Jump to content

SOS Call system fault!


Ionuț_Cosmin

Recommended Posts

Salutare baieti,

Sunt gata sa va povestesc un alt pocinog din gama BMW:SOS Call system fault!

Totul s-a intamplat acum cateva ore in timp ce parcam masina pe una din minunatele stradute din Bucresti. D 1,5m inainte, ne deplasam usor cu piciorusul pe frana, stop, N, R si incepem sa ne deplasam usor catre inapoi. Toate bune si frumoase, Parktronicul functioneaza normal, oglinda din dreapta se lasa frumos in jos cat sa-mi arate ca nu e voie si frumos sa lovim bordura primarului de sector cu roata de pe dreapta spate, când dintr-o data vad cum display-ul iDrive-ului incepe sa se stinga putin cate putin (un fel de fade out) pana când ramane blocat cumva cam pe la 20% din luminozitatea si contrastul sau maxime...fuck and what the fuck is wrong with this shit? finalizez in cele din urma parcarea, opresc din buton Parktronicul si observ cu maxima durere in suflet cum displayul IDrive-ului se stinge de tot (dispare orice urma de Parktronic) dar ramane totusi aprins cumva un fundal de negru mat, tot pe undeva pe la un 10% luminozitate. Acest fundal negru dispare si el dupa cateva zeci de secunde si aleluia baieti...liniste totala doar in fundal se aude CCC-ul care se chinui si invarte de zor un CD cu muzica, ramas in el...Pe langa faptul ca se aude un fan care baga de zor in CCC, beculetele de iluminare ale CCC-ului sunt aprinse. Toata parte de CCC, dar doar ea, este aprinsa in bord acum, ca si când as avea pozitiile aprinse,ele evident fiind off. Dupa toate astea primesc celebra eroare de la BMW, care vine la pachet cu tot cu cei cu cei 50-60 000 de Euro pe care ii dai pe un asemenea atelaj: SOS Call system fault!. Evindent ca eroarea a putut fi vizualizata doar in bordul masinii, pentru ca displayul IDrive-ului este mort.

Am tot incercat sa resetez CCC-ul prin procedeul binecunoscut al celor 3 butoane de pe el, apasate simultan, dar fara nici un fel de rezultat pozitiv...Totusi am facut o verificare a minunatului modulului Bluetooth din portbagaj si surpriza:pe el scrie asa de frumos BMW EVEREST E60 ECE MOTOROLA USA 05.11.2005 etc. Concluzia pe care am tras-o eu a fost ca acest nenorocit de modul a mai fost schimbat, tot din motive de fiabilitate BMW probabil, de catre fostii proprietari ai masinii, dar a fost inlocuit cu unul de E60. Nu stiu daca sa suspectez si acest modul Bluetooth dar cert este ca CCC-ul cred ca a cedat. Mentionez ca nu am folosit Bluetooth-ul pe aceasta masina decat vreo maxim 2 minute acum vreo 1 an si jumatate, moment din care el sta disabled din IDrive (nu hardware din portbagaj), deci motive de oboseala din cauze de uzura nu ar prea fi. CCC-ul in schimb, mi-a blocat un DVD de navi acum un an jumĂŁtate si abia l-am scos din Navi dupa 1 zi si ceva, fapt care m-a determinat de atunci sa cred ca CCC-ul este un pic obosit.Nu am scos mufele din Bluetooth si nici nu o voi face pentru ca mi-e teama sa nu fac alt pocinog. Vad ca avem masini al dracu de fiabile (vezi BMW)!

Ce parere aveti?

Neo_andersson ce zici? Stiu ca tu esti marele guru in ceea ce priveste electronica acestor atelaje?

Am sa merg cu ea zilele urmatoare la un tester...Astept pareri, doar pentru cultura mea generala pentru ca stiu ca mi-am luat o mare teapa aruncând banii pe BMW! Cred ca viitoarea masina va fi un Honda Accord!

