Jump to content

"ZornĂŁit' metalic la accelerare


tk77axa

Recommended Posts

La accelerare se aude un zornăit metalic. In relanti nu se aude. Baănuiala mea e... clapeta de acceleratție.

Demontat, curățat....nu știu cum ar trebui să se comporte această clapetă în condiții de funcționare normală.

A mea nu stă închisă complet iar la apăsare scoate un zgomot ciudat din capsula aia laterală.

Am atașat un filmuleț. Pe finalul filmulețului se aude mai bine "zornăiala" respectivă.

http://youtu.be/ZcnPh3ckVy8

Poate mă poate "lumina" cineva ...

 

As vrea sa stiu daca zgomotul ala e normal sau nu.

 

Thanks! :frantics:

Edited by tk77axa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Normal ca acel "zornait" a dus la altceva intre timp.

Acum se manifesta cam asa:

- nu sta la relanti deloc.... doar cu AC pornit pe 16grade reuseste sa isi tina 700rpm

- merge in suturi, motorul nu merge rotund, bruscheaza la accelerare

- consuma 22l/100km , consum mediu in oras :blink:

- consuma ulei

- rece merge un pic mai bine, cum se incalzeste (1,2 minute) merge mai rau

 

Am demontat filtru si clapeta de acceleratie si am ulei in Intake Manifolder (galeria de admisie aer)

Banuiala mea:

1. - imi baga vapori de ulei pe recirculare gaze. Bujiile se scalda in ulei, ardere incompleta, vapori de ulei + benzina nearsa aruncata pe evacuare care a omorat si sonda lambda.

2. - sarita de la punct, intinzator de lant slabit

3. - probleme la injectie

 

Maine merge la mecanic (unul foarte aglomerat la care astept de o saptamana).

A mai intalnit cineva simptomele astea?

 

Orice sugestie e binevenita!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce cod motor ai, dar daca e tot valvetronic-ul, atunci clapeta de acceleratie nu are cum sa faca galagie. Ea functioneaza doar cateva minute la pornire, pana se incalzeste si trece motorul pe valvetronic, apoi ramane deschisa si admisia de aer se face prin cat de mult se deschid supapele(controlate de valvetronic).

 

Nu e zgomot de lant ? Poate e intinzatorul slabit, poate s-au rupt ceva ghidaje ale lantului. Prea multi de poate. Mai fa o diagnoza daca poti pana mergi la mecanic, asa putem sa restrangem necunoscutele.

Link to comment
Share on other sites

Schimba intinzatorul de lant urgent . Probabil ca patinele sunt praf deja . Urmeaza sa sara de la punct. Scoate capac de la ulei in timp ce merge motor si ai sa auzi lantul cum bate in capac . In cel mai rau caz te pregatesti de distributie sau a picat vreun valvetronic ala gasesti sh dar din ce stiu ala rontaie la pornire . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

:frantics: REZOLVAT

 

Dupa verificari de presiune benzina, aer fals, bujii, bobine, valva vacum, sonde lambda, membrana de la filtrul epurator...... s-a gasit problema: DEBITMETRUL!

 

Nu credeam ca masina poate merge atat de rau si sa consume 22l/100km din cauza debitmetrului. S-a schimbat debitmetrul...totul ceas, a revenit la normal.

 

Pe diagnoza nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.