Jump to content

Problema stop spate-stanga


Recommended Posts

Salut baieti,

De cateva zile incoace,imi tot apare eroare in bord de bec ars,se pare ca pozitia din din spate-stanga nu functioneaza.

Am umblat putin acolo,si prin magie,si-a revenit,dar tot reapare.

Am desfacut spatele cu becuri si am descoperit buba, si anume,mufa cu cei 7 pini,unul dintre ei este topit/ars.

Iar mufa cu fire care intra in pini,locasul este doar deplasat de la linie.

Pozele fac cat o mie de cuvinte:

http://s27.postimg.org/yf3ew3qdb/image.jpg http://s22.postimg.org/ljmgxg93h/image.jpg

 

Cum remediez problema? Ce trebuie sa schimb? Ce trebuie sa cumpar?

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

De cateva zile incoace,imi tot apare eroare in bord de bec ars,se pare ca pozitia din din spate-stanga nu functioneaza.

Am umblat putin acolo,si prin magie,si-a revenit,dar tot reapare.

Am desfacut spatele cu becuri si am descoperit buba, si anume,mufa cu cei 7 pini,unul dintre ei este topit/ars.

Iar mufa cu fire care intra in pini,locasul este doar deplasat de la linie.

Pozele fac cat o mie de cuvinte:

http://s27.postimg.org/yf3ew3qdb/image.jpg http://s22.postimg.org/ljmgxg93h/image.jpg

 

Cum remediez problema? Ce trebuie sa schimb? Ce trebuie sa cumpar?

E o problema cunoscuta la E46, se carbonizeaza intr-un final, firul de masa. Reparatia e simpla, se adauga un fir de masa aditional.

 

Detalii in link . Am facut si eu chestia asta chiar dupa ce am cumparat masina. De aproape 2 ani, nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Problema a ramas si la E60 :)

 

Poti cumpara o alta mufa si pini de contact de la reprezentanta. Sunt cativa lei (8 ron parca e mufa)

 

Eu am ales sa fac asa pt ca nu am vrut sa schimb fire, pini etc pe masina. Sau poti face cum a spus colegul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

E o problema cunoscuta la E46, se carbonizeaza intr-un final, firul de masa. Reparatia e simpla, se adauga un fir de masa aditional.

 

Detalii in link . Am facut si eu chestia asta chiar dupa ce am cumparat masina. De aproape 2 ani, nici o problema.

Sincer,nu prea ma incanta ideea/solutia asta.

Treaba e ca mufa cu pini are un pin dus...ars..daca as face legatura cu un papuc aditional,nu ar mai face contact la mufa pinul respectiv?

 

Problema a ramas si la E60 :)

 

Poti cumpara o alta mufa si pini de contact de la reprezentanta. Sunt cativa lei (8 ron parca e mufa)

 

Eu am ales sa fac asa pt ca nu am vrut sa schimb fire, pini etc pe masina. Sau poti face cum a spus colegul de mai sus.

Deci sa scumpar piesa 15 si piesa 3 ,nu?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY31&mospid=47624&btnr=63_0459&hg=63&fg=20

Link to comment
Share on other sites

Piesa 15 iar pinii sunt acei Socket terminal SLK 2.8 with wire. Piesa 3 e altceva.

 

Daca mergi la ei iti spun ei direct ce iti trebuie. Oricum in Tm nu au avut pe stoc asa ca am stat vreo saptamana dupa mufa iar pinii nici acum nu au venit (mai bine de un an). Am facut rost din alta parte :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am umblat iar si am reusit sa scot pinul nr 2 (cablu maro si gros) acesta este facut varza?

Sa ii schimb papucul sau sa il conectez direct acolo?

Ala maro e firul de masa de care ziceam ca la un moment dat se carbonizeaza.

 

Da, schimba papucul si abia apoi conecteaza-l. E cel mai ok.

Link to comment
Share on other sites

Sincer,nu prea ma incanta ideea/solutia asta.

Treaba e ca mufa cu pini are un pin dus...ars..daca as face legatura cu un papuc aditional,nu ar mai face contact la mufa pinul respectiv?

 

Ba da, ar face. Se topeste pentru ca nu face fata la incarcatura, conexiunea aceea. De aia ii mai trebuie una suplimentara.

 

Si eu am aceeasi problema, am crezut ca nu face contact cum trebuie si am tot strans conectorul. Dar acum ca stiu ce trebuie facut, am sa modific. Mi se pare cea mai buna treaba.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Deci cum trebuie facut pana la urma?

- sa schimb papucul si sa-l bag direct unde e incercuit cu galben?

 

Sau

 

- sa schimb papucul la firul maro(masa) si sa-i leg un fir aditional cu alt papuc?

 

Adica legand un fir aditional ptr masa normal ar trebui sa-l anulam pe cel care duce in mufa sau cel maro sa ii schimb papucul si sa-l conectez in limba aia din poza postata.

Nu vad rostul sa fie conectat si la pin si la exterior cu fir aditional.

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Nu vad rostul sa fie conectat si la pin si la exterior cu fir aditional.

Pai asa eviti supraincalzirea, cu un fir de masa aditional.

 

Inlocuiesti papucul care e carbonizat, il lasi acolo in locul lui in mufa si mai adaugi un cablu care il conectezi acolo unde e incercuit cu galben.

 

Poti sa faci cum consideri de cuviinta, eu am facut ca in tutorialul indicat si de 2 ani nu am probleme.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.