 

p.s. eroarea este cea din fotografie!

post-58361-0-33344500-1411317661_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

A...si am mai uitat ceva...Al dracu joystick al iDrive-ului nici el nu mai vrea sa fie normal deloc, in sensul ca nu se mai simte absolut deloc rezistenta pe care o opunea atunci când era folosit in navigare (stanga-dreapta)...pur si simplu se simte ca si când axul sau ar fi infipt intr-un musuroi de pamant...ajunge sa vrei sa il invarti o tura ca el e gata sa faca din oficiu vreo 10...se invarte singur efectiv ca o placa de pick-up daca o invarti cu degetul: fara sa opuna vreo rezistenta efectiv...cred ca se invarte si daca sufli in el...uite asta nu am incercat...Numai bine!

 

P.S. Am fost pe afara acum vreo jumatate de ora si zona de CCC a bordului meu e pom de craciun: am toate beculetele aprinse(ca si când pozitia ar aprinsa)...sper ca maine sa mai porneasca masina, adica sa nu-mi manance toata bateria nenorocirea aia de CCC....

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Mda...pacientul CCC declarat mort...azi s-a constatat la cei de la BMW es, in urma unei diagnoze faptul ca CCC-ul a cedat...Acum am o mare dilema: CCC nou sau upgrade CIC second-hand?

Nu stiu ce sa fac. Am gasit deja niste oferte frumoase pe ebay pentru CIC-uri, dar sincer sa fiu nu stiu ce sa fac in acest moment. Mi-e frica din cauza faptului ca nu ai nici un fel de garantie la el si ma ingrozeste gândul ca ar putea crapa in scurt timp. Pe de alta parte nu stiu de ce pise asa vea nevoi pentru instalarea lui avand in vedere faptul ca in momentul de fata am pe masina S609A - Navigation system Professional. Stiu ca am nevoi de trimul central, cel cu joystick-ul si de o noua rama pentru coonsola centrala cu o singura fanta pentru CIC, dar nu stiu ce alte cabluri ar mai fi necesare.

De exemplu:

Oferta nr.1: http://www.ebay.com/itm/BMW-e90-e91-e92-e93-3-series-cic-HDD-navigation-professional-set-navi-/121424332355?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item1c45744643 . De ce as mai avea nevoie fata de aceasta oferta pentru montaj?

Oferta nr.2 : http://www.ebay.com/itm/BMW-3-E90-E91-E92-E93-OEM-CIC-NAVIGATION-SYSTEM-RETROFIT-/281445840944?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item41877ab830

E complet pachetul, adica in afara de recodare e plug and play?

Astept sfaturile voastre...pot fi utile si lamuritoare. Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Ionut: Depinde cat vrei sa mai investesti in masina, primul de la oferta 1 este aproape complet, iti mai trebuie emulator pt activare navi, montaj si codare, iar la idrive iti mai tre un plastic ca sa il prinzi de trim, si trim-ul cel nou pentru idrive

 

La a doua oferta iti trebuie si cablurile din prima oferta si ce am zis mai sus.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Ionut: Depinde cat vrei sa mai investesti in masina, primul de la oferta 1 este aproape complet, iti mai trebuie emulator pt activare navi, montaj si codare, iar la idrive iti mai tre un plastic ca sa il prinzi de trim, si trim-ul cel nou pentru idrive

 

La a doua oferta iti trebuie si cablurile din prima oferta si ce am zis mai sus.

Si asta: http://www.ebay.com/itm/BMW-3-series-E90-E91-E92-CIC-HDD-FULL-professional-navigation-upgrade-set/311096182286?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D25223%26meid%3Dd83d78fb938d447f831c030758f87d6a%26pid%3D100033%26prg%3D10631%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D221551532694

