Jump to content

Sunete mecanice ciudate E46


Recommended Posts

Salut,

 

Acum cateva luni am achizitionat un BMW e46 316i Vanos 2002, 115 HP, 1.8L.(N42B18)

 

In momentul cand apasam pedala de ambreiaj se auzea un 'scartait'. In prima faza m-am gandit ca e de la sistemul de actionare, insa dupa ceva probleme cu consumul de ulei si alti cativa mecanici necunoscatori s-a ajuns la a schimba simeringuri, segmenti, cuzineti biela + disc ambreiaj, placa presiune si rulment presiune.

Dupa aceste schimbari acel scartait la apasarea pedalei de ambreiaj inca se mai aude. De la ce poate fi ?

 

In plus, acum la 1800 rpm se aude un zgomot de vibratie din zona grilelor de ventilatie din interior. Am desfacut, totul e in regula acolo...apoi m-am dus la compartimentul motor si se aude si acolo, insa mult mai infundat. Am verificat sa nu cumva sa fie ceva slab strans, insa totul pare in regula. Ati mai intalnit un astfel de sunet ? Sau imi puteti da sugestii ?

Astept cu interes raspunsurile voastre.

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

De la un scartait la pedala de ambreiaj cum de ai ajuns sa schimbi segmentii si cuzinetii de la biela?

Ce treaba are consumul de ulei cu cuzinetii de la biela? Hai ca de segmentat motorul il faci in ultima clipa

ca ultim remediu la uzura avansata,de schimbat disc ambreiaj+placa presiune+rulment presiune tot din cauza uzurii f mari

probabil ambreiajul tinea foarte sus ,sau aproape deloc, dar de la asa ceva la un scartait de la pedala de

ambreiaj e cale lunga.Scartaitul se aude in interiorul masinii sau in exterior?

Link to comment
Share on other sites

De la un scartait la pedala de ambreiaj cum de ai ajuns sa schimbi segmentii si cuzinetii de la biela?

Ce treaba are consumul de ulei cu cuzinetii de la biela? Hai ca de segmentat motorul il faci in ultima clipa

ca ultim remediu la uzura avansata,de schimbat disc ambreiaj+placa presiune+rulment presiune tot din cauza uzurii f mari

probabil ambreiajul tinea foarte sus ,sau aproape deloc, dar de la asa ceva la un scartait de la pedala de

ambreiaj e cale lunga.Scartaitul se aude in interiorul masinii sau in exterior?

 

Si nu vad raspunsul sau sugestie pentru intrebarea mea...

 

Totul a plecat de la consumul mare de ulei..au schimbat simeringurile de la chiulasa si apoi au decis sa desfaca motorul sa se asigure ca nu sunt si segmentii uzati. Dupa ce au desfacut au schimbat segmenti + cuzinetii de la biela deoarece erau uzati si tot era motorul desfacut. In momentul in care au desfacut motorul au verificat si ambreiaj si l-am schimbat.

 

Dupa toate aceste operatiuni au ramas cele 2 zgomote, unul la apasarea pedalei de ambreiaj iar celalalt undeva in compartimentul motor presupun la 1800 rpm fix, nu mai mult nu mai putin. Sunetul de la ambreiaj se aude in exterior.

 

Insa toata informatia de aici o gasesti si in primul post, iar in continuare nu vad utilitatea sau aplicapibilitatea practica a postului tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.