Jump to content

rezolvare la trepidatia plecarii de pe loc


pavel_marius

Recommended Posts

dopa lupte seculare am gasit insfirsit care era problema la aceasta trepidatie care incepuse sa ma streseze f tare

dupa ce am schimbat ambreajul crezand ca acolo este problema am constatat ca l am schimbat degeaba.pina la urma problema erea la rulmentul de sustinere al cardanului si totodata am schimbar si flansa elastica de pe cardan

acum masina merge insfarsit ok

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Chiar asta sa fie problema? Suntem multi care avem problema asta si cel putin eu eram convins ca ambreiajul este de vina! Da si tu mai multe detalii cum ai ajuns la acest rulment?!?! Iti trepida chiar si dupa ce ai schimbat ambreiajul? Tie iti trepida doar la rece la plecarea de pe loc sau si in alte dati? Ai observat uzura pe acel rulment si flansa?
Link to comment
Share on other sites

Chiar asta sa fie problema? Suntem multi care avem problema asta si cel putin eu eram convins ca ambreiajul este de vina! Da si tu mai multe detalii cum ai ajuns la acest rulment?!?! Iti trepida chiar si dupa ce ai schimbat ambreiajul? Tie iti trepida doar la rece la plecarea de pe loc sau si in alte dati? Ai observat uzura pe acel rulment si flansa?

daca o sa cauti pe forum am mai scris despre aceasta problema cu lux de amanunte

am schimbat tot ambreajul volanta placa disc rulment si degeaba .rulmentul cu tot cu manopera 250 ron trepidatia apare datorita uzurii rulmentului.al meu era praf cred ca bilele tindeau sa se blocheze si astfel aparea trepidatia

Edited by pavel_marius
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa il schimb si eu neaparat. Am inteles ca la cardan ar fi de verificat rulment si cruce.

Eu am schimbat bucsa de la diferential si am scapat de o bataie care se intampla la schimbat viteza, sau cand luam piciorul de pe acceleratie brusc, ca un fel de bufnit infundat.

 

Acum, cateodata mai am si eu trepidatia asta la plecat de pe loc, la rece mai mult, daca incerc sa plec la turatie prea mica. Daca plec peste 1500 nu se intampla din ce am observat. Sau, daca accelerez brusc, de la 1500 la 3500 in 1a, se aude un pacanit, de parca as scapa un lant, intre cotiera si bancheta spate. Asta oare e rulmentul sau altceva? Era in fata sau in spate la diferential rulmentul?

Link to comment
Share on other sites

Un link catre postul unde ai detaliat problema ar fi de un ajutor imens in loc sa spui sa cautam.

 

Am si eu aceasta trepidatie dar doar in viteza 1 si doar cand e motorul rece, in rest nu face deloc. Ca sa nu mai trepideze plec nitel mai turat. As fi interesat sa o fac dar nu stiu ce are. Mentionez ca in viteza 1 intra putin mai greu decat in toate celelalte.

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.c...194&hg=26&fg=10

 

E la mijloc si are rol de sustinere. Daaar, mare atentie: daca e dus, aveti vibratii si in mers, cele de la plecarea de pe loc semnifica mai degraba volant pe duca.

Inca ceva: daca umblati acolo, MARCATI CELE DOUA JUMATATI ALE CARDANULUI ca sa-l puneti exact in aceeasi pozitie la loc, fiind echilibrat, altfel vibratia la pornire o sa fie cea mai mica bataie (de cap). De asemenea, trebuie schimbata si garnitura canelata pe care culiseaza jumatatea din spate a cardanului, trebuie gresate canelurile inainte de cuplare, iar piulita de strangere trebuie tensionata a.i. sa permita glisarea celor doua jumatati de cardan (numarati ciclurile inainte de demontare).

 

Nu in ultimul rand, rulmentul se comanda cu tot cu suportul lui (nu cumparati doar rulmentul ca 99% o sa distrugeti suportul la montaj). Si la final de tot, ansamblul suport-rulment SE TENSIONEAZA inainte de montaj ! Are o singura pozitie de montare, trebuie sa stea usor tensionat (inspre spatele masinii).

 

Iar daca vorbim de o motorizare diesel, TREBUIE sa cumparati si o bagheta de butil pentru fixarea/amortizarea vibratiilor in podea.

 

Sfatul meu: daca tremura doar la plecare, nu e de la rulment. Dar daca va mananca palma sa umblati acolo, mergeti la un mecanic care are habar, altfel o sa regretati.

Edited by .Bogdan
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Peste 85% din e46 au problema asta și peste 60% schimba kitul de ambreiaj și volanta și constata ca nu îi asta problema. Deci s-ar putea colegul nostru sa fi găsit problema. Ne-ar ajuta mai mult sa detalieze inclusiv un cod al rulmentului pt ca eu sincer l-as cumpăra pe original Edited by Stefan M
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema , trepidatii in 1 a la plecarea de pe loc, la rece, schimbat volanta+ambreiaj si a disparut acea trepidatie.

 

Deci nu e o chestie universal valabila.

 

Oricum merita incercata inlocuirea dpdv pret, dar asa cum a zis si .Bogdan doar la persoane care stiu cu ce se mananca, nu in fata blocului.

Link to comment
Share on other sites

Peste 85% din e46 au problema asta și peste 60% schimba kitul de ambreiaj și volanta și constata ca nu ĂŽi asta problema. Deci s-ar putea colegul nostru sa fi gĂŁsit problema. Ne-ar ajuta mai mult sa detalieze inclusiv un cod al rulmentului pt ca eu sincer l-as cumpĂŁra pe original

 

Statistica asta e funny :popcorn:. Cred ca colegului i s-a intamplat o coincidenta mica, mai degraba. Vibratia lui o pun pe seama flansei de cardan care daca era distrusa nu mai amortiza corect forta maxima de torsiune de la plecarea de pe loc, decat pe seama rulmentului in sine.