Link to comment
Share on other sites

Mda...si in final, dupa milioane de cautari si nopti pierdute citind despre cele 2 sisteme, am decis: ramana linistit la CCC.Maine dimineata merg la cei de la BMW es sa-l comand si cu asa basta. Daca voi avea intr-adevar nevoie de CIC sau NBT si functiile lor, cu siguranta le voi cumpara peste cativa ani cu tot cu masina...Deocamdata imi place masina asa cum este ea si nu-mi doresc un IPhone 325i E90 care sa ma puna sa modific juma de masina si sa-mi aduca costuri mult mai mari decat un CCC nou. Numai bine! Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

ca pret tot acolo ajungi, ori ca iei CIC sh ori ca iti comanzi Ccc nou la reprez

De acord cu tine dar CCC-ul ala a mers aprox 8 ani, deci trag concluzia ca nu e chiar asa conopida, iar daca la CIC se duce naibi HDD-ul m-am cam ars asa-i? Stiu pe cineva care a patit-o cu acest CIC destul de recent, adica s-a dus acel HDD si atunci omul a luat-o de la cap ca si mine...Care e castigul, deci? Display HD, Combox cu diverse functii, USB? blba bla bla sunt necesare dar nu primordiale...Plus de asta, nu e tot acelasi rahat pentru ca CCC-ul ma costa 850 de Euro cu tot cu manopera si codare in timp ce CIC-ul ma duce pe la 1200-1300 de euro, diferenta de bani cu care mai bine schimb bobinele de inductei pe OEM...corect? E mai bun poate, mai nou, dar nu neaparat mai util! Nu stiu cati stau pe net in masina efectiv ,dintre cei care au acest sistem pe masina cu tot cu Combox. USB pentru muzica?...hm...la Hyundai i10 il ai in bord acolo, in timpl ce la BMW e nevoie sa schimbi juma de masina ca sa ai un cacat de mufa banala numita Universal Serial Bus.Din punctul meu de vedere se cheama marketing totul in industria asta si toate rahaturile astea care la altii se pot fara batai de cap, iar la BMW nu se pot fara a modifica juma de masina se cheama doar MARKETING. Asta e parerea mea in general despre acest sistem numit CIC. Numai bine!

 

P.S. Si inca ceva: nu cred ca se comparara un lucru nou (CCC) cu unu SH (CIC) cat ii lumea.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda...s-a montat noul CCC si s-a codat ceea ce era de codat si cu toate astea ”am ramas cu niste botoane care nu merge ele”...cre ca e in plus ele...

Deci dupa instalare si codare am lipsa: Voice control (parte de comenzi vocale din CCC nu de telefonie din TCU), BMW Assist si BMW TeleServices...Ce parere aveti? Sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Si inca o data imi dau singur raspunsul, dar o fac pentru cei care vor patit toate astea. Rezolvarea se afla in acest buletin de service BMW:

 

SI B 09 02 07

Programming/Coding Explanations May 2007

Technical Service

This Service Information bulletin supersedes S.I. B09 02 07 dated May 2007.

 

(New) designates changes to this revision

 

SUBJECT

CCC: Enabling Code (FSC) Required for Voice Recognition System

 

 

MODEL

E90, E91, E92, E93 (3 Series) with CCC Navigation (SA 609)

E60, E61 (5 Series) with CCC Navigation (SA 609)

E63, E64 (6 Series)

E70 (X5) with CCC Navigation (SA 609)

 

 

SITUATION

Progman V25.00.00 or higher prompts the importing of an enabling code during programming.

Loss of Voice Recognition System (SVS SA 620) functions after programming with Progman V25.00.00 or higher.

On vehicles produced after March 2007, if a CCC (Car Communication Computer) is replaced an enabling code must be ordered in order to activate the SVS function on the replacement CCC.

 

CAUSE

Enabling codes (FSC) make it possible to link special functions to a vehicle. Without these enabling codes these functions will not operate. In this specific case, the enabling codes must be imported any time the Car Communication Computer (CCC) is programmed in order to ensure that SVS is functioning properly. If the enabling codes are not imported during the programming procedure, the SVS function will not be available.

 

PROCEDURE

A special DVD (labeled "SWT V1.1") is supplied together with the Progman V25.1 DVD set. The enabling codes contained on this DVD are for all vehicles with CCC and SVS.

After Progman has been installed on the SSS, place the FSC (SWT) DVD into the DVD drive and leave it there. This will ensure that the enabling codes are available for every Progman session as needed.

Refer to the "Procedure" attachment which outlines the procedure on how to import the enabling codes with the SSS.

