Jump to content

Alegere ulei n42b20/a


George Cosmin

Recommended Posts

Ce-i drept, nu am simtit nici o diferenta cat timp am tinut uleiul. (doua saptamani)

Poate va intrebati de ce doar doua saptamani ?

Pentru ca in alea doua saptamani am reusit sa aud un cloncanit la motor ( nu stiu daca a aparut odata cu schimbarea uleiului, sau pur si simplu asa am luat masina si nu am auzit pana atunci), dar la insistentele tatalui ( care zicea ca stric motorul ), am schimbat iar uleiul si acum am un Castrol Magnatec 5w40.

 

Iti dau un sfat prietenesc - Ia si citeste ce s-a tot scris despre motorul asta, aici pe forum.

Sigur vei afla multe informatii care iti vor fi de folos.

NU mai chinui motorul ala cu Castrol Magnatec 5w40 ... iti bati joc de el.

Eu am N42B20 de 5 ani si NICIODATA nu as pune in el Castrol Magnatec 5w40.

Pt motorul asta trebuie 0W30 sau 0W40 cel mult 5W30.

Edited by Marius_Is
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti dau un sfat prietenesc - Ia si citeste ce s-a tot scris despre motorul asta, aici pe forum.

Sigur vei afla multe informatii care iti vor fi de folos.

NU mai chinui motorul ala cu Castrol Magnatec 5w40 ... iti bati joc de el.

Eu am N42B20 de 5 ani si NICIODATA nu as pune in el Castrol Magnatec 5w40.

Pt motorul asta trebuie 0W30 sau 0W40 cel mult 5W30.

 

Și dacĂŁ mĂŁnâncĂŁ ulei de care pui ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am ajuns la o concluzie cu consumul asta prea mult de ulei la motoarele astea...singura rezolvare e schimbarea semeringurilor/valvei pcv/garniturilor ..dupa caz ;)

 

pai daca pui subtire il mananca, daca pui alta vascozitate bate , deci in concluzie prea multi bani investiti si batai de cap pentru un motor de genul

Link to comment
Share on other sites

pai daca pui subtire il mananca, daca pui alta vascozitate bate , deci in concluzie prea multi bani investiti si batai de cap pentru un motor de genul

 

Eu nu zic treaba asta...bani investiti sunt in oricare masina,indiferent de an,motorizare,etc. Dar odata rezolvate problemele astea si apoi intretinerea corespunzatoare ,nu o sa mai fie batai de cap...asta e parerea mea ;)

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Și dacă mănâncă ulei de care pui ?

Chair daca manca ... eu folosesc uleiul Liqui Moly SpecialTec 5W30 :thumbsup:

http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1192.html?OpenDocument&land=GB

Anul viitor voi schimba semeringurile la supape

Edited by Marius_Is
Link to comment
Share on other sites

am avut in ultimii 5 ani numai bmw cu motorizari n42 si singurul ulei cu care am mers a fost bmw 5w30, este bine cunoscuta problema acestor motoare cu simeringurile de supape , in principiu este cam singura cauza pentru consumul de ulei la acest motor si am avut cazuri in care dupa schimarea simeringurilor de supape si epurator gaze de la un consum de 1L / 100-200Km s-a ajuns la consum de ulei 0 intre schimburi

 

toate problemele acestor motoare se datoreaza intretinerii necorespunzatoare - am avut motor care la 90.000 km consuma ulei in razbunare si motor care la 240.000km nu consuma deloc

 

singura problema a acestor motoare care nu depinde de intretinere este distributia care si ea costa mai putin schimbul decat o distributie pe curea(ex. VW) care are un interval de schimb regulat

 

in concluzie la capitolul consumabile mergeti cu ce zice producatorul indiferent de nr de km ai masinii, dar in schimb nu mergeti cat zice producatorul pentru ca intervalele de service date de ei sunt pentru cu totul alte conditii decat la noi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu din cate am citit atat pe forumurile bmw din Romania cat si pe cele din afara problema consumului de ulei la acest tip de motorizare si nu numai nu e doar neintretinerea corespunzatoare ci e si o chestie de uzura dupa un anumit numar de km,ca orice piesa consumabila. Sunt constient ca tratarea necoresp. a acestui motor destul de pretentios duce clar la consumul mare de ulei... :)
Link to comment
Share on other sites

Eu din cate am citit atat pe forumurile bmw din Romania cat si pe cele din afara problema consumului de ulei la acest tip de motorizare si nu numai nu e doar neintretinerea corespunzatoare ci e si o chestie de uzura dupa un anumit numar de km,ca orice piesa consumabila. Sunt constient ca tratarea necoresp. a acestui motor destul de pretentios duce clar la consumul mare de ulei... :)

 

am desfacut chiulasa la motor n42 cu 280.000 km si motorul arata ca nou se vedeau inca urmele de la honuire pe cilindrii

daca vrei sa scapi de consumul de ulei schimba simeringurile de la supape si epuratorul si o sa vezi diferenta

au ele ca motoare multe probleme dar dupa parerea mea toate sunt cauzate de intretinere si utilizare necorespunzatoare si crede-ma am lucrat la foarte multe n42-uri

dupa cum am spus si mai sus am vazut motoare cu km putini care aratau mult mai rau decat altele cu km multi (ma refer la depuneri si uzuri gen ax cu came, ax excentric valvetronic etc...)

Edited by andy bmw bv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.