveniti dintr-un V8 4.0.Povestea unica a acestui model a inceput in 2001,cand BMW Motorsport a construit acest GTR avand la baza M3-ul e46,pentru a concura in "American Le Mans Series".In sezonul de debut, M3 GTR-ul a castigat 7 curse din 10 la categoria GT.Insa dupa ce au castigat tot ce se putea,campionatul pilotilor si al constructorilor,bavarezii au fost acuzati ca au incalcat anumite reguli,si anume ca nu exista o versiune de strada a GTR-ului,care sa fie propulsata de un V8.Pentru a fi omologat,acesta trebuia sa beneficieze de cel putin o versiune de strada vanduta.BMW a produs atunci 10 M3 GTR,la un pret de 250.000 EUR/bucata.(aprox. 210.000 USD in 2001).
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
baieti orice evacuare se inroseste la turati mari si pe lunga perioada de timp.de acea se pun in jurul esapamentului si motorului protecti termice

, pt ca caldura degajata sa nu afecteze celelalte componente{ transmisie etc}

:blink:

224795[/snapback]

 

 

da vere da mi se pare super cool daca ai un M3 sa stii ca poti ajunge asa cu evacuarea

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.