Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema alternator BMW E90?


Recommended Posts

Buna ziua tuturor. Am o problema la BMW E90 din 2008 320d : am observat recent (acum 3 saptamani aprox) ca nu se mai opreste motorul la semafoare (nu se mai activeaza functia auto off). Ca urmare am pus masina pe tester (prima data la service, dupa care tester-ul care detin) si am trei erori :

1. Engine / Motor , Fehler: Layer Generator, Code: 4A07

2. Battery Power Management / Power-management-board network-layer / Power Management Randfix (Layer_PMBN), Code: 4A66

3. unknown failure / Power Management / Closed current power management (Layer_PMRUHVERL), Code: 3EED

Cei de la service au spus ca Regulatorul de tensiune de la alternator ar fi piesa defecta, mai exact urmatoarea piesa (are nr. 2 in imagine) : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG91&mospid=50492&btnr=12_1419&hg=12&fg=20

Am insistat sa-mi schimbe atunci piesa (317 Lei costa piesa aftermarket, 550 Lei piesa originala), dar au spus ca nu sunt 100% siguri ca de acolo provine problema si mi-au sfatuit sa intreb pe forum. Am cautat si eu un pic pe net inainte sa va adresez, primul cod se refera (cel putin asa zice tabelul gasit aici : http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=5&t=118372) la alternator.

Va rog mult, cei care aveti o idee, spuneti-mi, ce imi recomandati sa fac? A mai intalnit cineva o asemenea problema?

Un aspect foarte important : voltajul (cu motorul pornit) se stabilizeaza la 13,7-13,8 volti, fara sa se oscileze. Am voltajmetrul conectat permanent + au masurat incarcarea si cei de la service.

Va multumesc tuturor pentru eventualele sfaturi, idei!

Edited by Lorenzo86
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

S-a rezolvat problema cu Engine Layer Generator : cei de la service nu au pus inapoi mufa pe alternator (stiu ca suna ciudat dar din nefericire asta este).

In schimb, mi-a reaparut problema "unknown failure / Power Management / Closed current power management (Layer_PMRUHVERL), Code: 3EED"

Am facut un test la bateria masinii (la reprezentanta Rombat Tg Mures) si aparatul mi-a aratat ca bateria a ajuns la 61 % din capacitate; cu motorul oprit am 12.4 volti. Nivelul de incarcare de la alternator e bun : 13,8 - 14,5 volti.

Daca cineva a intalnit aceasta problema, rog sa imi confirme daca bateria e de vina sau nu.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Start/Stop functioneaza doar daca ai bateria buna.Eu cred ca alternatorul nu are nimic.Bateria este pe duca si probabil nici nu mergi prea mult cu masina si nu faci druumuri lungi.

Atunci cand este motorul rece star/stop nu functioneaza.

Daca ai baterie rombat nu este potrivita pentru masini cu functia start/stop

Edited by FanaticBMW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.