Jump to content

Ajutor debitmetru e46 n42b18A


Recommended Posts

Salutare,

Astazi am fost la Service Premium ptr o constatare. Se pare ca masina mea(e46 316i n42b18a) trage aer fals.

Ca sa nu mai schimb piese aiurea ca pana acum(separatorul de ulei+ furtunele+2 sonde lambda si testere peste testere) mi s-a recomandat sa incerc cu un alt debitmetru sa avem o concluzie si sa stiu daca cumpar debitmetru sau nu(fiind si debitmetru destul de scump)

 

In alta ordine de idei, cine are e46 motor de 1.8 valvetronic (n42b18a) si este din Bucuresti l-as ruga foarte frumos daca se poate sa ma ajute si pe mine cu debitmetru , chiar si contra cost. Nu sa-mi imprumute debitmetru,ci procedura ar fi sa mergem impreuna la Service Premium si schimbam debitmetru doar ptr a verifica valorile si comportamentul masinii. Nu as vrea sa cumpar debitmetru degeaba :(

Link to comment
Share on other sites

Mersi berbeus. Tremura la relanti.

 

 

Acestea sunt masinile cu acelasi debitmetru de la e46 la e46:

 

E46 316Ci Coupe, Europe

E46 316i Touring, Europe

E46 316i Sedan, Europe

E46 316ti Compact, Europe

E46 318Ci Coupe, Europe

E46 318Ci Convertible, Europe

E46 318i Touring, Europe

E46 318i Sedan, Europe

E46 318ti Compact, Europe

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Astazi am fost la Service Premium ptr o constatare. Se pare ca masina mea(e46 316i n42b18a) trage aer fals.

 

Nu trage aer fals. Tocmai asta am verificat. Ai nevoie de debitmetru de proba ca sa vedem daca problema e de la el sau de la sondele lambda. Ca sa nu schimbi piese degeaba.

 

Cum ti-am spus si la telefon.. cel mai simplu sa vezi daca functioneaza debitmetrul... scoti mufa si vezi daca face identic.. daca face mai rau el functioneaza... daca e la fel.. cu si fara.. nu functioneaza.. eu asa stiu

Asta e o proba empirica, nu poti schimba o piesa pe baza acestui test.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Update:

Am scos mufa cu greu,dar am scos-o. Aveam motorul oprit cand am scos-o si dupa ce l-am pornit,mi-a murit initial motorul si dupa s-a stabilizat relantiul. Cu mufa scoasa nu imi tine relantiul bine. Am dat o tura cu ea asa si parca nu trage liniar,am revenit in parcare si am stat pe loc,surpriza,masina numai tremura,dar toba de esapament continua sa "tuseasca".

 

Cu motorul pornit am bagat mufa la loc si nu prea am simtit nicio schimbare la sunetulul motorului,in schimb relantiul s-a stabilizat + plus masina numai tremura.

 

Ce am obs eu cand ma chinuiam sa scot mufa, colierul de la furtunul ce intra in debitmetru era slabit putin.

 

Altceva ce sa zic....o sa incerc si cu alt debitmetru sa vad cum se comporta si cu altul.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... cu motorul pornit trebuia sa scoti mufa ca sa vezi diferenta..dar daca zici ca relantiul nu mai statea clar functioneaza al tau... ai strans colierul de la furtun? sa nu traga aer fals? merita sa incerci si alt debitmetru..dar incearca de la acelasi motor 116 cp sau cat ai tu.... din punctul meu de vedere ca am avut la 2 masini probleme cu debitmetrul nu cred ca de acolo e problema... dar mult noroc
Link to comment
Share on other sites

Adica vrei sa spui ca daca el scoate mufa de la debitmetru nu se intampla nimic? functioneaza la fel? in fine..asta e o proba simpla pe care o stiu eu...

N-am zis ca nu se intampla nimic. Evident ca va intra in limp mode si va merge prost.

 

E o proba fara nici o valoare. Din tester se poate vedea destul de simplu ce cantitate de aer citeste debitmetrul si in functie de asta iti dai seama daca e bun sau e de schimbat.

 

Adica avem doua situatii:

 

Masina merge prost cu debitmetrul conectat. Dar nu foarte prost, pur si simplu nu merge perfect rotund si uneori apare Check Engine.

 

A doua situatie e aia cand scoti mufa de la debitmetru si vezi ca masina nu merge rotund, dar parca ar trage mai bine sau la fel. De acolo tragi niste concluzii eronate pentru ca n-ai cum sa cuantifici cat de bine sau prost merge motorul. E dupa ureche. Daca dupa ureche esti de acord sa dai peste 1000 lei cat e un senzor nou sau cateva milioane pe un debitmetru original sh, e alegerea ta.

 

Ce am obs eu cand ma chinuiam sa scot mufa, colierul de la furtunul ce intra in debitmetru era slabit putin.

 

Asta poate fi una dintre cauzele problemei.

 

Eu atunci cand am probat masina era cu motorul pornit, dar la ralanti.

Avand in vedere ca Check Engine apare doar uneori si iti aparea eroarea aia de amestec, asta poate fi si de la acel colier.

 

Strange-l ca lumea si vezi daca se mai aprinde Check Engine apoi.

 

Desi nu tragea aer fals pe acolo la ralanti, e posibil sa traga totusi in ture si in functie de vibratii date de suprafata de rulare.

Link to comment
Share on other sites

N-am zis ca nu se intampla nimic. Evident ca va intra in limp mode si va merge prost.

 

E o proba fara nici o valoare. Din tester se poate vedea destul de simplu ce cantitate de aer citeste debitmetrul si in functie de asta iti dai seama daca e bun sau e de schimbat.

 

Adica avem doua situatii:

 

Masina merge prost cu debitmetrul conectat. Dar nu foarte prost, pur si simplu nu merge perfect rotund si uneori apare Check Engine.

 

A doua situatie e aia cand scoti mufa de la debitmetru si vezi ca masina nu merge rotund, dar parca ar trage mai bine sau la fel. De acolo tragi niste concluzii eronate pentru ca n-ai cum sa cuantifici cat de bine sau prost merge motorul. E dupa ureche. Daca dupa ureche esti de acord sa dai peste 1000 lei cat e un senzor nou sau cateva milioane pe un debitmetru original sh, e alegerea ta.

 

 

 

Asta poate fi una dintre cauzele problemei.

 

 

Eu atunci cand am probat masina era cu motorul pornit, dar la ralanti.

Avand in vedere ca Check Engine apare doar uneori si iti aparea eroarea aia de amestec, asta poate fi si de la acel colier.

 

Strange-l ca lumea si vezi daca se mai aprinde Check Engine apoi.

 

Desi nu tragea aer fals pe acolo la ralanti, e posibil sa traga totusi in ture si in functie de vibratii date de suprafata de rulare.

 

Si eu sunt curios acum. Dar de ce naiba toba continua sa "tuseasca"?

Link to comment
Share on other sites

verifica sa fie bine prins colierul acela de care ziceai,are pe interior o garnirura de cauciuc care face figuri.si mai incearca sa cureti bn sita unde este debitmetru.daca merge tot asa vezi poate nu lucreaza o bobina,acestea sunt 4 si vine cate una la fiecare bujie. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.