Jump to content

rezolvare la trepidatia plecarii de pe loc


pavel_marius

Recommended Posts

dopa lupte seculare am gasit insfirsit care era problema la aceasta trepidatie care incepuse sa ma streseze f tare

dupa ce am schimbat ambreajul crezand ca acolo este problema am constatat ca l am schimbat degeaba.pina la urma problema erea la rulmentul de sustinere al cardanului si totodata am schimbar si flansa elastica de pe cardan

acum masina merge insfarsit ok

cu parere de rau va spun ca m am bucurat degeaba. nu am rezolvat nimic cu blestemata de trepidatie.imi apare mereu cand folosesc des ambreajul de ex. in giratorii adica cand se incalzeste. dupa cum am zis am schimbat tot volanta disc, placa rulment de presiune flansa elastica de pe cardan rulmentul de sustinere al cardanului

.am ajuns la concluzia ca pot scapa de trepidatia respectiva intr un singur fel si anume sa schimb masina.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

..........pot scapa de trepidatia respectiva intr un singur fel si anume sa schimb masina.

 

Si poate cumperi alta cu aceeiasi problemafrantics.gif

E absurd, dupa ce ai schimbat attatea sa nu se rezolve .

trebuie sa se fi omis ceva -un suport de cutie ,tampon motor, cruce cardan

Nu se poate sa nu fie o rezolvare ,deoarece ai elimnat majoritatea cauzelor care produc aceasta bataie la plecarea din loc

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar am gasit rezolvarea

La mine se manifesta asa

La rece la plecarea de pe loc trepida, cat mergeam 2-3 minute, 2-3 semafoare, dupaia disparea - atentie e vorba de trepidatia la rece

Daca stateam pe loc mai mult inainte sa plec cu masina, tot asa circa 2-3 minute, de obicei stau 30sec-un minut, depinde cat de frig e afara, cand e mai frig stau mai mult, nu mai aparea.Ciudat am zis.

Intamplarea face sa mi se arda o bujie de tot-dadea pe tester si se si balbaia la pornire, am mai gasit una care avea cu 0,2 ohm mai mult ca celelalte doua, am schimbat doar doua ca le schimbasem pe toate acum 20.000km, toate beru, acum tot beru am pus

Rezultatul a fost zero trepidatii la plecarea de pe loc la rece, pleaca ca atunci cand e motorul cald

Parerea mea este ca cei care vreti sa scapati de problema asta sa va puneti bujii OE bmw, asa cum voi face si eu la vara

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar am gasit rezolvarea

La mine se manifesta asa

La rece la plecarea de pe loc trepida, cat mergeam 2-3 minute, 2-3 semafoare, dupaia disparea - atentie e vorba de trepidatia la rece

Daca stateam pe loc mai mult inainte sa plec cu masina, tot asa circa 2-3 minute, de obicei stau 30sec-un minut, depinde cat de frig e afara, cand e mai frig stau mai mult, nu mai aparea.Ciudat am zis.

Intamplarea face sa mi se arda o bujie de tot-dadea pe tester si se si balbaia la pornire, am mai gasit una care avea cu 0,2 ohm mai mult ca celelalte doua, am schimbat doar doua ca le schimbasem pe toate acum 20.000km, toate beru, acum tot beru am pus

Rezultatul a fost zero trepidatii la plecarea de pe loc la rece, pleaca ca atunci cand e motorul cald

Parerea mea este ca cei care vreti sa scapati de problema asta sa va puneti bujii OE bmw, asa cum voi face si eu la vara

 

nu te contrazic

dar la el problema este la cald , total diferit fata de tine

si dupa cum stii si tu , diesel-ul are nevoie de bujii doar la pornire

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar am gasit rezolvarea

La mine se manifesta asa

La rece la plecarea de pe loc trepida, cat mergeam 2-3 minute, 2-3 semafoare, dupaia disparea - atentie e vorba de trepidatia la rece

Daca stateam pe loc mai mult inainte sa plec cu masina, tot asa circa 2-3 minute, de obicei stau 30sec-un minut, depinde cat de frig e afara, cand e mai frig stau mai mult, nu mai aparea.Ciudat am zis.