If an enabling code is not provided following this procedure, refer to the "Parts" information attached to this Service Information.

(New) If during the course of diagnosis a CCC needs to be replaced, the only part that should be installed is a new part that has not been previously installed in a vehicle. The CCC enabling code is VIN specific and if installed in another vehicle, the SVS (Voice Input System) will not function. Do not swap parts from donor vehicles.

 

WARRANTY INFORMATION

No additional labor allowance, included in the allotted programming time.

 

Ceea ce mi se pare absolut mizerabil este faptul ca BMW este in stare sa ceara 800 de lei pe DVD-ul asta cu codurile FSC, asta in conditiile in care aceasta treaba ar trebui facuta prin garantia produsului...

Numai bine!

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

PROCEDURE

A special DVD (labeled "SWT V1.1") is supplied together with the Progman V25.1 DVD set. The enabling codes contained on this DVD are for all vehicles with CCC and SVS.

After Progman has been installed on the SSS, place the FSC (SWT) DVD into the DVD drive and leave it there. This will ensure that the enabling codes are available for every Progman session as needed.

Refer to the "Procedure" attachment which outlines the procedure on how to import the enabling codes with the SSS.

If an enabling code is not provided following this procedure, refer to the "Parts" information attached to this Service Information.

(New) If during the course of diagnosis a CCC needs to be replaced, the only part that should be installed is a new part that has not been previously installed in a vehicle. The CCC enabling code is VIN specific and if installed in another vehicle, the SVS (Voice Input System) will not function. Do not swap parts from donor vehicles

 

Practic, intr-adevar te vor foarte dependent de ei. Asta o sa le aduca multa antipatie..

Acum stiu ce trebuie sa am ca sa ii sar.

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Practic, intr-adevar te vor foarte dependent de ei. Asta o sa le aduca multa antipatie..

Acum stiu ce trebuie sa am ca sa ii sar.

Asta se cheama capitalism in practica, nene...o lupta nenorocita a omului de rand cu sistemul, pe care nu il vom dobora niciodata noi cei de jos, din pacate...problema tot nerezolvata este...astept un raspuns de la cei de la service...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Cine a facut codarea masinii? Cred ca reprezentanta,nu?

Cauta un coleg priceput la codare ,din cate stiu,codarea FSC se poate face si fara dvd-uri daca masina a avut ca dotare de fabrica comenzi vocale (nu sunt spcecialist dar se ia codul fsc in baza vin-ului si se introducere in CCC cu codare, sau cel putin asa mi s-a explicat in mare)

 

De fapt si eu mai am exact aceleasi probleme dupa inlocuire CCC-ului la e90:

- lipsa comenzi vocale

- nolie butoane de la CCC(cele de la 1 la 8 )nu merg

 

Din pacate in Brasov sau imprejurimi nu am gasit sa imi rezolve si cele 2 probleme.

Link to comment
Share on other sites

Cine a facut codarea masinii? Cred ca reprezentanta,nu?

Cauta un coleg priceput la codare ,din cate stiu,codarea FSC se poate face si fara dvd-uri daca masina a avut ca dotare de fabrica comenzi vocale (nu sunt spcecialist dar se ia codul fsc in baza vin-ului si se introducere in CCC cu codare, sau cel putin asa mi s-a explicat in mare)

 

De fapt si eu mai am exact aceleasi probleme dupa inlocuire CCC-ului la e90:

- lipsa comenzi vocale

- nolie butoane de la CCC(cele de la 1 la 8 )nu merg

 

Din pacate in Brasov sau imprejurimi nu am gasit sa imi rezolve si cele 2 probleme.

Piesa a fost comandata, montata si codata pe masina intr-un service BMW din Bucuresti (http://www.bmw.teile.ro/). Aceasta a fost comandanta si a venit din Germania in starea new NU rmfd. Problema este ca nea care mi-a facut codarea nu cred ca stia chiar totul despre asta si de aici problema...Le-am dat tema de gandire iar acum astept, pentru ca problema este a lor nu a mea...

 

P.S. Si da masina are din fabrica optiunea S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.