Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme debitmetru !?


Slimy

Recommended Posts

Masina in cauza e un e46 318i din 2002 cu motorul n42b20A.

 

Imediat ce am schimbat recent ulei + filtre (inclusiv filtru benzina/ toate Mann), a inceput sa mearga inecata la turatii mici, iar prblema cea mai mare e ca de fiecare data cand scot pe liber din viteza la peste 3000 de turatii, cand scade turatia sa ajunga la cea de relanti, scade de tot si moare. Nu se mai opreste la cat trebuie sa stea la relanti. Si asta doar cand e peste 3000 de turatii si scot pe liber. E destul de stresanta si chiar periculos, ca la drum lung daca o tin mai turata in viteze si nu ma grabesc sa schimb treapta cand o scot din cea inferioara, pana o schimb in superioara imi moare motoru si raman fara servo.

 

Am mers cu ea la tester...si imi aparea eroare ca amestec de carburant prea sarac, a dat reset si dupa ce am facut un test in mers si mi-a murit iarasi de 3 ori motorul, pe tester nu mai aparea absolut nici o eroare. Omu imi spune ca e pompa, dar m-am gandit ca pare mai mult problema de debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru si surppriza...masina mai vioaie ca niciodata si a disparut si problema care ma stresa...ca murea cand scoteam pe liber.

 

Am mers o saptamana fara mufa de la debitmetru pusa, fara nici o problema si am dat comanda de debitmetru Pierburg, ca mi-a spus lumea ca ar fi mai fiabile decat Boschu original. Problema a fost ca debitmetrul Pierburg nu se potriveste in cilindrul debitmetrului de la Bosch si nici nu se gasesc cilindrii aceia special pt Pierburg. L-am dus inapoi si am luat tot un original Bosch dupa seria celui dinainte si dupa ce l-am montat, se comporta mai bine motoru in turatii mici dar tot imi moare motorul cand scot din viteza la turatii peste 3000.

 

Acum chiar nu stiu ce poate sa fie ca totusi fara debitmetru merge bine...si inainte sa schimb uleiul si filtrele mergea bine si cu debitmetrul Bosch.

 

M-am lungit cu scrisul cam mult dar ma depaseste complet problema si ma streseaza. Acuma ma gandesc ca e posibil ca si debitmetrul dinainte sa fie bun si am dat bani degeaba pe unu nou.

 

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

verifica tot sistemul de admisie aer si sistemul de vacuum, valva pcv. daca ai schimbat recent bujiile verifica sa fie ce trebuie pentru masina ta. In ultima instanta daca nu se rezolva problema trebuie verificat sistemul valvetronic.

numai bine

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

eu am o problema asemanatoare, dar nu-mi moare motorul cand schimb vitezele sau in turatii mari.

Mie imi moare doar cand franez brusc la zero, din treapta a4a si trec pe liber. Daca stau cu ea in viteza, nu moare.

Nu moare nici daca trec pe liber, cu o franare usoara. Daca franez tare si scot pe liber, moaare.

Nu stiu ce naiba are, martori n-am in bord.

Link to comment
Share on other sites

eu am o problema asemanatoare, dar nu-mi moare motorul cand schimb vitezele sau in turatii mari.

Mie imi moare doar cand franez brusc la zero, din treapta a4a si trec pe liber. Daca stau cu ea in viteza, nu moare.

Nu moare nici daca trec pe liber, cu o franare usoara. Daca franez tare si scot pe liber, moaare.

Nu stiu ce naiba are, martori n-am in bord.

Martorii din bord nu arata/descriu toate erorile stocate de ECU. Cauta dupa erori cu INPA sau alt tester dedicat.

Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza e un e46 318i din 2002 cu motorul n42b20A.

 

Imediat ce am schimbat recent ulei + filtre (inclusiv filtru benzina/ toate Mann), a inceput sa mearga inecata la turatii mici, iar prblema cea mai mare e ca de fiecare data cand scot pe liber din viteza la peste 3000 de turatii, cand scade turatia sa ajunga la cea de relanti, scade de tot si moare. Nu se mai opreste la cat trebuie sa stea la relanti. Si asta doar cand e peste 3000 de turatii si scot pe liber. E destul de stresanta si chiar periculos, ca la drum lung daca o tin mai turata in viteze si nu ma grabesc sa schimb treapta cand o scot din cea inferioara, pana o schimb in superioara imi moare motoru si raman fara servo.

 

Am mers cu ea la tester...si imi aparea eroare ca amestec de carburant prea sarac, a dat reset si dupa ce am facut un test in mers si mi-a murit iarasi de 3 ori motorul, pe tester nu mai aparea absolut nici o eroare. Omu imi spune ca e pompa, dar m-am gandit ca pare mai mult problema de debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru si surppriza...masina mai vioaie ca niciodata si a disparut si problema care ma stresa...ca murea cand scoteam pe liber.

 

Am mers o saptamana fara mufa de la debitmetru pusa, fara nici o problema si am dat comanda de debitmetru Pierburg, ca mi-a spus lumea ca ar fi mai fiabile decat Boschu original. Problema a fost ca debitmetrul Pierburg nu se potriveste in cilindrul debitmetrului de la Bosch si nici nu se gasesc cilindrii aceia special pt Pierburg. L-am dus inapoi si am luat tot un original Bosch dupa seria celui dinainte si dupa ce l-am montat, se comporta mai bine motoru in turatii mici dar tot imi moare motorul cand scot din viteza la turatii peste 3000.

 

Acum chiar nu stiu ce poate sa fie ca totusi fara debitmetru merge bine...si inainte sa schimb uleiul si filtrele mergea bine si cu debitmetrul Bosch.

 

M-am lungit cu scrisul cam mult dar ma depaseste complet problema si ma streseaza. Acuma ma gandesc ca e posibil ca si debitmetrul dinainte sa fie bun si am dat bani degeaba pe unu nou.

 

Ce parere aveti ?

 

 

de la debitmetru a fost?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu am rezolvat aceasta problema . Si mie imi murea cand mergeam la drum lung si treceam pe liber.

Pierdeam aer pe la un furtun fisurat de la debitmetru. Nu aveam erori pe tester.

Debitmetru e foarte sensibil, daca baga prea mult aer, motorul se opreste. In cazul meu debitmetru functiona normal, dar venea aer in plus pe la un furtun fisurat.

L-am infasurat si nu mai moare nici la 130km/h )), cand aerul din exterior vine puternic, in cantitati mari.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.