Intamplarea face sa mi se arda o bujie de tot-dadea pe tester si se si balbaia la pornire, am mai gasit una care avea cu 0,2 ohm mai mult ca celelalte doua, am schimbat doar doua ca le schimbasem pe toate acum 20.000km, toate beru, acum tot beru am pus

Rezultatul a fost zero trepidatii la plecarea de pe loc la rece, pleaca ca atunci cand e motorul cald

Parerea mea este ca cei care vreti sa scapati de problema asta sa va puneti bujii OE bmw, asa cum voi face si eu la vara

ai benzina sau diesel?

Link to comment
Share on other sites

Eu am plecat cu 6 de pe loc de 2-3 ori si mi-a disparut trepidatia. Singura problema e ca de cateva zile nu mai scap de "mirosul de ambreiaj" din masina. Este tot mai slab resimtit oricum. Sper in cateva zile sa dispara de tot

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu am plecat cu 6 de pe loc de 2-3 ori si mi-a disparut trepidatia. Singura problema e ca de cateva zile nu mai scap de "mirosul de ambreiaj" din masina. Este tot mai slab resimtit oricum. Sper in cateva zile sa dispara de tot

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

sper sa nu-ti dispara senzatia cu tot cu ambreiaj :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma gandesc ca poate si situatia mea ajuta pe cineva.

De cand am masina, e46 diesel NFL sedan, adica un an bubuie mai tot timpul la plecarea de pe loc, cand e motorul rece. Sunetul pare de ciocan ce da in tabla, se aude infundat in partea spate, trebuie sa o turez mai tare si sa o tin din ambreiaj pana la o plecare completa.

Dupa indelungi documentari si forumuri citite, astazi am luat un mecanic cu mine in masina, a vazut omul problema, mers cu ea la elevator si pornita in aer. A gasit bucsile spate de la "jug" sau "REAR AXLE CARRIER" duse, alea permiteau bubuiala la plecarea de pe loc, chestie constatata inclusiv sus pe elevator.

Le-am comandat, astept sa ajunga si sa fac proba, dar 99% sunt convins ca am rezolvat problema pentru ca am vazut cu ochii mei constatarea facuta.

Piesa de care vorbesc are codul oem 33316770781 si o gasiti cu numarul 4 in imaginea de mai jos

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=33_0839&hg=33&fg=30

Revin cu noutati dupa ce montez bucsile.

Link to comment
Share on other sites

tu vorbesti de altceva aici.....topicul este facut pentru alte simptome.

 

Posibil, dar daca te uiti mai sus la LucPo, simptomele sunt cam la fel.

Vad ca se sustine schimbarea rulmentului cardan, dar daca ala e dus, se simt vibratii puternice in mers, in functie de gradul de uzura al rulmentului.

Link to comment
Share on other sites

Posibil, dar daca te uiti mai sus la LucPo, simptomele sunt cam la fel.

Vad ca se sustine schimbarea rulmentului cardan, dar daca ala e dus, se simt vibratii puternice in mers, in functie de gradul de uzura al rulmentului.

Ai grija sa nu fie piesa 9.De obicei aceea este bucsa care cedeaza prima si se aude 'bufnitura' pe spatele masinii.Oricum ,daca tot desfaci, schimba tot ce este bucsa .

Edited by daniel000
Link to comment
Share on other sites

Mașinii mele i-a fost schimbat kitul de ambreiaj pe garanție pentru trepidații la demaraj, ĂŽn trafic urban = aglomerație. La mine a ajuns cu tot cu trepidații, propritarul anterior s-a resemnat sĂŁ demareze la minim 1500 rpm, trepidația dispĂŁrând de la turația respectivĂŁ ĂŽn sus, dacĂŁ ambreiajul avea ocazia sĂŁ se ĂŽncingĂŁ ĂŽn traficul de oraș.

 

DupĂŁ ce s-a verificat cardanul și elementele sale de susținere, care au fost ok, i-am tras frumos o serie de demaraje ĂŽn forțĂŁ la turație ridicatĂŁ. N-a mai fĂŁcut de atunci nici mĂŁcar ĂŽn traficul de București. Ambreiaje glazurate am mai vĂŁzut și se manifestau similar, tratamentul „corect” fiind cel de mai sus.

