Jump to content

interpretare parametrii + lipsa putere


ownage16

Recommended Posts

Salutare. Am un 318d 2002 si am probleme cu lipsa de putere a masinii . In poze sunt valori cu masina la relanti si atunci cand e accelerata . De la ce ar putea fi aceste diferente de valori intre presiunea dorita si cea masurata (la fel si la debitul de aer) .

 

Singura eroare de la motor este DTC 65 : Presiune control incarcare aer. Mersi

 

 

 

http://s29.postimg.org/pxuo66x0j/IMG_20141001_140314.jpg

 

http://s29.postimg.org/48r6ol5er/IMG_20141001_140320.jpg

 

http://s29.postimg.org/m07egsa77/IMG_20141001_140327.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am rezolvat partea cu presiunea turbo inlocuind furtunele de vacuum . Acum trage mult mai bine dar problema cu masa de aer ramane aceeasi. Ce ar trebui sa verific / inlocuiesc ?

Salut!La modelul tau ai geometria variabila de la turbo actionata vacumatic,este posibil ca electrovalva ce comanda geometria variabila sa fie defecta.Din aceasta cauza nu merge geometria variabila si ai acea lipsa de putere.Daca masina a mers mult timp subturata este posibil sa se fi imbacsit geometria variabila si nu se mai deschide,rezolvarea este sa demontezi si sa cureti tot ce tine de geometria variabila acolo la turbo.Am intalnit acest fenomen la un e39 diesel,geometria era efectiv sudata din cauza depunerilor.Bafta!

 

Am rezolvat partea cu presiunea turbo inlocuind furtunele de vacuum . Acum trage mult mai bine dar problema cu masa de aer ramane aceeasi. Ce ar trebui sa verific / inlocuiesc ?

Verifica si turbina sa nu aiba joc prea mare la ax,si palele compresorului sa nu atinga in corpul turbinei.

Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Se pot face aceste teste fara sa dau jos turbina ? Si , tinand cont ca presiunea turbo dorita la mai toate turatiile e aceeasi cu presiunea turbo masurata , nu ar trebui sa elimine suspiciunile asupra turbinei ?

 

2) Egr-ul functioneaza deci ar trebui si ca electrovalva de la egr sa fie buna, nu ?

 

3) Ma gandeam la senzorul MAF si la senzorul de pe galeria de admisie sa fie de vina pentru masa de aer.

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

UPDATE : astazi am schimbat garniturile de la galeria de admisie si egr, am curatat senzorul de pe galerie , am curatat debitmetrul si din ce am apucat sa merg, parca accelereaza de pe la 1500 in loc de 2000 rpm si mai lin. Mai pe seara cand am ajuns la tester imi dadea eroare DTC 26 : Air mass meter. Am sters erorile si la recomandarea cuiva am dat un software reset din bord . Masina merge aproape la fel dar este pentru prima data cand imi arata consumul pe ultimul trip , unul apropiat de realitate .

 

Primele 3 poze sunt cu parametrii dupa toate actiunile de mai sus . Ce s-a intamplat de imi ramane eroarea de la MAF in continuu ?

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/jSg7rc.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/745/gw99RN.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/GFC3zb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.