 

http://s28.postimg.org/udcoftn0p/guibo3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Statistica asta e funny :popcorn:. Cred ca colegului i s-a intamplat o coincidenta mica, mai degraba. Vibratia lui o pun pe seama flansei de cardan care daca era distrusa nu mai amortiza corect forta maxima de torsiune de la plecarea de pe loc, decat pe seama rulmentului in sine.

 

http://s28.postimg.org/udcoftn0p/guibo3.jpg

Ce-i drept e funny, dar eu ca sa o piperez mai mult o sa spun "majoritatea e46 320d" și ca sa lămuresc ca nu îi de la acea flanșa eu am schimbat-o recent, deși părea bună, iar în 2007 am pe cartea service schimbat și kitul ambreiaj și volanta printre suporti cutie și altele. As tinde sa îl cred pe colegul cu acel rurment dar nu mă lămurește nimeni care rurment îi. Un cod ceva ......

Edited by Stefan M
Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu, e in linkul meu de mai sus.

Dieselul manual are 2, cele automate au doar unul.

 

Piesa in sine o regasesti apoi in plansa explodata:

- automata - piesele 8-9-10-11-12, 8 fiind suportul, 9 rulmentul si 12 bucata de butil

 

http://www.realoem.c...129&hg=26&fg=10

 

- idem pentru manuale - ansamblul cu 7 si 14:

http://www.realoem.c...194&hg=26&fg=10

 

Benzinarele au doar un singur rulment intermediar.

 

Legat de faptul ca a fost schimbat volantul acum 7 ani nu are niciun fel de relevanta, eu am schimbat doua intr-un an pentru ca au cedat si incepuse masina sa tremure din nou. Nu se mai fac piese ca odata ™ :popcorn:

 

Din partea mea, iti urez sa fie rulmentul, dar am trecut prin asta si iti spun ca e o lucrare ce necesita maxim de atentie. Oricum poate fi inspectat si vizual si iti poti da seama daca a patit ceva inainte de a-l schimba, dar spuneam mai sus ca daca ar fi cedat el sau suportul in sine, ai fi avut batai in podea in mers, tremura toata masina tot timpul etc.

Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu, e in linkul meu de mai sus.

Dieselul manual are 2, cele automate au doar unul.

 

Piesa in sine o regasesti apoi in plansa explodata:

- automata - piesele 8-9-10-11-12, 8 fiind suportul, 9 rulmentul si 12 bucata de butil

 

http://www.realoem.c...129&hg=26&fg=10

 

- idem pentru manuale - ansamblul cu 7 si 14:

http://www.realoem.c...194&hg=26&fg=10

 

Benzinarele au doar un singur rulment intermediar.

 

Legat de faptul ca a fost schimbat volantul acum 7 ani nu are niciun fel de relevanta, eu am schimbat doua intr-un an pentru ca au cedat si incepuse masina sa tremure din nou. Nu se mai fac piese ca odata ™ :popcorn:

 

Din partea mea, iti urez sa fie rulmentul, dar am trecut prin asta si iti spun ca e o lucrare ce necesita maxim de atentie. Oricum poate fi inspectat si vizual si iti poti da seama daca a patit ceva inainte de a-l schimba, dar spuneam mai sus ca daca ar fi cedat el sau suportul in sine, ai fi avut batai in podea in mers, tremura toata masina tot timpul etc.

Scuzele mele .Bogdan am fost de pe telefon și n.am fost atent ca era link.

Pe mine personal m.ați lĂŁmurit nu mai schimb nimic nici ambreiaj nici rulment. :)))

Problema la mine ĂŽi chiar ffffff rar. Mai des iarna și numai când este motorul rece, dar dacĂŁ o turz cam la 1500 rpm la plecarea de pe loc nu trepideaza.

Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu, e in linkul meu de mai sus.

Dieselul manual are 2, cele automate au doar unul.

 

Piesa in sine o regasesti apoi in plansa explodata:

- automata - piesele 8-9-10-11-12, 8 fiind suportul, 9 rulmentul si 12 bucata de butil

 

http://www.realoem.c...129&hg=26&fg=10

 

- idem pentru manuale - ansamblul cu 7 si 14:

http://www.realoem.c...194&hg=26&fg=10

 

Benzinarele au doar un singur rulment

 

 

Asta intrebam si eu (retoric) intr-un post anterior...

Nu cumva sunt doi rulmenti pe cardan?

 

In plus, am schimbat cei doi rulmenti ai cardanului, la masina mea. S-a impus si schimbarea flansei de cardan; schimband kitul de ambreiaj (inclusiv volanta), am observat ca ambii rulmenti erau dusi (partea de cauciuc era "sfasiata").

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, am si eu problema asta, dar la fel ca la Stefan face doar cand e motorul rece si doar la plecarea de pe loc, si mi se intampla, destul de des in ultima vreme, sa imi intre foarte greu in treapta 1. Eu sunt aproape sigur ca problema este la kitul de ambreiaj si as fi interesat sa stiu daca a mai schimbat cineva si cam cat ar costa. Masina este 320i E90 170cp.
Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema si la mine ( e46 318 i ).Trepidatie la plecarea de pe loc si intra greu in viteza 1-a....ahh si bineinteles busitura care se aude in spatele masinii din cauza flasei :LMAO: un mizilic!!!

Din cate inteleg ar fi volanta...ori discul de ambreiaj....amandoua :yahoo: ??! Ori pot fi tampoanele de la motor?? :wacko:

Ehhh!!...noi sa fim sanatosi ca fiarele se pot repara. :drinks:

Edited by daniel000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.