Jump to content

e93 335i Black


cEasCa

Recommended Posts

Scuze credeam ca il cunosc pe fostul proprietar, tot o masina cu putini km si estetic ne-intretinuta dar cu toate reviziile la zi.

 

Coincidenta!

 

 

Sa o stapanesti sanatos, micile detalii de ordin estetic se rezolva foarte usor, chiar poti inlocui plasticele deteriorate, preturile sunt decente.

 

Am si eu un E93, si il am de la 0 km, pot sa iti confirm calitatea slaba a plasticelor, am schimbat si eu cateva care s-au deteriorat de la simpla utilizare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Scuze credeam ca il cunosc pe fostul proprietar, tot o masina cu putini km si estetic ne-intretinuta dar cu toate reviziile la zi.

 

Coincidenta!

 

 

Sa o stapanesti sanatos, micile detalii de ordin estetic se rezolva foarte usor, chiar poti inlocui plasticele deteriorate, preturile sunt decente.

 

Am si eu un E93, si il am de la 0 km, pot sa iti confirm calitatea slaba a plasticelor, am schimbat si eu cateva care s-au deteriorat de la simpla utilizare.

 

Asa este..

 

Ceea ce ma enerveaza foarte mult este ca am suspensie M , ceea ce o face super super rigida.. simt orice denivelare, gropita , absolut orice... Iar de ceva vreme am observat ca incepe sa scartaie usor hard-top-ul .

La tine cum se manifesta ? este totul ok ?

Link to comment
Share on other sites

Ai o masina superba,micile defecte de interior le poti remedia usor...

 

Sa te poarte sanatos 1000000 de km ! :thumbsup:

 

 

 

P.S: Si eu am fost in cautare de masini,mi-a luat vreo 3-4 luni pana am gasit una pe placul meu si km ok,cu revizii in reprezentanta etc..

 

Am luat-o din Germania ca aici,culmea, am gasit si mai ieftine si mai dotate ,din 6 masini cate am verificat,absolut nici una nu avea km pe care-i indica in bord...in fine.

 

Important e sa ai noroc de ea,in timp iti vei da seama daca ai facut o achizitie buna sau nu ! :D

Link to comment
Share on other sites

Eu am rezolvat problema rigiditatii suspensiei renuntand la cauciurile RunFlat.

Am cumparat kit-ul de pana de la BMW si am trecut la cauciucuri normale pe 18.

 

Hardtop-ul are nevoie de o intretinere anuala in service, o operatie in care se curata de praf, se greseaza partile mobile ale mecanismului si se curata si "greseaza" chederele. Dupa aceasta operatie orice zgomot de la hard-top dispare.

 

Eu am incercat aceasta operatie de service la Bavaria Baneasa acum ceva ani (masina era in garantie) si cei de acolo si-au batut joc. Mai exact au consumat vreo 3-4 spray-uri de silicon pe toate chederele si mecanismul de la hardtop. A fost nevoie de 2 sedinte de detailing sa scot siliconul de pe scaune, geamuri, trim-uri, bord, etc.

 

Am fost apoi la un service BMW in Germania, mai exact in Passau unde mi-au facut aceasta intretinere anuala. Cei de acolo au fost foarte amabili si mi-au aratat in ce consta si care sunt solutiile folosite.

 

Anul urmator am facut aceasta intretinere la mine in service cu solutiile originale BMW si respectand aceasi procedura. Am masina din 2008, si nu am avut niciodata probleme la hardtop de nici un fel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am rezolvat problema rigiditatii suspensiei renuntand la cauciurile RunFlat.

Am cumparat kit-ul de pana de la BMW si am trecut la cauciucuri normale pe 18.

 

Hardtop-ul are nevoie de o intretinere anuala in service, o operatie in care se curata de praf, se greseaza partile mobile ale mecanismului si se curata si "greseaza" chederele. Dupa aceasta operatie orice zgomot de la hard-top dispare.

 

Eu am incercat aceasta operatie de service la Bavaria Baneasa acum ceva ani (masina era in garantie) si cei de acolo si-au batut joc. Mai exact au consumat vreo 3-4 spray-uri de silicon pe toate chederele si mecanismul de la hardtop. A fost nevoie de 2 sedinte de detailing sa scot siliconul de pe scaune, geamuri, trim-uri, bord, etc.

 

Am fost apoi la un service BMW in Germania, mai exact in Passau unde mi-au facut aceasta intretinere anuala. Cei de acolo au fost foarte amabili si mi-au aratat in ce consta si care sunt solutiile folosite.

 

Anul urmator am facut aceasta intretinere la mine in service cu solutiile originale BMW si respectand aceasi procedura. Am masina din 2008, si nu am avut niciodata probleme la hardtop de nici un fel.

 

E bine de stiut .. habar nu aveam .

 

Am sa ii fac si eu o intretinere cat de curand hard-topului , pentru ca deja o iau razna cand aud tot felul de zgomote la denivelari . Nu sunt foarte tari (acustic vbind) dar eu sunt umpic fixist si ma enerveaza rau de tot .

 

Nu stiu daca s-o merita sa o fac aici (Italia-Franta) habar nu am limba si nici nu stiu cat de profi sunt .

 

Oricum , daca vrei sa tinem legatura pe viitor , este primul cabrio al meu si as dori sa te mai intreb cate una alta .

 

Mersi frumos

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

nu prea imi place cum arata pachetul aftermarket...

 

Nu se potriveste pachetul original ... are altfel prinderile .

Deci nu am putut opta decat pe varianta asta .

 

Da, arata de exceptie. Sa o conduci sanatos.

Acum sa ii mai arunci o pereche de 359 si ai facut un baby M3.

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

 

Ma gandeam la ceva concav pe 19 , dar imi este ca o sa fie mult prea rigida .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Arata f frumos.

Ce fac butoanele alea doua din stanga, cel cu rombul si cel cu steluta pe el? 😁

 

 

Sincer nu mai stiu .. Nu le-am folosit niciodata .

Dar parca am citit in cartea tehnica ca unul din ele (nu mai stiu care) il poti seta ca buton pentru Shortcut gen oprit muzica, sa te duca in meniul cd , sa te duca in meniul navigatie , etc (Depinde cum il setezi tu )

Link to comment
Share on other sites

Arata f frumos.

Ce fac butoanele alea doua din stanga, cel cu rombul si cel cu steluta pe el? 😁

 

Aha. La mine pe volan sunt 2 butoane diferite in acelasi loc. Unul e ptr schimbatul sursei audio (cd, radio, etc) si celalalt e ptr ac, functia de recirculare a aerului.

 

Cei care au navigatie au romb si steluta-customizabile din iDrive, iar masinile fara navigatie au ca la tine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am navigație profi si sunt la fel ca la el, nu este asta explicația. Daca nu ma ĂŽnșel, pana la un anumit an de fabricație le au pe cele programabile iar la astea mai noi sunt simple, sursa audio si recirculare. Cel putin la E70 nFL sunt programabile si la LCI nu. Edited by ivorymarci
Link to comment
Share on other sites

Nu se potriveste pachetul original ... are altfel prinderile .

Deci nu am putut opta decat pe varianta asta .

 

 

Se potriveste foarte bine cel original,doar ca trebuie sa schimbi mai multe:

Grile,proiectoare,gurile de aerisire,carenaje roti...

P.S Bestiala masinutza sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.