Jump to content

Problema e46


Recommended Posts

Salut, sunt nou pe forum si am intampinat si eu o problema. Mi-am achizitionat de curand un e46 318i din 2004 si imi scoate apa afara pe la vasul de expansiune cu capacul inchis, in bord nu arata ca se incinge apa, termocupla nu-mi porneste. Ceva pareri ?

 

Termostat defect, aerisire necorespunzatoare,fisura in una din componentele sistemului de racire..cam la astea ar trebuie sa te uiti prima data..

Link to comment
Share on other sites

Capacul ala,busonul la vasul de expansiune este el insusi o supapa de presiune ce mentine sistemul presurizat la o anumita presiune pt. a ridica punctul de fierbere antigelului. Capacul ala poate fi problema ta si scapi usor.

Desfa putin busonul cat sa iasa putin aerul si mergi ce ea si verifica daca mai arunca apa.Daca si atunci arunca apa pe langa capac si bolboroseste apa in vasul de expansiune poate fi garnitura de chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY72&mospid=47632&btnr=17_0214&hg=17&fg=05

Aici se vede ca senzorul de temperatura apa este la iesirea din termostat si daca este blocat termostatul nici nu se ridica acul in bord .

Verifica furtunul ce intra in radiator si chiar radiatorul daca este fierbinte sa vezi daca deschide termostatul.

Link to comment
Share on other sites

Capacul ala,busonul la vasul de expansiune este el insusi o supapa de presiune ce mentine sistemul presurizat la o anumita presiune pt. a ridica punctul de fierbere antigelului. Capacul ala poate fi problema ta si scapi usor.

Desfa putin busonul cat sa iasa putin aerul si mergi ce ea si verifica daca mai arunca apa.Daca si atunci arunca apa pe langa capac si bolboroseste apa in vasul de expansiune poate fi garnitura de chiulasa.

 

Garnitura de chiulasa nu se arde asa usor precum crezi...si daca desface putin busonul acela cum zici tu si merge cu masina face o nimica toata deoarece sistemul de aerisire la el lucreaza cu presiune si temperaturi mari...trebuie sa fie etans....da intradevar poate fi si busonul dar acesta se verifica cu unul bun...nu prin slabirea lui sau alte chestii...referitor la ce ai intrebat cu indicatul in bord eu iti recomand sa nu astepti pana vezi ca iti urca acul de la temp din bord spre rosu...daca ai vazut problema fa cum ti-am zis...bafta

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.