Jump to content

Pentru M54


Recommended Posts

Cu ajutorul colegului "VrajitoruldinOZ" am descoperit o chestie foarte interesanta, aplicabila motoarelor M54 (vezi link). Mai pe scurt, montarea unui furtun de vacuum (apare si pe seria de sasiu) intre admisie si valva PCV ar reduce consumul de ulei, datorita crearii de vacuum mai mare in cilindri, astfel egalizandu-se presiunile din motor. :thumbsup:

 

A mai incercat cineva asa ceva? :popcorn: :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Ce avem noi aici ? Exact gaura de la covrig. Hai sa analizam un pic situatiunea de fapt: :wacko:

 

1 - faimosul port din CCV era legat la M52 la regulatorul de presiune montat pe rampa injectoarelor. La M54 regulatorul "s-a mutat" in filtrul de combustibil (sub masina) iar furtunul de vacuum pleaca acum din F-ul de pe tubulatura de admisie, insa CCV-ul (ca piesa) fiind identic, au astupat portul respectiv cu un dop ca doar nu era sa-l lase asa :rolleyes: .

 

CCV-ul cu dop:

http://s22.postimg.org/t8w4o4ist/4145087431_37c17c1742_o.jpg

 

http://s22.postimg.org/ta62hjkml/4145847852_6a4d476647_o.jpg

 

Prietenul nostru de la M54, conectorul in F:

http://s27.postimg.org/u5c00x6i7/f_connector_hoses.jpg

 

 

- continuarea maine ca nu mi-am baut toata cafeaua azi -

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am considerat ca e necesar sa postez lucrul acesta, dup-aia spuneti ca rezolvarile problemelor nu le posteaza nimeni. Nu e cazul sa facem bascalie, pentru ca nu avem motive. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

 

Ideea se reflecta asupra consumului de ulei. Ma asteptam si eu sa nu se simta nimic. In timp sper sa aibe un impact pozitiv asupra consumului de ulei.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Ce avem noi aici ? -

Nu arata asa separatorul de ulei la m52.

Asta e...

http://i98.photobucket.com/albums/l251/jfive96/BMW/CCVReplacement002.jpg

Si la m52 are conducta de plastic ce vine din capac, de langa vanos, partea cu ventilul se infige direct sub galeria de admisie si scurgerea de sub merge direct in baie, deci nu exista rampa de benzina, conexiuni, etc.

Edited by roco123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teoretic e condens pe tobe,antigelul e la nivel,uleiul e ok,oricum nu mananca ulei mult.cum temperatura scade sub 18-20 grade => abur.Probabil asa face toate,stiu ca la evacuare s-a umblat de fostul proprietar dat pe factura zice doar tipsuri parca. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.