 

Cum eu sunt de pãrere cã mai bine iese fum din gume decât din ambreiaj, mã Îndoiesc cã va reapãrea problema.

 

SĂŁ nu uit, motorul este pe benzinĂŁ, de 2 litre, varianta leșinatĂŁ de 143 cp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mașinii mele i-a fost schimbat kitul de ambreiaj pe garanție pentru trepidații la demaraj, în trafic urban = aglomerație. La mine a ajuns cu tot cu trepidații, propritarul anterior s-a resemnat să demareze la minim 1500 rpm, trepidația dispărând de la turația respectivă în sus, dacă ambreiajul avea ocazia să se încingă în traficul de oraș.

 

După ce s-a verificat cardanul și elementele sale de susținere, care au fost ok, i-am tras frumos o serie de demaraje în forță la turație ridicată. N-a mai făcut de atunci nici măcar în traficul de București. Ambreiaje glazurate am mai văzut și se manifestau similar, tratamentul „corect” fiind cel de mai sus.

 

Cum eu sunt de părere că mai bine iese fum din gume decât din ambreiaj, mă îndoiesc că va reapărea problema.

 

Să nu uit, motorul este pe benzină, de 2 litre, varianta leșinată de 143 cp.

 

 

Nu stiu daca benzinarele au DMF dar fiindca aduse-si vorba despre trepidatii vreodata.. sunt de parere ca sunt mai mari sanse ca Dual Mass Flywheel, volantul, sa vibreze mai curand, adica mai devreme daca te infigi in acceleratie de parca masina e furata decat daca pleci linistit de pe loc cu noua volanta....pentru ca acele arcuri presate extrem de mult si brusc pot fie ceda rupandu-se, fie slabi capatand joc.. Vechiul joc.

 

Stiu ce ii trebuie un arc elicoidal sa devina scurt... am incercat si mi-a reusit.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu chiar am gasit rezolvarea

La mine se manifesta asa

La rece la plecarea de pe loc trepida, cat mergeam 2-3 minute, 2-3 semafoare, dupaia disparea - atentie e vorba de trepidatia la rece

Daca stateam pe loc mai mult inainte sa plec cu masina, tot asa circa 2-3 minute, de obicei stau 30sec-un minut, depinde cat de frig e afara, cand e mai frig stau mai mult, nu mai aparea.Ciudat am zis.

Intamplarea face sa mi se arda o bujie de tot-dadea pe tester si se si balbaia la pornire, am mai gasit una care avea cu 0,2 ohm mai mult ca celelalte doua, am schimbat doar doua ca le schimbasem pe toate acum 20.000km, toate beru, acum tot beru am pus

Rezultatul a fost zero trepidatii la plecarea de pe loc la rece, pleaca ca atunci cand e motorul cald

Parerea mea este ca cei care vreti sa scapati de problema asta sa va puneti bujii OE bmw, asa cum voi face si eu la vara

Nu merge cu schimbatul bujiile le am schimbat pe toate oem și tot trepideaza... Cred ca asa fac toate dupĂŁ ceva ani n ai ce sa le faci

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar am gasit rezolvarea

La mine se manifesta asa

La rece la plecarea de pe loc trepida, cat mergeam 2-3 minute, 2-3 semafoare, dupaia disparea - atentie e vorba de trepidatia la rece

Daca stateam pe loc mai mult inainte sa plec cu masina, tot asa circa 2-3 minute, de obicei stau 30sec-un minut, depinde cat de frig e afara, cand e mai frig stau mai mult, nu mai aparea.Ciudat am zis.

Intamplarea face sa mi se arda o bujie de tot-dadea pe tester si se si balbaia la pornire, am mai gasit una care avea cu 0,2 ohm mai mult ca celelalte doua, am schimbat doar doua ca le schimbasem pe toate acum 20.000km, toate beru, acum tot beru am pus

Rezultatul a fost zero trepidatii la plecarea de pe loc la rece, pleaca ca atunci cand e motorul cald

Parerea mea este ca cei care vreti sa scapati de problema asta sa va puneti bujii OE bmw, asa cum voi face si eu la vara

...Imi pare rau ca nu am facut un film inainte sa schimb kitul de ambreiaj.

E vorba de DOUA tipuri de "trepidatii": una cand stai pe loc, eventual accelerezi in gol si poti observa ceva trepidatii (poate detonari, de ce nu(?) de la carburantul folosit..) poate vreun injector e pe duca... ar PUTEA fi multe de observat la functionarea in gol a unui motor.

Si, vorbim de cu totul alte trepidatii/VIBRATII prin TRANSMISIE spre roti.. cele de VOLANT (cele de Cardan sunt altfel, cele de la roti in volan.. si altele) sunt ca niste batai foarte rapide ca de ciocan, exact pe cursa de cuplare si foarte putin in miscare LA PLECAREA DE PE LOC. Deci la plecare, la punere in miscare. Motorul daca functioneaza sau nu "rotund" sau cu zgomot .. daca sunt probleme se vor "suprapune" pe ceea ce se intampla prin "bataia" din volant, CARE ARE LOC DOAR LA ACTIONAREA AMBREIAJULUI dar e distincta PENTRU CA are loc IN VOLANT doar (sigur prin transmitere de la motor..).

Sunt (aproape, dar nu intotdeauna!) doua evenimente separate.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Si eu am vorbit tot de aceeasi trepidatie

Cand ridici piciorul de pe pedala aproape de capatul cursei ca sa te pui in miscare

Explica tu atunci de ce daca motorul este turat mai tare gen 1500 de rotatii trepidatia nu se mai simte sau se amelioreaza, lucru pe care l-au experimentat si altii nu doar eu ?

Daca ar fi fost din ambreiaj/volanta s-ar fi simtit si daca plecai la 4000 de ture de pe loc.

La turatie mai ridicata nu se mai simte asa tare mersul nerotund al motorului

De ce daca stau 5 minute sa dezapezesc masina cu motorul pornit la plecare nu mai trepideaza ?

De ce dupa ce plec cu ea rece si merg 2 semafoare nu mai trepideaza ?

Astea sunt clar simptome date de motor nu ambreiaj, volant, rulment de la cardan sau alte prostii.

Link to comment
Share on other sites

Eu incerc sa te corectez in modul cum ar trebui sa intelegi ce se petrec lucrurile.

Dar sa raspund la intrebari, poate asa e credibil.

 

La 1500 nu se mai simte (aproape "necuplat") pentru ca partea a volantei care are joc la aceea turatie e "luata pe sus"; arcuri din volant care au joc si jocul axial sunt "prevenite" de turatia mai mare. Dar nu inseamna ca nu exista acolo. As numi-o situatie periculoasa de plecare - un volant DEZINTEGRAT daca porneesti in stilul asta (si nu o schimbi fiind uzata) face prapad in jur. :eek:

 

La 400 rot/min de pe loc vreau sa vad si eu un video cu tine pe youtube ;) totusi, sa nu aberam. :pardon:

 

Referitor la alea 5 min ca sa dezapezesti... fa si un film. Dar, ca sa intelegi, atat timp cat masina este in gol - volantul e cuplat cu placa si discul eiprin axul cutiei "in punctul mort" al cutiei .. invatindu-se ca ca o componenta comuna, SOLIDA, ce se invarte in gol, cum stim cu totii. Deci nu exista decat o foarte mica vibratie din cat de bine au fost balansate volantul, discul de presiune, axul cutiei in fabrica la mama lor.. asa ca cam tot ce se intempla ca vibratii, pacaneli si ciupituri in gol se intampla in motor. Altele "vibratii" apar in mers, ca sa faca mai placut condusul :hyper:

 

Dupa 3 minute, daca problema e la motor, regimul la care o sa ajunga poate estompeaza un sistom prevalent la rece in motor... nu am aliminat o problema la motor, pe care probabil ai rezolvat-o.. nefiind volantul de vina.

 

Succes in continuare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.